Gå til innhold

Det å suge kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker mye bedre å suge kjæresten min til han kommer, enn bare litt forspill-suging liksom, hvis jeg først skal. Digger når vi kommer litt "inn i det", jeg lever meg mer inn, kjenner på kroppen hans at han syns det er digg, og når jeg hører "mm ikke stopp", så kan jeg jo ikke det. Blir veldig kåt av å suge da, så er jo litt kjipt når det ikke blir noe etterpå, men allikevel. Skal du først gi en ordentlig BJ så kan den være våt og litt grisete og da svelger jeg også tilslutt. Syns ikke det smaker fælt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det kan være litt ekkelt om det kommer mye væske ut av penis (smaker ikke så godt)

Det pleier da bare å smake salt..?

Anonymous poster hash: 42859...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mye bedre å suge kjæresten min til han kommer, enn bare litt forspill-suging liksom, hvis jeg først skal. Digger når vi kommer litt "inn i det", jeg lever meg mer inn, kjenner på kroppen hans at han syns det er digg, og når jeg hører "mm ikke stopp", så kan jeg jo ikke det. Blir veldig kåt av å suge da, så er jo litt kjipt når det ikke blir noe etterpå, men allikevel. Skal du først gi en ordentlig BJ så kan den være våt og litt grisete og da svelger jeg også tilslutt. Syns ikke det smaker fælt.

Hvorfor blir det aldri noe på deg etter en fullført BJ? Reis deg opp, smil og tørk opp restene fra kjaken, dra ned trusa og vift med rumpa di forran fyren. Tar han ikke hintet da, så sett deg på ansiktet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvorfor blir det aldri noe på deg etter en fullført BJ? Reis deg opp, smil og tørk opp restene fra kjaken, dra ned trusa og vift med rumpa di forran fyren. Tar han ikke hintet da, så sett deg på ansiktet hans.

:fnise: :fnise: :fnise: .....Er så enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det aldri noe på deg etter en fullført BJ? Reis deg opp, smil og tørk opp restene fra kjaken, dra ned trusa og vift med rumpa di forran fyren. Tar han ikke hintet da, så sett deg på ansiktet hans.

Haha, I wish! Blir aldri "runde nummer to"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, I wish! Blir aldri "runde nummer to"

Nytt oppdrag for uken!

Gjør det til din oppgave å sørge for runde nr to. ;)

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt oppdrag for uken!

Gjør det til din oppgave å sørge for runde nr to. ;)

Kan prøve, men tviler sterkt på at det skjer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier da bare å smake salt..?

Anonymous poster hash: 42859...c6f

Er faktisk litt enig, er IKKE all pre-cum som smaker godt/salt/ikkeno. Varierer veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prøve, men tviler sterkt på at det skjer du!

Med den innstillingen der så tviler jeg også litt. :(

Er ikke lov med halvhjertede forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den innstillingen der så tviler jeg også litt. :(

Er ikke lov med halvhjertede forsøk!

Men jeg kjenner fyren, og det er aldri snakk om runde nr to her i gården. Har egentlig ikke hatt det sånn med noen andre heller, skjønner ikke hvordan damer får seg både en og to runder til? Jelly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kjenner fyren, og det er aldri snakk om runde nr to her i gården. Har egentlig ikke hatt det sånn med noen andre heller, skjønner ikke hvordan damer får seg både en og to runder til? Jelly!

Du må servere deg selv da det ikke skal ligge noen tvil på hva du har lyst på. Om du må så fører du hånda hans ned magen og til det helligste. Eventuelt opp lårene dine selv. På tide å ta frem et lite snev av dominans akkurat i det øyeblikket du skal innlede til runde nummer to, så kan du heller skli tilbake til ditt vanlige selv når han tar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må servere deg selv da det ikke skal ligge noen tvil på hva du har lyst på. Om du må så fører du hånda hans ned magen og til det helligste. Eventuelt opp lårene dine selv. På tide å ta frem et lite snev av dominans akkurat i det øyeblikket du skal innlede til runde nummer to, så kan du heller skli tilbake til ditt vanlige selv når han tar over.

Kan prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge mannen har normal hygiene så er det herlig. Jeg blir kåt av både sugingen, mannens reaksjon og kontrollen jeg føler at jeg har. Faktisk blir jeg veldig våt av det..,Anonymous poster hash: fc553...a7e

Det kan jo aldri bli helt rent der. Mye folder og skrukker, samt at menn fra naturens side ikke er like rnslige som kvinner. De er jo heldig som har kvinner som vil gjøre det da. Jeg tror de færreste liker det. Usj!

Anonymous poster hash: be1e1...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det!

Men hatet det før.Prøvde med han jeg var i langvarig forhold med før men var ikke før jeg hadde vært med nåværende en stund at jeg begynte å like det.

Men så har vi himmelsk sex generelt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo aldri bli helt rent der. Mye folder og skrukker, samt at menn fra naturens side ikke er like rnslige som kvinner. De er jo heldig som har kvinner som vil gjøre det da. Jeg tror de færreste liker det. Usj!

Anonymous poster hash: be1e1...e75

Liten erfaring med pikk forstår jeg. Man vasker da kuken ved å dra forhuden ned stramt for å vaske der det trengs. Altså ikke noe av de "folder og skrukkene" du snakker om.

Og om du ikke er klar over det. Det finnes noe som heter homoseksualitet også, der menn også slarper i seg kuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten erfaring med pikk forstår jeg. Man vasker da kuken ved å dra forhuden ned stramt for å vaske der det trengs. Altså ikke noe av de "folder og skrukkene" du snakker om.

Og om du ikke er klar over det. Det finnes noe som heter homoseksualitet også, der menn også slarper i seg kuk.

Så dere står for vaskingen også? Dere kan jo ta godt betalt for dette som yrke.

Anonymous poster hash: be1e1...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere står for vaskingen også? Dere kan jo ta godt betalt for dette som yrke.

Anonymous poster hash: be1e1...e75

Nei nei, har hushjelp til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, har hushjelp til det.

Nå mente jeg sugingen. Det er et godt betalt yrke.

Anonymous poster hash: be1e1...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte heller ikke å suge før, da jentegjengen advarte mot denne grusomme aktiviteten som smakte dritt, så holdt veldig tilbake og turte ikke helt å suge med innlevelse.

Etter å ha gjort det et par ganger gikk det greit, og nå nyter jeg det :) Med mindre man er veldig uheldig og treffer på en uhygienisk type (har aldri vært borti det selv vel å merke) så smaker det digg!

Endret av majalill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...