Gå til innhold

Den store puppebildetråden - Kun for de som liker denslags!


Adam-

Anbefalte innlegg

:nigo: Alltid kjekt å få en smart og fin dame til å rødme :):sjenert:

Anonymous poster hash: 51a54...d09

Jeg er så lite vant til å få komplimenter, skjønner du ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så lite vant til å få komplimenter, skjønner du ;).

Heh, tror jeg ikke noe på :lur:

Anonymous poster hash: 51a54...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her fra den første tråden. eh jeg klarte å overse denne da jeg lagde ny inatt. så kanskje de kan bli flettet sammen på en måte ? er heelt for mannepupper også da :Nikke:



Anonymous poster hash: 97e87...1c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good ;)

:kyss2:

Hørte vel strengt tatt hjemme i den store armhulebildetråden, men den fant jeg ikke! Og hvor blir det av den store øreflippbildetråden? Halsgropbildetråden? Korsryggbildetråden? Nesegrev? Mye fint å ta av :briller2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo først lagde jeg den og så lagde jeg kg's Puppekart hvor jeg i tillegg var så klein og la ut første og hittil eneste bilde (:3) men så fant jeg denne tråden som jo går ut på det samme :)

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo først lagde jeg den og så lagde jeg kg's Puppekart hvor jeg i tillegg var så klein og la ut første og hittil eneste bilde (:3) men så fant jeg denne tråden som jo går ut på det samme :)

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

Så bra at jenter flest på KG velger å ikke blotte puppene til forlystelse for kåte mannfolk.

Anonymous poster hash: 89215...dd5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at jenter flest på KG velger å ikke blotte puppene til forlystelse for kåte mannfolk. Anonymous poster hash: 89215...dd5

Jaja.. er i hvert fall ikke for å glede kåte mannfolk jeg gjorde det. Da tror jeg finnes mye bedre materiale andre steder

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I would!


Mine pupper. :):vin:




Anonymous poster hash: cf64f...c86

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jaja.. er i hvert fall ikke for å glede kåte mannfolk jeg gjorde det. Da tror jeg finnes mye bedre materiale andre steder

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

Kan du ikke legge ut her og i denne tråden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke legge ut her og i denne tråden også?

Hiver du deg også på da :tommel: ?

eer sikkert litt <negativt ord> å legge ut begge deler, men skitt au har jeg allerede postet puppebilder kan det jo ikke bli "teiteredummereogendameroppmerksomhetssykt" :fnise:

Bruker 75c foresten og syns selv at jeg kanskje heller litt mer mot veldig små pupper, enn bare små pupper ift de fleste andre pupper rundt meg da :)

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

Endret av Stjernesol
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hiver du deg også på da :tommel: ?

eer sikkert litt <negativt ord> å legge ut begge deler, men skitt au har jeg allerede postet puppebilder kan det jo ikke bli "teiteredummereogendameroppmerksomhetssykt" :fnise:

Bruker 75c foresten og syns selv at jeg kanskje heller litt mer mot veldig små pupper, enn bare små pupper ift de fleste andre pupper rundt meg da :)

Anonymous poster hash: 97e87...1c5

De var kjempefine :) Jeg bruker 70E eller 75D . Skal jeg tørre det da... :P Ok, da"! Det får briste eller bære :fnise::fnise: Her er mine uten stjerner :laugh:

ARABELLA: DIN TUR!! :fnise::fnise:

Endret av Stjernesol
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PS: For å spare alle for mye tid: "runketråd!" "lavmål!" "hva er vitsen?!" "gå heller på nakenprat!" "finnes bedre sider for slikt!" "fjortis!" "osv"

Jasså, så det er i denne tråden alle de løse tøsene holder til? *bada-bish*

Den passerer sensuren, gjør den ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var kjempefine :) Jeg bruker 70E eller 75D . Skal jeg tørre det da... :P Ok, da"! Det får briste eller bære :fnise::fnise: Her er mine uten stjerner :laugh:

ARABELLA: DIN TUR!! :fnise::fnise:

Er det silikon ?

Anonymous poster hash: d0e06...7c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det silikon ?

Anonymous poster hash: d0e06...7c9

det syns jeg også det så ut som?

Anonymous poster hash: b3fb3...1dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...