Gå til innhold

Den store puppebildetråden - Kun for de som liker denslags!


Adam-

Anbefalte innlegg

Siden formuleringen av tittelen i den andre tråden tydeligvis var problematisk for mange og ble tatt som en oppfordring til å dele sine meninger om saken ble jeg motivert til å opprette en ny (ikke jeg som lagde den første).

Dette er altså tråden for kvinner og menn som elsker pupper og spesielt velkommen er de som faktisk tør å poste bilder av sine egne ;)

Ingen pupper er for små, store, hengete osv.. Alt av interesse som det heter seg :) Ingenting for vulgært!

For å unngå hårete misforståelser gjelder denne tråden bilder fra den kvinnelige delen av befolkningen ;)

KUN positive tilbakemeldinger. Har du problemer med at andre poster bilde av puppene sine, rop det høyt ut til deg selv og klikk deg ut av tråden. Usmakelige kommentarer og kritikk er hverken av interesse eller ønskes.

På forhånd takk for at dere ikke sporer av og kjører vanlig KG-OT-Style!

Slipp puppene fri! :danse:

PS: For å spare alle for mye tid: "runketråd!" "lavmål!" "hva er vitsen?!" "gå heller på nakenprat!" "finnes bedre sider for slikt!" "fjortis!" "osv"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Siden formuleringen av tittelen i den andre tråden tydeligvis var problematisk for mange og ble tatt som en oppfordring til å dele sine meninger om saken ble jeg motivert til å opprette en ny (ikke jeg som lagde den første).

Dette er altså tråden for kvinner og menn som elsker pupper og spesielt velkommen er de som faktisk tør å poste bilder av sine egne ;)

Ingen pupper er for små, store, hengete osv.. Alt av interesse som det heter seg :) Ingenting for vulgært!

For å unngå hårete misforståelser gjelder denne tråden bilder fra den kvinnelige delen av befolkningen ;)

KUN positive tilbakemeldinger. Har du problemer med at andre poster bilde av puppene sine, rop det høyt ut til deg selv og klikk deg ut av tråden. Usmakelige kommentarer og kritikk er hverken av interesse eller ønskes.

På forhånd takk for at dere ikke sporer av og kjører vanlig KG-OT-Style!

Slipp puppene fri! :danse:

PS: For å spare alle for mye tid: "runketråd!" "lavmål!" "hva er vitsen?!" "gå heller på nakenprat!" "finnes bedre sider for slikt!" "fjortis!" "osv"

:fnise::laugh: Men jeg synes at mannpupper også burde vært tillat :wow:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå hårete misforståelser gjelder denne tråden bilder fra den kvinnelige delen av befolkningen ;)

Leste det der akkurat i siste liten! :sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

For å slippe å styre med bilder, kan jeg fortelle at jeg har lagt ut ett av mine "yndigheter" i en av kroppstrådene ;).

Og jeg kan bekrefte at de er veldig flotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå rødmer jeg :rodmer:

Du som har en forkjærlighet for vulva, din sensuelle kvinne! :fnise:

Anonymous poster hash: b3c04...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå hårete misforståelser gjelder denne tråden bilder fra den kvinnelige delen av befolkningen ;)

Yeah, right. Tråder lever sitt eget liv.

Mannepupp i svart-hvitt. Vel bekomme :tunge1:

Endret av Stjernesol
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å unngå hårete misforståelser gjelder denne tråden bilder fra den kvinnelige delen av befolkningen ;)

Pokker heller, det er da fredag! :D Kjør på! :P

:glare:

Anonymous poster hash: 89215...dd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har en forkjærlighet for vulva, din sensuelle kvinne! :fnise:

Anonymous poster hash: b3c04...8f4

Det er viktig med korrekte betegnelser så det ikke oppstår misforståelser. Jeg har ikke vist den på KG eller til noen brukere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå rødmer jeg :rodmer:

:nigo: Alltid kjekt å få en smart og fin dame til å rødme :):sjenert:

Anonymous poster hash: 51a54...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...