Gå til innhold

fyfaen så bedre sexliv som homo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det så mange tråder som dette på et kvinneforum? Er det samme fyren hver gang, og hvorfor må han påpeke dette til kvinner?



Anonymous poster hash: 8b434...5c9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står noen sinte menn i veikanten på Samliv og relasjoner og bare venter på at du skal kjøre forbi i den glade homobussen din, plukke dem opp og redde dem fra grusomme liv med fæle kvinnfolk.

Skynd deg - de trenger din hjelp for å slippe unna the dark side!

Jeg har en følelse av av Karine Haaland kunne ha laget den mest fantastiske illustrasjonen noensinne av denne kommentaren! :fnise:

*Håper Karine Haaland ser dette og lager en*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Tror du at man kan bestemme seg for å bytte?

Anonymous poster hash: 05e5b...03f

Vel, mange religiøse ser ut til å være av den oppfattning at legning er noe man selv velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mange religiøse ser ut til å være av den oppfattning at legning er noe man selv velger.

Sykt!

Anonymous poster hash: 05e5b...03f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Tror du at man kan bestemme seg for å bytte?

Anonymous poster hash: 05e5b...03f

Svar da ts :lete:

Anonymous poster hash: 05e5b...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Coolaid

Ts, så flott at du har funnet ut at du er homse. Lev livet slik du selv ønsker.

Bare lurer på om du hadde vært hetero dersom du fikk mye/nok oppmerksomhet/sex fra kvinner ? Fikk en liten følelse av at du ble mer tilfreds hos det kjønnet hvor du "får mest". Mener ikke dette på en ufin måte, stiller bare spørsmålet. Uansett, flott at ts er tilfreds :)

Uansett, syns det er kjipt av enkelte i tråden, som under her, å hetse andre pga seksuell legning. Kjipe kommentarer fra kjipe folk.

Tja, man må vel like å fråtse i andres endetarmsbakterier.



Anonymous poster hash: cbb3c...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom Aids spres mer blandt homofile enn blandt hetereofile så burde du jo ha holdt deg mer til sistnevnte altså kvinner. :P

Anonymous poster hash: e8147...582

Ikke så mye av dette i Norge da, og dessuten bør man alltid bruke kondom ved sex med fremmede. Er man i et monogamt forhold spiller det jo ingen rolle.

Anonymous poster hash: 48f2e...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lenge vært biseksuell som hellet mot kvinner men aldri mer. jeg får mye mer oppmerksomhet i homsemiljøer og menn er så fantastisk mye mer spennende å prate med. de er mer vågale, mindre pripne og du graver ikke etter feil og mangler de kan kritisere deg for. munnhule er større så de kan ta deg dypere inn og kroppen er strammere og mye mer eksplosiv. har alltid likt jenter best men aldri mer. jeg skjønner nå at de først og fremst er ettertrakta fordi de gjør seg vanskelig å ligge med samtidig som at det er stigmatiserende for menn å være bi. nå skjønner jeg ikke helt hva kvinner tilbyr som menn ikke gjør flere hakk bedre så min oppfordring til alle frustrerte menn må være å være mer åpensindig for den eneste grunnen til at dere velger kvinner er fordi de gjør seg så utilgjengelig at de blir så etterlengtet, men du får 10 ganger sexen med menn som du får med kvinner. skal til for at menn vil ha sex med menn?

Anonymous poster hash: 96c86...fd9

you lucky bastard!

Anonymous poster hash: 2a203...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Der står noen sinte menn i veikanten på Samliv og relasjoner og bare venter på at du skal kjøre forbi i den glade homobussen din, plukke dem opp og redde dem fra grusomme liv med fæle kvinnfolk.

Skynd deg - de trenger din hjelp for å slippe unna the dark side!

Takk for årets festligste bilde i hodet! :ler:

Det var min største glede å trykke på plussknappen som nr 50 så innlegget ble en populær post, for det fortjente det virkelig!

Men til TS: selvfølgelig får du bedre sexliv når du kommer ut av skapet og har sex med dem du virkelig tenner på. Halvhjertet sex er ikke noe stas.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har overbevist meg, jeg er nå homofil. La oss spre vårt budskap og ta over verden!

Anonymous poster hash: df76d...817

og bruke kvinner som fødemaskiner da, eller? Hvis ikke er det jo et prosjekt med relativt kort levetid. Mye moro for en stakket stund, riktignok.

Anonymous poster hash: f191f...e90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabrina

har lenge vært biseksuell som hellet mot kvinner men aldri mer. jeg får mye mer oppmerksomhet i homsemiljøer og menn er så fantastisk mye mer spennende å prate med. de er mer vågale, mindre pripne og du graver ikke etter feil og mangler de kan kritisere deg for. munnhule er større så de kan ta deg dypere inn og kroppen er strammere og mye mer eksplosiv. har alltid likt jenter best men aldri mer. jeg skjønner nå at de først og fremst er ettertrakta fordi de gjør seg vanskelig å ligge med samtidig som at det er stigmatiserende for menn å være bi. nå skjønner jeg ikke helt hva kvinner tilbyr som menn ikke gjør flere hakk bedre så min oppfordring til alle frustrerte menn må være å være mer åpensindig for den eneste grunnen til at dere velger kvinner er fordi de gjør seg så utilgjengelig at de blir så etterlengtet, men du får 10 ganger sexen med menn som du får med kvinner. skal til for at menn vil ha sex med menn?

Anonymous poster hash: 96c86...fd9

Good for you honey! :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili er genetisk , kan ikke bare bli det! Det burde du som bifil vite...

Samme som at jeg skal bli "Jesus " i morgen.. Skjer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili er genetisk , kan ikke bare bli det! Det burde du som bifil vite...

Samme som at jeg skal bli "Jesus " i morgen.. Skjer ikke

Det går an å bli homo ja. Det sies at heteromenn kan omvendes.

Ellers er det også mulig å begynne på homoskole. Både ett- og toårig.

Anonymous poster hash: c1dc3...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går an å bli homo ja. Det sies at heteromenn kan omvendes.

Ellers er det også mulig å begynne på homoskole. Både ett- og toårig.

Anonymous poster hash: c1dc3...281

Vet faktisk ikke om det er mulig, jeg hadde ikke kunnet bli homofil. Kunne ikke ha hatt en dame. Finnes mennesker som forelsker seg i sjelen til mennesker ikke kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det går an å bli homo ja. Det sies at heteromenn kan omvendes.

Ellers er det også mulig å begynne på homoskole. Både ett- og toårig.

Anonymous poster hash: c1dc3...281

Er det høyere utdanning eller? Kan man ta en bachelorgrad i homofili? Og bygge videre med master og doktorgrad? Hvor stilig er ikke det da, "hei mitt navn er Kåre, også kalt Dr. Homo.Phil."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...