Gå til innhold

fyfaen så bedre sexliv som homo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har lenge vært biseksuell som hellet mot kvinner men aldri mer. jeg får mye mer oppmerksomhet i homsemiljøer og menn er så fantastisk mye mer spennende å prate med. de er mer vågale, mindre pripne og du graver ikke etter feil og mangler de kan kritisere deg for. munnhule er større så de kan ta deg dypere inn og kroppen er strammere og mye mer eksplosiv. har alltid likt jenter best men aldri mer. jeg skjønner nå at de først og fremst er ettertrakta fordi de gjør seg vanskelig å ligge med samtidig som at det er stigmatiserende for menn å være bi. nå skjønner jeg ikke helt hva kvinner tilbyr som menn ikke gjør flere hakk bedre så min oppfordring til alle frustrerte menn må være å være mer åpensindig for den eneste grunnen til at dere velger kvinner er fordi de gjør seg så utilgjengelig at de blir så etterlengtet, men du får 10 ganger sexen med menn som du får med kvinner. skal til for at menn vil ha sex med menn? Anonymous poster hash: 96c86...fd9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal til for at menn vil ha sex med menn?

Anonymous poster hash: 96c86...fd9

To sekspakninger, et skjørt, en topp og en parykk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har overbevist meg, jeg er nå homofil. La oss spre vårt budskap og ta over verden!



Anonymous poster hash: df76d...817
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, man må vel like å fråtse i andres endetarmsbakterier.



Anonymous poster hash: cbb3c...2bb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bekrefter mitt intrykk TS at menn er "lettere på tråden" enn kvinner. Enkelt å sjekke opp en mann på homobar osv. Dere er jo begge menn, mer likhet i sex "driven" og likhet i forventninger, man vet hva man får. Enklere opplegg. Enklere å forholde seg til.



Anonymous poster hash: 3346e...1ef
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ettersom Aids spres mer blandt homofile enn blandt hetereofile så burde du jo ha holdt deg mer til sistnevnte altså kvinner. :P



Anonymous poster hash: e8147...582
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står noen sinte menn i veikanten på Samliv og relasjoner og bare venter på at du skal kjøre forbi i den glade homobussen din, plukke dem opp og redde dem fra grusomme liv med fæle kvinnfolk.

Skynd deg - de trenger din hjelp for å slippe unna the dark side!

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lenge vært biseksuell som hellet mot kvinner men aldri mer. jeg får mye mer oppmerksomhet i homsemiljøer og menn er så fantastisk mye mer spennende å prate med. de er mer vågale, mindre pripne og du graver ikke etter feil og mangler de kan kritisere deg for. munnhule er større så de kan ta deg dypere inn og kroppen er strammere og mye mer eksplosiv. har alltid likt jenter best men aldri mer. jeg skjønner nå at de først og fremst er ettertrakta fordi de gjør seg vanskelig å ligge med samtidig som at det er stigmatiserende for menn å være bi. nå skjønner jeg ikke helt hva kvinner tilbyr som menn ikke gjør flere hakk bedre så min oppfordring til alle frustrerte menn må være å være mer åpensindig for den eneste grunnen til at dere velger kvinner er fordi de gjør seg så utilgjengelig at de blir så etterlengtet, men du får 10 ganger sexen med menn som du får med kvinner. skal til for at menn vil ha sex med menn?

Anonymous poster hash: 96c86...fd9

Så glad for at du endelig bare ble homofil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står noen sinte menn i veikanten på Samliv og relasjoner og bare venter på at du skal kjøre forbi i den glade homobussen din, plukke dem opp og redde dem fra grusomme liv med fæle kvinnfolk.

Skynd deg - de trenger din hjelp for å slippe unna the dark side!

:laugh:

Anonymous poster hash: df76d...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Tror du at man kan bestemme seg for å bytte?

Anonymous poster hash: 05e5b...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Hehe, etter å vært på gaysir en stund, kan jeg trygt si at menn er med på ja, mens damene der er ganske kresene(de av de som liker menn) Tar menn det meste.

Har spesielt merket at trenings jenter, de som trenger mye og er trente, egentlig bare vil ha andre menn som er minst like trent som dem, altså sixpack osv.

Mens trente menn tar alt de får.

DERIMOT har jeg fått med meg enn homofile menn er mer size hores enn kvinner, vis mann ser bortt fra noen kvinner, virker størreslen mye viktigere for homofile menn(en del av dem)

Kanskje det er fordi dem tenner så mye på kuk altså det estetiske med en stor kuk, enn kvinner som trossalt tenker mer på at størreslen bare skal passe og fylle dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart! Hvis jeg hadde tent like mye på menn som kvinner hadde jeg lett blitt eksklusiv mannehore.

Problemet er bare at jeg ikke tenner på menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en selvfølge at en homofil mann synes sex med menn er bedre enn damer, da?



Anonymous poster hash: bb3d5...863
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe, hadde jeg kunne valgt legning, hadde jeg vært homo av den enkle grunn at jeg syns menn er enklere å kommunisere med... Men så har det seg sånn at jeg ble født hetero, så da har jeg rett og slett ikke mulighet til å bli tiltrukket av menn, så valget er jo tatt for meg.

Grunnen til at jeg ikke er homo, er på mange måter den samme som at huden min er hvit, øynene mine grønne og håret mitt krøllete... Jeg ble bare født sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en selvfølge at en homofil mann synes sex med menn er bedre enn damer, da?

Anonymous poster hash: bb3d5...863

Ikke hvis han ikke er homofil, men BIFIL.

Anonymous poster hash: 22dcb...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifile kan da virkelig heller ikke bare bestemme seg for å kun bli tiltrukket av og forelske seg i ett av kjønnene.

Uansett hvor store munnhuler og eksplosive kropper det er snakk om. :ler2:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Der står noen sinte menn i veikanten på Samliv og relasjoner og bare venter på at du skal kjøre forbi i den glade homobussen din, plukke dem opp og redde dem fra grusomme liv med fæle kvinnfolk.

Skynd deg - de trenger din hjelp for å slippe unna the dark side!

:fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...