Gå til innhold

Constantine. Hvor kan jeg se den?


Mann 42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Malanthor
Mann 42, on 31 Oct 2014 - 01:30, said:

Noen som vet hvor jeg kan se serien Constantine, som begynte å gå nylig på NBC?

You know what im gonne say.....

The... The.... The.... P.... P....Pirate...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icefilms.info er en nettside hvor jeg i flere år har sett på serier og filmer. Jeg streamer framfor å laste ned og da er Icefilms veldig bra, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icefilms.info er en nettside hvor jeg i flere år har sett på serier og filmer. Jeg streamer framfor å laste ned og da er Icefilms veldig bra, syns jeg.

Hva slags konto er det man må opprette der? Er det en kostbar fornøyelse, og er det legitimt? Beklager om jeg stiller mange tåpelige spørsmål her, men det var lite info på nettstedet ut over streaming-linkene selv.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster ingenting og du trenger heller ikke registrere deg der.

Det eneste er at du må ha et script av ett eller annet slag innstallert. Jeg bruker Chrome så det er en utvidelse i nettleseren. Ice Quick Stream heter den. Jeg vet ikke hvordan det fungerer med andre nettlesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hvorfor bry seg om legaliteten i dette tilfellet. Alle kan jo se at det du gjør er akkorat det samme som å laste ned fra en fildelingstjeneste, du hindrer et eller annet stort selskap i å tjene de pengene de ellers ville ha tjent hvis du hadde ervervet deg rettighetene til å se på serien på vanlig vis, type betalt for kanalen osv.

Hvis du synes det er helt greit å slippe å betale for dine gleder ved å streame noe kan du likesågodt laste det ned. Hvis du er redd for å bli registrert som en slem pirat kan du jo bare bruke en bra proxy.

:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg om legaliteten i dette tilfellet. Alle kan jo se at det du gjør er akkorat det samme som å laste ned fra en fildelingstjeneste, du hindrer et eller annet stort selskap i å tjene de pengene de ellers ville ha tjent hvis du hadde ervervet deg rettighetene til å se på serien på vanlig vis, type betalt for kanalen osv.

Hvis du synes det er helt greit å slippe å betale for dine gleder ved å streame noe kan du likesågodt laste det ned. Hvis du er redd for å bli registrert som en slem pirat kan du jo bare bruke en bra proxy.

:kosteskaft:

Jeg har ikke noe mot at folk som bruker penger på å lage en TV-serie, også tjener penger på å selge arbeidet sitt. Det er sånn TV-serier blir til. Når de ikke tjener penger lenger, så blir serien nedlagt. Det skjedde med Firefly og verden har ikke vært den samme siden.

Så hvis man har planer om å se noe som muligens er en smule marginalt, som en serie som springer ut av Hellblazer, så tror jeg det kan være en god ide å betale for det, slik at det blir en sesong 2. Bare min naive variant av maksimering av handlingsmatrisen. Latterlig, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malanthor
Mann 42, on 31 Oct 2014 - 02:53, said:

Jeg har ikke noe mot at folk som bruker penger på å lage en TV-serie, også tjener penger på å selge arbeidet sitt. Det er sånn TV-serier blir til. Når de ikke tjener penger lenger, så blir serien nedlagt. Det skjedde med Firefly og verden har ikke vært den samme siden.

Så hvis man har planer om å se noe som muligens er en smule marginalt, som en serie som springer ut av Hellblazer, så tror jeg det kan være en god ide å betale for det, slik at det blir en sesong 2. Bare min naive variant av maksimering av handlingsmatrisen. Latterlig, selvsagt.

Da burde du skaffe deg NBC da istedefor å streame det.

Streaming er ikke noe bedre enn fildeling i de fleste tilfeller. Det er bare dobbeltmoralskt å streame og innbille seg at man er bedre enn de som driver med fildeling når forskjellen er ren semantikk.

Ellers er jeg enig med deg i at man burde støtte bra produkter, som firefly en god serie som jeg gjerne skulle sett flere sesonger av. Ironi kan du spare deg for, den er der kun fordi du missforsto meg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du skaffe deg NBC da istedefor å streame det.

Streaming er ikke noe bedre enn fildeling i de fleste tilfeller. Det er bare dobbeltmoralskt å streame og innbille seg at man er bedre enn de som driver med fildeling når forskjellen er ren semantikk.

Ellers er jeg enig med deg i at man burde støtte bra produkter, som firefly en god serie som jeg gjerne skulle sett flere sesonger av. Ironi kan du spare deg for, den er der kun fordi du missforsto meg. :laugh:

Sorry, mate. Not gonna happen. Ironi er min paradegren, kun overgått av sarkasme, der jeg virkelig skinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da burde du skaffe deg NBC da istedefor å streame det.

Streaming er ikke noe bedre enn fildeling i de fleste tilfeller. Det er bare dobbeltmoralskt å streame og innbille seg at man er bedre enn de som driver med fildeling når forskjellen er ren semantikk.

Ellers er jeg enig med deg i at man burde støtte bra produkter, som firefly en god serie som jeg gjerne skulle sett flere sesonger av. Ironi kan du spare deg for, den er der kun fordi du missforsto meg. :laugh:

Men spøk til side, hvor får jeg evt NBC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spøk til side, hvor får jeg evt NBC?

Kanskje gjennom denne appen (som er låst ute fra bruk i Norge - surprise, surprise). Det er slik global oppstykking/melking av markedet som gjør at Netflix får flere kunder.

Det går nok an å bruke en VPN tjeneste som Malanthor skisserer, men det burde strengt tatt være unødvendig i dagens underholdningsmarked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gjennom denne appen (som er låst ute fra bruk i Norge - surprise, surprise). Det er slik global oppstykking/melking av markedet som gjør at Netflix får flere kunder.

Det går nok an å bruke en VPN tjeneste som Malanthor skisserer, men det burde strengt tatt være unødvendig i dagens underholdningsmarked.

Stønn. Hva faen er det som feiler disse folka? Kan det være så forbanna vanskelig å selge TV over nett? Jeg må si jeg begynner å forstå piratene. DERES system fungerer upåklagelig over hele kloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...