Gå til innhold

Cornflakes


cornflake_girl

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg ha eksamen :( Gruer meg! Har skikkelig vondt i magen. Det er liksom sånn ekstra press når vi bare får bestått/ikke bestått, iom at bestått = C, og alt under C er stryk.

Har fått spist litt, drikker kaffe, skal dusje og tror jeg skal gå til lesesalen og skumme igjennom pensum en gang til først (eksamen er ikke før 14.30). Stressaaaaa! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Jeg håper eksamen gikk bra. :) Har du hatt en fin helg? Har du gjort noe spesielt?

Jeg var på jobb i går, noe som var greit, men det skjedde ikke noe spennende. I kveld skal jeg på Maria Mena-konsert med ei venninne. Jeg er egentlig ikke så veldig stor tilhenger av henne, ja hun har en del fine sanger og er dyktig, men musikken hennes gir meg egentlig ikke så mye.

Ellers har jeg meldt meg på språkkurs i arabisk, som starter i januar. Du må høre sangen "Youm wara youm" (Dag etter dag) av Tamer Hosny, den er kjempefin! Ya taebny av samme artist er også ganske bra. Nå husker jeg ikke hva ya taebny betyr, men da jeg var i Marokko fikk jeg hele sangen oversatt til norsk av venninnen min. Egentlig var det litt irriterende, for hun satt jo sangen på pause etter hver eneste setning. :fnise:

Kompisen hennes ble også veldig irritert, men han ble også sur når vi prøvde å betale for oss. Han hadde hentet oss i Rabat, og skulle kjøre oss tilbake til byen vi bodde i. Vi kom til en bompengering, og han ble skikkelig sur når vi prøvde å gi ham penger. Venninnen min sa "hvis ikke du lar oss betale, ruller jeg ned vinduet og sier du har bortført oss." :ler: Da måtte han pent gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hallooooo verden!

Når man kjenner høstdepresjonen og stresset komme snikende - så har man behov for internett igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg har vært i bryllup i USA (min bror har giftet seg) så jeg har vært i Amishstaten Pennsylvania. Det var veldig kjekt! :jepp:

Hva ønsker du deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå? Noe spesielt du har i tankene nå?

Ja, men det gikk visst ikke sånn allikevel. Kanskje det ikke holder å ønske hardt nok...

:vinke:

Jeg har vært i bryllup i USA (min bror har giftet seg) så jeg har vært i Amishstaten Pennsylvania. Det var veldig kjekt! :jepp:

Hva ønsker du deg? :klem:

Det hørtes gøy ut! Hvor lenge var du der?

Nei altså, er en sånn en fyr jeg kjenner og greier og sånt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mongodag. Det som IKKE skulle skje dukket plutselig opp rett forran trynet mitt, og ble påminnet at "hei, ingen vil ha deg!" (jada, veit jeg er temmelig dramatisk nå, men det FØLES dramatisk!)

Passet igrunn innmari dårlig. For i tillegg er jeg småforkjøla, har litt feber, har sovet for lite, og sånn i det hele tatt. Da blir ikke ting så greit. Nå vil jeg helst legge meg i fosterball og sove, vil ikke være forkjøla (HATER å være syk, føler jeg mister kontroll over kroppen min når jeg er det, føler meg sykt innvadert, og det fucker med hodet mitt. Vet jeg er litt rar sånn), vil at ting skal være annerledes og litt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :hug:

Er ikke noe bedre desverre, så er hjemme fra jobb. Tenkte at da får jeg kanskje vasket klær og greier og ting, men orker ingenting annet enn å ligge i senga så var nok en ganske riktig beslutning å bli hjemme.

Håper det tar seg opp utover dagen!

Men heldigvis er psyken bittelitt mer oppe og står i dag, så deeeet er jo bra! Skal bare se på fjolleprogrammer på nett-TV og sove, og krysse alt jeg har for at jeg er frisk som en fisk i morgen! Da er det nemlig egentlig langdag med jobb og to møter etterpå +++... Me får sjå.

Ellers savner jeg å trene. Savn savn savn! Lenge siden jeg har vært ordentlig i gang, for først hadde jeg ødelagt kne, så operasjon, så kaostid på jobb, så er det eeeendelig litt roligere men da vil kroppen plutselig ikke være med mer. (freaker fremdeles ut av at jeg mister kontroll over det der. Dumme kropp) Passer dårlig og vil ikke være med på det! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med kroppen? Er det en slags utmattelse? Det er ikke no særlig og føle man ikke har kontroll nei :(

Bare forkjølelse, tror jeg :) Ingen krise, selv om jeg opplever det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare forkjølelse, tror jeg :) Ingen krise, selv om jeg opplever det sånn :P

Da går det heldigvis over snart! :) Da kan du jo starte å trene snart? Jeg kommer garantert til å bli skikkelig forkjøla om 3 uker. Blir alltid det etter praksisperioder :P Går liksom rundt med en sånn halvveis nå, men bryter ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre!

Og skjønner akkurat hva du mener - er samme som har skjedd her. Vært en usannsynlig hektisk periode, så er jo standard å bli syk rett etterpå... Håper du slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...