Gå til innhold

Cornflakes


cornflake_girl

Anbefalte innlegg

Så utrolig spennende! Du må fortelle hvordan møtet gikk. :jepp:

Hva er første og andre valget ditt? Og i hvilken by? :)

Psykologi profesjon i Oslo er første og andre ønsket (start høst og vår)! :)

Var på møte i dag, ser ut som jeg skal til Algerie i oktober eller rundt der! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykologi profesjon i Oslo er første og andre ønsket (start høst og vår)! :)

Var på møte i dag, ser ut som jeg skal til Algerie i oktober eller rundt der! :nigo:

Jeg har faktisk psykologi på listen min også, men i Bergen. :)

Så kult at du sannsynligvis skal til Algerie? Hvor lenge varer oppholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk psykologi på listen min også, men i Bergen. :)

Så kult at du sannsynligvis skal til Algerie? Hvor lenge varer oppholdet?

Aner ikke hvor lenge det evt blir, en uke eller to, kanskje? Tror det blir veldig givende, så håper vi får ordnet det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud! Jeg har snakket med Gert Nygårdshaug i kveld! Starstruck!!! :strix::smilorange::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Tekola

Herreguuuud! Jeg har snakket med Gert Nygårdshaug i kveld! Starstruck!!! :strix::smilorange::rodmer:

Åh, heldig! Han er utrolig spennende å prate med! Husker han holdt foredrag på den videregående skolen jeg gikk på! Innmari spennende mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:vinke:

Hvordan går det med deg. :)

Jeg har blitt angrepet av en apekatt, og holdt en tigerunge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Åh, heldig! Han er utrolig spennende å prate med! Husker han holdt foredrag på den videregående skolen jeg gikk på! Innmari spennende mann!

JA! Virkelig! For en mann... Så mye han har opplevd! Utrolig fascinerende. Også skriver han så bra! :hjerter_rundt:

:vinke:

Hvordan går det med deg. :)

Jeg har blitt angrepet av en apekatt, og holdt en tigerunge. :)

Jeg har det ganske fint!

Åj!!! Hvordan klarte du å bli angrepet av en apekatt????? *vente spent på historien*. Jeg elsker tigre! Men hvor store er babyene? Var det ikke bittelitt skummelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjda, VELDIG lenge siden jeg har vært her inne. Hva skal man si? Livet rusler og går :tongue:

Har vært utrolig usosial den siste uka, sett på OL og trent. Tror jeg må begynne å sosialisere igjen snart, kommer til å bli helt rar og sosialt tilbakestående om dette fortsetter, og DET kan man ikke risikere rett før studiestart, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg så du hadde vært innom dagboken min. Det var kjempekoselig. :) Tror ikke jeg var ferdig med oppdateringen, men skal gjøre den ferdig i løpet av kvelden.

Tigeren jeg holdt var fem måneder gammel, så den var på størrelse med en golden retriver. Den var kjempesøt. :strix:

Apekatten var også ganske søt. Den trodde jeg hadde mat i vesken min til den. Så den hoppet på den, og begynte å fikle med glidelåsen. Jeg sa "tsk, tsk, tsk" og ristet på hodet. Da skjønte den at det var forbudt område. Det den ikke forstod, var at den skulle hoppe ned. Istedenfor klatret den videre opp, og gliste til meg. Jeg forholder meg alltid rolig rundt dyr, så jeg ble ikke redd. I tillegg hadde jeg sett en plakat som lærte oss hvordan vi tolket ansiktsuttrykket til apene. Så jeg skjønte raskt at den ikke var sint eller aggresiv. Den var ikke fullvoksen heller, så den var nok bare nyskjerrig.

Hva er planen for helgen? Jeg har huset for meg selv, så jeg skal nyte det!

Det vil si, jeg skal ikke bare nyte det. Jeg må vaske litt også, men det går bra. Jeg har ikke noe annet å gjøre uansett.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er så sliten :frown:

Føler at alle drar i meg fra alle kanter, er på en måte ikke noe rom jeg kan være bare MEG i... Er så sykt dårlig på å sette grenser. Hvordan gjør man det, egentlig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sliten :frown:

Føler at alle drar i meg fra alle kanter, er på en måte ikke noe rom jeg kan være bare MEG i... Er så sykt dårlig på å sette grenser. Hvordan gjør man det, egentlig? :klo:

Fra hvilke kanter dras det? Og hva vil de? Sette grenser er vi nok fler som er dårlig på. Hvertfall når man gjerne vil være flink, snill, engasjert, og ikke minst med!

Er nicket ditt innspirert av Tori Amos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hvilke kanter dras det? Og hva vil de? Sette grenser er vi nok fler som er dårlig på. Hvertfall når man gjerne vil være flink, snill, engasjert, og ikke minst med!

Er nicket ditt innspirert av Tori Amos?

Tja... Føler hele tiden at det er så mye jeg må og burde gjøre, som jeg ikke har tid til. Venner som vil se meg, familie som vil se meg, studiefolk som vil at jeg skal lese eller skrive oppgaver, osv osv... Går på en måte rundt med konstant dårlig samvittighet for alt jeg BURDE gjort eller skulle gjort. Akkurat etter jeg skrev det over så ringte en venn meg og spurte om vi kunne møtes for hun trengte å låne en bok. Og jada, det er greit. Selvfølgelig. Og det er bare en liten filleting, men er så sykt sliten, og så er det hundre andre ting jeg må gjøre, ting som det forventes og kreves av meg, og hvis det blir ENDA mer nå... Og alle forventer at jeg skal gå rundt og være så forbanna glad og blid og voksen og samlet og normal og smart og oppegående, mens jeg har mest lyst til å legge meg i fosterstilling og grine fordi jeg er så sliten av alle krav, alt stress, forventinger og ja... Men det går vel over.

Klart det er inspirert av Tori Amos! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg tror nok vi er litt like der. Så klart, det er mange som har det sånn.

Man vil gjerne prestere på flere plan. Jeg var hvertfall veldig sånn, men jeg ser jo at det ikke går. Jeg tror det er viktig å ta periode prioriteringer, kjenne etter hav som er viktigst for deg akkurat nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Fine sangen...

Ja, var det der med prioriteringer, da. Tror jeg må øve meg litt på det. Skal bare gråte littegrann først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører deg, og skjønner deg! Om det hjelper. Jeg vet ikke hvordan du pleier å reagere, men jeg pleier å gjemme meg under dyna. Tror nemlig at dyna beskytter mot alle slitsomheter.

Jeg sitter her å vurderer imorgen. Tror jeg skal dra også kan jeg spare en dag til neste uke. (Det blir garantert noen frustrasjonsdager da og).

Du bor i Oslo ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører deg, og skjønner deg! Om det hjelper. Jeg vet ikke hvordan du pleier å reagere, men jeg pleier å gjemme meg under dyna. Tror nemlig at dyna beskytter mot alle slitsomheter.

Jeg sitter her å vurderer imorgen. Tror jeg skal dra også kan jeg spare en dag til neste uke. (Det blir garantert noen frustrasjonsdager da og).

Du bor i Oslo ja?

Enig i at dyna hjelper. Helst to, og vinduet åpent samtidig. Jeg gikk til psykomotrisk fysioterapeut en gang i tiden, hun hadde en sånn "balldyne". De er heeeeelt fantastiske, hele poenget med de er at man skal føle at man kan gjemme seg i de. Vil ha en sånn hjemme... Også er jeg glad i å sitte inne på badet, pga varmekablene i gulvet :P Aner ikke hvorfor, men det hjelper bittelitt. Også pleier det, selv om jeg ikke tror på det, hjelpe at jeg har sovet og er litt uthvilt, sånn at dagen i morgen antakelig blir mye bedre enn sånn det er i kveld (sånn bortsett fra at jeg har en million ting jeg må gjøre, da...)!

Det hjelper alltid litt at noen skjønner! ;)

Og det gikk litt bedre en liten stund her, men nå gikk nettopp brannalarmen i naboblokka, og ikke at det egentlig er noen krise, men skal type ingenting til for å få meg ut av balanse når jeg er sånn her, så begynte å gråte igjen... Jaja. Håper å få sove snart!

Japp, bor i Oslo. Det gjør du også, ettersom jeg har skjønt...? Om du orker, og det ikke sliter deg helt ut, er det kanskje greit å spare den dagen. Skal du ha dag eller kveldsvakt? Skal tenke på deg!

Endret av cornflake_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å ikke dra. Det kjenens riktig ut. Skal tilbake imorgen da. Håper dagen din ble bra.

Balldyne høres fantastisk ut! Jeg skjønner deg godt. En gang begynte jeg å gråte fordi jeg mistet noe i gulvet, jeg har holdt på å begynne å grine fordi det har vært utsolgt for en vare på matbutikken! Vrak much?

Det var liksom den lille tingen som bare ... var nok.

Ja Oslo ja, er du herfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Oslo, ja! :) Du? Balldyne er veldig fint. Alle burde ha en balldyne.

Har ikke orket å skrive, men tok meg noen dager helt fri fra alt. Isolerte meg hjemme og så ikke et menneske på tre dager. Det hjalp!!! Så har jeg vært på farta igjen, og i dag kjente jeg og at ting bare... Raste. Aner ikke hvorfor, bare våknet opp og dagen var kjip. Dro med en venninne og gikk på tur ute i sola og så på alle høstfargene, og etter det ble det nesten bra igjen. Det hjalp med kakao og :)

Nå skal jeg sove. Har for mye å gjøre, får dårlig samvittighet av å slappe av! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg skjønner deg godt!

Men selv om man får dårlig samvittighet for ikke å hele tiden gjøre såkalt fornuftige ting er det vktig å stoppe opp og bare kjenne litt på følelsen av å leve, og å sette pris på små ting. Man kan tenke litt på det om man vil gå gjennom livet med bare pliktoppgaver for så å sitte der en dag og tenke... hva skjedde?

Ta vare på små øyebikk. Og store. Ja jeg høres veldig positiv ut, dette er kjempe lett! Men det vet jeg jo at det ikke er. Det er noe jeg jobber med selv og.

Vi er litt fanget i et "skal bare, må bare, ordne ordne ordne" nett.

Så gøy, kan jeg spørre hvor i Olso du er fra? (Jeg er selv herfra). Jeg mener å huske å ha lest at vi er ca like gamle og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...