Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2013


Aramee

Anbefalte innlegg

Velkommen inn, alle sammen! :)

Edit: SA for min del, men satser på at det som skulle vært et 3.11-barn blir et senere i november- eller desember-barn isteden :) Lykke til, alle sammen!

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er en glede å kunne bli med å skravle her. fant ut på lørdag at jeg var gravid, min første :) Håper alt går bra. Har funnet ut at termin er ca. 14 november. Er 28 år, fra Hedmark. Krisp, fortell litt om deg selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.november enn så lenge på oss :-) Bor i Oslo, er 25 år. Samboer er 33. Første barn, det er planlagt og vi gleder oss masse!! Klarer nesten ikke å vente til det er gått over 12 uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 Novemer her enn så lenge :) Vi bor i Bodø, jeg er 27 og sambo er 32. Vi er også førstegangere. Vi startet prøving i midten av februar, og den lyse rosa streken kom fram i morges.

Hvilke symtomer har dere som gjorde at dere mistenkte at dere var gravide?

Mitt symtom var kraftig pms humør, og ekstremt varme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Oubliette

Melder meg forsiktig inn her. Termin ca 10. Desember. 4+1 i dag. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg så voldsomt, er så redd for å miste..

Jeg er (blir) 23 og mannen er 29. Dette er vår første og vi har prøvd i 3år. Aldri vært gravid tidligere så trodde jeg kom til sveve på en rosa sky, men foreløbig er jeg reservert.

Så dumt med dere som har mistet! Håper dere blir raskt gravid igjen :klem:

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sjekker jeg inn igjen, og krysser fingrene for at Bolla klorer seg fast denne gangen. :)

Menstermin er 4. desember, og jeg er 5+1 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk desverre en SA i uke 6 :(

Uff, så kjedelig :( Håper det klaffer igjen for dere fort... Kanskje vi havner i samme barselgruppe??? :) Stå på videre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, november-baby på vei her! Termin 24. november. Allerede hatt en UL som viste en liten sak med hjertebank :hjerte:

Vi brukte 2 år på førstemann, og fikk til slutt klaff med litt bistand, mens denne satt i PP3, helt uten hjelp :overrasket:

Så da var det bare å håpe at det går veien...

Grattis til alle andre her inne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, november-baby på vei her! Termin 24. november. Allerede hatt en UL som viste en liten sak med hjertebank :hjerte:

Vi brukte 2 år på førstemann, og fikk til slutt klaff med litt bistand, mens denne satt i PP3, helt uten hjelp :overrasket:

Så da var det bare å håpe at det går veien...

Grattis til alle andre her inne :nigo:

Så koselig, gratulerer! Både med frøet og at dere fikk det til selv! :nigo:

Jeg skal på tidlig UL på fredag, krysser alt jeg har for at vi ser hjerteslag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Her blir det desemberbaby med menstermin ca 15. desember.

Dette er veldig nytt, førstegangsgravid, er bare 4+2 og livredd for å miste. Jeg har pcos, så pergotime måtte til, men det gikk heldigvis på 1. forsøk!

Gleder meg veldig til uke 13 kjenner jeg!

Hva slags symptomer har dere?

Jeg har siden et par dager etter EL vært kvalm, hatt murringer og forverret migrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her og håper spira sitter godt fast :)

Menstermin 3.desember :) Håper det blir en fin adventsgave!

Har en nydelig datter på 2 år fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

Melder meg forsiktig inn her og håper lille spire holder seg der den er ;) Jeg er 25 år, samboer er 33 og vi har en sønn på 11 mnd fra før. Bolla i magen var semi-planlagt om man kan kalle det det. hehe..Vi visste det kunne skje og gadd ikke bruke prevensjon da vi ønsket to tette.

Har hatt litt uregelmessig mens, så er litt usikker på termin. Men en foreløpig beregning sier 2.desember, så får vi se om det stemmer etter UL. Jeg tror ikke jeg bestiller privat, men kanskje.

Gleder meg til å følge dee alle sammen :)

Mine symptomer er forresten ekstrem kvalme, trøtt, oppblåst og en del tissing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Gratulerer Ara! Jeg har sniklest i dagboken din helt siden sist du var gravid, så dette var koselige nyheter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ara! Jeg har sniklest i dagboken din helt siden sist du var gravid, så dette var koselige nyheter :klem:

Har du?! :fnise: Så koselig. Får vel opprette en ny graviditetsdagbok nå da..

Og morsomt at vi havnet i samme termingruppe da! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL og sett Bolla vår, og jeg har fått målt HCG på fredag og i dag som bekrefter at alt ser ut til å gå helt bra :rodmer: Kanskje jeg kan begynne å glede meg litt nå?

Ble satt tilbake til 5+5 (fra 6+2) på UL fordi Bolla var så liten, men vi så hjerteslag, og det er det viktigste :rodmer:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...