Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Ja, si det. Hva skal jeg bli? Burde vel ha planen klare når jeg begynner på ny utdanning, men jeg tenker kanskje jobbe med barn i samarbeid med Nav/PPT kankje. Ellers har jeg tenkt å velge noen fag som har med migrasjon og innvandring å gjøre. Tenker det kan ha noe for seg i disse dager. Har fundert på å jobbe i UDI/politiet i forhold til asylsøking osv.

Om jeg plusser på med et ekstra fag med didaktikk og praktisk pedagogikk i tillegg til engelsken som jeg har så kan jeg jobbe i skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Hellas om mindre enn 4 timer. :nigo: Blir borte i 14 dager. Så her skjer det saker og ting! :hoppe:

Kos deg så lenge Piffy! :klem:

Åååh, kos deg masse Mia :klem:

:hallo:

Jeg bakte sjokoladekjeks med muffins med ei venninne for noen dager siden. Det var veldig godt. :sikle:

Vil du ha oppskriften?

Ja, gjerne!! :nigo:

:vinke:

:klem:

Ja, si det. Hva skal jeg bli? Burde vel ha planen klare når jeg begynner på ny utdanning, men jeg tenker kanskje jobbe med barn i samarbeid med Nav/PPT kankje. Ellers har jeg tenkt å velge noen fag som har med migrasjon og innvandring å gjøre. Tenker det kan ha noe for seg i disse dager. Har fundert på å jobbe i UDI/politiet i forhold til asylsøking osv.

Om jeg plusser på med et ekstra fag med didaktikk og praktisk pedagogikk i tillegg til engelsken som jeg har så kan jeg jobbe i skolen :)

Bra å høre at du tenker i mange baner :jepp: Det kan væte lurt i dag. Arb.markedet er hardt ;) viktig og tenke litt allsidig :jepp:

Nå skal jeg hente lillesøster og kjøre hun på legevakten.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hun sliter bare med å puste :vetikke: Jeg mistenker at hun reagerer litt på Hepatittvaksinen hun fikk her om dagen :jepp: men greit at hun kommer seg på legevakta uansett for å sjekke :)

Ja, spillerom er ikke dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke før om to uker!!

Det skal bli såååååååååå herlig! Gleder meg villt og uhemmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker går nok for skal du se!

Jeg ser det nærmer seg bryllupsdag også hvis tickeren er korrekt..?

Jo, to uker går nok fort. Gjelder dessverre og for ferieukene :lol:

Ja, tickern er korrekt, men vi er ikke gift :fnise:

Kanskje du er så heldig å få fint vær i ferien din :sinnatagg:

Tviler, ser dårlig ut :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene nye som jeg starta sammen med hadde sin siste dag i dag, han skal flytte til trøndelag.

Det er trist og jeg kjenner at jeg er faktisk lei meg.

Merkelig hvor glad man kan bli i en kollega i løpet av et halvt år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig sant det, beiben.. Takk for klemmer! :hug:

Det rare var at vi traff hverandre i kveld. Vi var tydeligvis å spiste på samme restaurant :fnise: (av alle plassene i byen :ler: )

Jeg, samboer og svigers har nemlig vært ute å spist sushi! Nammmm!!

Nå er det kosebukse og rolig kveld på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt trist...

Men bare litt, da :)

Så jeg dro å sprang 8km i dag :fnise:

Mr. Piff er reist hjem for å hjelpe besteforeldrene og vi får ikke sett hverandre på 3 uker. (jeg reiser til min bestemor før han kommer hjem) Og dette er det lengste vi noen gang har vært borte fra hverandre på, ja, snart 6 år. Ikke det at jeg er avhengig av han eller noe, men det er nå enda sånn at det er er grunn til at jeg trives med han, jeg liker hans selskap.

Og så gikk haichiko på TV, og filmutleiekiosken la ned i går(nærmeste nabo omtrent :fnise: ) og de har bare skrevet "The end" på plakaten og det var så vemodig.... Så, ja... I dag er jeg litt trist.

Får lage meg litt mat, se om det hjelper litt på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...