Gå til innhold

Reiser til Florida neste uke. Tips?


Gjest SweetSunshine

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine

Flyr til Orlando neste uke. Skal hovedsakelig være der, men skal også reise rundt i Florida og et par andre stater. Hva er dine beste tips med tanke på ting å se og gjøre i Florida? Noe man bare MÅ få med seg eller en plass man bør spise på?

På forhånd tusen takk for all hjelp og tips dere måtte ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Spørs jo hva du liker å gjøre da. Når jeg er i florida må jeg innom epcot og seaworld, elsker de plassene. Liker også å shoppe billig, sånjeg havner ofte på outlet senterene. Nå er det jo genereltsett billig i usa, så florida mall er også et godt forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur til Clearwater, det er ikke så langt unna Orlando. Spesielt Clearwater beach som vender mot havet er helt nydelig, men desverre kan det være ganske fult i helgene. Av de strendene jeg har besøkt i Florida, syntes jeg denne er en av de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur til Clearwater, det er ikke så langt unna Orlando. Spesielt Clearwater beach som vender mot havet er helt nydelig, men desverre kan det være ganske fult i helgene. Av de strendene jeg har besøkt i Florida, syntes jeg denne er en av de beste.

Det er jeg helt enig i..... Koste oss max der!!

Ellers

Shopping

Parker

Miami beach

Key west

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Spørs jo hva du liker å gjøre da. Når jeg er i florida må jeg innom epcot og seaworld, elsker de plassene. Liker også å shoppe billig, sånjeg havner ofte på outlet senterene. Nå er det jo genereltsett billig i usa, så florida mall er også et godt forslag

Tusen takk for svar alle sammen!

Har du forslag til bra outlets?

Jeg har tenkt til å ha en shopping spree på Nike. Gleder meg så utrolig mye! Håper de har litt på outletsene. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle sammen!

Har du forslag til bra outlets?

Jeg har tenkt til å ha en shopping spree på Nike. Gleder meg så utrolig mye! Håper de har litt på outletsene. Noen som vet noe om dette?

Liker veldig godt Premium Outlets! :) Ligger et på i-drive og et til på vineland ave. Hvis du trenger flere tips så bor jeg her nede, så er bare til å sende en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Tusen takk for svar alle sammen!

Har du forslag til bra outlets?

Jeg har tenkt til å ha en shopping spree på Nike. Gleder meg så utrolig mye! Håper de har litt på outletsene. Noen som vet noe om dette?

Lenge siden jeg har vært i orlando nå, men den jeg brukte mest ligger ikke så langt unna en restaurant som heter bahama breeze. Har hørt noe om at det kryr av de der nede nå. Er faktisk hele 7 år siden jeg var der sist. Skal dog tilbake i september neste år😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...