Gå til innhold

Chippendales


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i fjor.. Jeg ble ikke imponert.

Kroppene var slappe (kun 2-3 var litt muskuløse) Og rutinene satt ikke helt inne, virket det som.

Tross det ikke levde helt opp til forventningene, kjørte de et bra show og hadde meet and greet etterpå. Ble pratende med et par av de da,og de var veldig trivelige (og normale) -men så var jeg heller ikke full og flørtete, noe de satte pris på :P

What? Sikker på at det var C du var på? Jeg har vært der 2 ganger og gutta hadde da virkelig store muskler og sixpack hele gjengen. Langt i fra slappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er noe ekkelt dobbeltmoralsk over det hele jeg.

Det er harry og ekkelt dersom menn drar på strippeklubb, men det er SÅÅÅÅ KULT når jentegjengen drar på Chippendales..... Det må bare flashes overalt på FB, forum osv....

Det er fortsatt stripping.... Uavhengig om det er menn eller kvinner som gjør det.

Jeg har INGENTING imot stripping(jeg liker det), men da vil jeg faktisk heller dra å strippeklubb....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er noe ekkelt dobbeltmoralsk over det hele jeg.

Det er harry og ekkelt dersom menn drar på strippeklubb, men det er SÅÅÅÅ KULT når jentegjengen drar på Chippendales..... Det må bare flashes overalt på FB, forum osv....

Det er fortsatt stripping.... Uavhengig om det er menn eller kvinner som gjør det.

Jeg har INGENTING imot stripping(jeg liker det), men da vil jeg faktisk heller dra å strippeklubb....

Jeg har ingen ting imot at mannen min drar på strippeklubb og tviler de på som drar på C har noe problem med at mannen eller kjæresten drar på strippeklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ting imot at mannen min drar på strippeklubb og tviler de på som drar på C har noe problem med at mannen eller kjæresten drar på strippeklubb.

Det er jo veldig bra...

Men desverre er det ikke alle som har den holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ting imot at mannen min drar på strippeklubb og tviler de på som drar på C har noe problem med at mannen eller kjæresten drar på strippeklubb.

Men som påpekt, chippendales og strippeklubb er 2 fforskjellige ting.

Anonymous poster hash: 12d13...695

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er noe ekkelt dobbeltmoralsk over det hele jeg.

Det er harry og ekkelt dersom menn drar på strippeklubb, men det er SÅÅÅÅ KULT når jentegjengen drar på Chippendales..... Det må bare flashes overalt på FB, forum osv....

Det er fortsatt stripping.... Uavhengig om det er menn eller kvinner som gjør det.

Jeg har INGENTING imot stripping(jeg liker det), men da vil jeg faktisk heller dra å strippeklubb....

Jeg syns nå det er en smule harry med Chippendales også (selv om jeg har vært på en forestilling selv i min pure ungdom), men jeg syns det er en STOR forskjell på et Chippendales-show og en litt sliten strippeklubb. Chippendales er jo et stort show, med koreografi, sang og humor. Det er ikke menn som vrikker litt på seg mens de kaster tangaen til "you can leave Your hat on".

Og for min del var det også lite seksuelt over det - jeg ble ikke kåt, liksom. Som jeg skrev over - Moulin Rouge var litt samme greia som Chippendales. En vanlig go-go-bar er ikke sammenlignbart.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er Chippendales bare en "unnskyldning" for kvinner til å se på strippere uten at de kan "tas" for det, fordi det er jo et show, koreografi osv....

Med oppblåste, glattpolerte "mannfolk"

Det blir feil å sammenligne Chippendales og en litt sliten strippeklubb ja...

Men hvorfor må alternativet være enten Chippendales eller en sliten strippeklubb, kan man ikke velge å dra andre steder?

Gidder heller ikke å dra på en sliten strippeklubb, like lite som det frister å dra på Chippendales...

Blir litt som at jeg ikke drar på den slitne puben borti gata, og heller ikke utestedene som er fyllt opp av folk med brunkrem, silikon og "overpolerte" folk.

Jeg velger pub/utested etter lokale og klientell, samme gjelder da også strippeklubber.....

Men igjen mange kvinner som vil på Chippendales, eller de som står det på showet er hyler og skriker er også de samme som ser ned på kvinnelige strippere....

Jeg syns nå det er en smule harry med Chippendales også (selv om jeg har vært på en forestilling selv i min pure ungdom), men jeg syns det er en STOR forskjell på et Chippendales-show og en litt sliten strippeklubb. Chippendales er jo et stort show, med koreografi, sang og humor. Det er ikke menn som vrikker litt på seg mens de kaster tangaen til "you can leave Your hat on".

Og for min del var det også lite seksuelt over det - jeg ble ikke kåt, liksom. Som jeg skrev over - Moulin Rouge var litt samme greia som Chippendales. En vanlig go-go-bar er ikke sammenlignbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo ikke noe vits å se på halvnakne mannfolk når man har mannfolk hjemme? Som man ikke trenger å betale for å se på. :fnise:

Fordi det er stor forskjell på å se på profesjonelt show med dans, sang , muskler og sixpack enn å skulle se på samboer strippe hjemme i stua ;) Blir ikke det samme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Chippendales bare en "unnskyldning" for kvinner til å se på strippere uten at de kan "tas" for det, fordi det er jo et show, koreografi osv....

Med oppblåste, glattpolerte "mannfolk"

Det blir feil å sammenligne Chippendales og en litt sliten strippeklubb ja...

Men hvorfor må alternativet være enten Chippendales eller en sliten strippeklubb, kan man ikke velge å dra andre steder?

Gidder heller ikke å dra på en sliten strippeklubb, like lite som det frister å dra på Chippendales...

Blir litt som at jeg ikke drar på den slitne puben borti gata, og heller ikke utestedene som er fyllt opp av folk med brunkrem, silikon og "overpolerte" folk.

Jeg velger pub/utested etter lokale og klientell, samme gjelder da også strippeklubber.....

Men igjen mange kvinner som vil på Chippendales, eller de som står det på showet er hyler og skriker er også de samme som ser ned på kvinnelige strippere....

Men som kanskje ikke ser ned på kvinner som er med i et burlesque-show eller et can-can-show, som faktisk er det man kan sammenligne Chippendales med....

Endret av Petra75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Sikker på at det var C du var på? Jeg har vært der 2 ganger og gutta hadde da virkelig store muskler og sixpack hele gjengen. Langt i fra slappe.

Jupp Chippendales. Tror jeg ikke har billettene mer, men jeg kjøpte kalender :) Men de har sikkert flere grupper som reiser rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som påpekt, chippendales og strippeklubb er 2 fforskjellige ting.

Anonymous poster hash: 12d13...695

Nå får du rulle inn. Hykleriet ditt kan du stappe et vist sted. Jeg fatter bare ikke hvordan det er mulig å være så dobbeltmoralsk som enkelte av dere er. Det er til å grine av.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som kanskje ikke ser ned på kvinner som er med i et burlesque-show eller et can-can-show, som faktisk er det man kan sammenligne Chippendales med....

Dustesammenligning. Menn drar på strippeklubb fordi det er det dem liker. Kvinner drar på chippendales fordi det er det dem liker. Menn og kvinner er forskjellige og har forskjellig smak, og det er bare så typisk dere damer å uskyldigjøre dere selv mens dere kritiserer menns valg. bahh.

Kvinner=englehvite og rene med en frigjort seksualitet

Menn=overgrepaktige svin med skitten umoralsk seksualitet

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men på "rett" stripping er det vel tildels uten klær? Altså at man etterhvert blir helt nakne?

Har aldri vært på en slik klubb, så jeg aner ikke mer enn jeg har sett i enkelte filmer, liksom..

Jeg hadde ikke dratt på Chippendales dersom mannen min var imot det. Og han hadde fått dra på strippeklubb dersom han ønsket det. Det er en sannhet i "bare se, men ikke røre" -for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du rulle inn. Hykleriet ditt kan du stappe et vist sted. Jeg fatter bare ikke hvordan det er mulig å være så dobbeltmoralsk som enkelte av dere er. Det er til å grine av.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Det var da voldsomt.

Anonymous poster hash: 67a26...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stripper disse helt? Eller beholder de undikken på?

Anonymous poster hash: 86d24...8db

De viser ikke tissen da ;)

Anonymous poster hash: fb56b...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustesammenligning. Menn drar på strippeklubb fordi det er det dem liker. Kvinner drar på chippendales fordi det er det dem liker. Menn og kvinner er forskjellige og har forskjellig smak, og det er bare så typisk dere damer å uskyldigjøre dere selv mens dere kritiserer menns valg. bahh.

Kvinner=englehvite og rene med en frigjort seksualitet

Menn=overgrepaktige svin med skitten umoralsk seksualitet

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Hoi. Snakk om å tillegge kvinner meninger i pytt og hine. Dette var såpass usaklig at jeg tror jeg lar det stå ubesvart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Så de stripper egentlig ikke. De bare danser med minimalt med klær på.



Anonymous poster hash: 86d24...8db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Så de stripper egentlig ikke. De bare danser med minimalt med klær på.

Anonymous poster hash: 86d24...8db

De gjør jo det. De er fult påkledd til å begynne med og stripper av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...