Gå til innhold

Chippendales


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men flere må jo være single siden de tar med seg jenter på hotell rommet og sånn?

Anonymous poster hash: 67a26...dc9 [/quote

Jeg kan se for meg at flere av de som reiser rundt på turne er single og hetero, mens de som er på det faste er gift eller homo.

Morsomt at Maria fra svenske Hollywood fruer møtte mannen når han opptrådte i Sverige på chippendale-show:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer hit på torsdag.

Jeg har lyst til å gå, var på show med dem for 20 år siden og det var... det frister til gjentagelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor dere jenter er så sinte på menn som drar på strippeklubb/ligger med eskortekvinner, når dere gjør det samme selv. Er ikke noe forskjell på en kvinne som ligger med en stripper og en mann som ligger med en stripper. Fint og fått en avklaring på dette her av dere damer.



Anonymous poster hash: 4aa84...8ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor dere jenter er så sinte på menn som drar på strippeklubb/ligger med eskortekvinner, når dere gjør det samme selv. Er ikke noe forskjell på en kvinne som ligger med en stripper og en mann som ligger med en stripper. Fint og fått en avklaring på dette her av dere damer.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Er det de samme damene, mener du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det de samme damene, mener du?

Si det. Det er ihvertfall damer på dette forumet som sier det. Omtrent unisont fordømmelse av menn som går til strippere/ligger med prostituerte, mens damer som ligger med mannlige strippere, som de har betalt for å se på, er helt greit, jamfør denne tråden.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange kvinner som synes det er helt greit. Så lenge det er voksne mennesker med fri vilje som gjør det fordi de har lyst så ser hvertfall ikke jeg problemet.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor dere jenter er så sinte på menn som drar på strippeklubb/ligger med eskortekvinner, når dere gjør det samme selv. Er ikke noe forskjell på en kvinne som ligger med en stripper og en mann som ligger med en stripper. Fint og fått en avklaring på dette her av dere damer.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Er jo ikke for å ligge med chippendales-gutta at vi drar dit! Det er for underholdningen sin del. Og det mener jeg er lov for begge kjønn selvsagt.

Anonymous poster hash: 12d13...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det. Det er ihvertfall damer på dette forumet som sier det. Omtrent unisont fordømmelse av menn som går til strippere/ligger med prostituerte, mens damer som ligger med mannlige strippere, som de har betalt for å se på, er helt greit, jamfør denne tråden.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Det er ikke vanlig at man ligger med Chippendalesgutta etter forestilling.

For øvrig har jeg ingenting imot at menn går på stripping. Men det skal sies at det er ganske stor forskjell på damestripping og showene til Chippendales. Skal man sammeligne må man tenke mer på f.eks Moulin Rouge. Ikke ei som bretter seg ut i ei mørk bule foran en ti-femten menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig at man ligger med Chippendalesgutta etter forestilling.

For øvrig har jeg ingenting imot at menn går på stripping. Men det skal sies at det er ganske stor forskjell på damestripping og showene til Chippendales. Skal man sammeligne må man tenke mer på f.eks Moulin Rouge. Ikke ei som bretter seg ut i ei mørk bule foran en ti-femten menn.

Ehh. Når damene står i "dokø" etter shovet for å ligge med mennene fra showet greier jeg ikke å helt se den store forskjellen. Er de greit med protitusjon så lenge det skjer i et penere lokale :vetikke: ?

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i fjor.. Jeg ble ikke imponert.

Kroppene var slappe (kun 2-3 var litt muskuløse) Og rutinene satt ikke helt inne, virket det som.

Tross det ikke levde helt opp til forventningene, kjørte de et bra show og hadde meet and greet etterpå. Ble pratende med et par av de da,og de var veldig trivelige (og normale) -men så var jeg heller ikke full og flørtete, noe de satte pris på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å se dem, men jeg vet ikke om jeg tør, hadde vært pinlig å bli skikkelig tent på offentlig sted. :rodme:

Hvorfor det? Får du ereksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh. Når damene står i "dokø" etter shovet for å ligge med mennene fra showet greier jeg ikke å helt se den store forskjellen. Er de greit med protitusjon så lenge det skjer i et penere lokale :vetikke: ?

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Tviler på at Chippendales arrangerer slikt for å si det sånn. De er profosjonelle. Det eneste de gjør etter showet er å ta bilder, meet and greet, ta flere bilder, for så å dra til afterparty der de mingler med gjester. Opplevde ingenting slibrig (bortsett fra noen desperate jenter) på afterpartyet heller. Skal innrømme at jeg ble med en mann hjem, men resten av gutta dro alene den kvelden hvertfall, selv med høy promille :fnise: Men slikt skjer jo med menn når de er på byen også.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor dere jenter er så sinte på menn som drar på strippeklubb/ligger med eskortekvinner, når dere gjør det samme selv. Er ikke noe forskjell på en kvinne som ligger med en stripper og en mann som ligger med en stripper. Fint og fått en avklaring på dette her av dere damer.

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Vel... vi er et par venninner som har lyst til å reise på Chippendales i morra siden de kommer til nabobyen.

Men, vi begynte å snakke om det der, vi ville ikke likt det om mannfolka våre hadde reist på strippeklubb.

Nå er det annerledes med Chippendales vs strippeklubb, men man er der for å se på avkledde kropper.

Men, vi bestemte oss for å droppe å reise dit.

Likt skal være likt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehh. Når damene står i "dokø" etter shovet for å ligge med mennene fra showet greier jeg ikke å helt se den store forskjellen. Er de greit med protitusjon så lenge det skjer i et penere lokale :vetikke: ?

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Den påstanden stemmer ikke. Jeg har til gode å se Klara fra Kløfta stå i dokø for å pule en (meget sannsynlig homofil) chippendaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den påstanden stemmer ikke. Jeg har til gode å se Klara fra Kløfta stå i dokø for å pule en (meget sannsynlig homofil) chippendaler.

Hvor mange show har du egentlig vært på? Farer de andre her inne med løgn mener du?

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange show har du egentlig vært på? Farer de andre her inne med løgn mener du?

Anonymous poster hash: 4aa84...8ab

De andre? Det var en som påsto at hun hadde lest et sted på internett at det var et sted de hadde gjort dette.

En påstand jeg ville ha tatt med en klype salt, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med dokøen stemmer da ikke. Jeg har vært på C to ganger og dette har aldri skjedd når jeg har vært på dette i alle fall. Kan godt være de sjekker opp noen etter showet, men de er jo bare menn ;) Og på etter festen er de heller ikke på jobb, men jeg opplevde at de var gentlemen der å :)

Etter showet kunne vi snakke med de og ta bilder. Jeg opplevde at de var veldig hyggelig og profesjonelle. På festen var jentene helt ville og desperate. Faktisk pinlig å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...