Gå til innhold

Chippendales


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

BC? Er han homofil? Hvordan vet du det?

#oops...

Anonymous poster hash: 806d2...d94

En homofil venn av meg sa han var det. Han hadde lest det plass. Synd for jeg likte han. Også så god til å synge da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En homofil venn av meg sa han var det. Han hadde lest det plass. Synd for jeg likte han. Også så god til å synge da

Tror han er bifil da hvertfall :plystre:

Anonymous poster hash: 806d2...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på showet i vegas og det er innmari gøy:) men fikk høre av en av de at ca halvparten av de er gift og har barn og ca halvparten er homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være et drømmeyrke dersom man er homofil. Jobbe sammen med heite mannfolk hver kveld :fnise: Skjønner dem godt. Tror det er mye rykter om det også, vet hvertfall at mange av dem drar med seg jenter etter showet. Tror det er mange nye med på Europa-turneen.

Synes showet var bra. Ikke akkurat opphissende, men mest morsomt. Vet hvertfall to ting, jeg er ikke en "woo-girl" og jeg fikk nedsatt hørsel etter forestillingen. Men kan absolutt anbefales. Bare drikke seg litt brisen før det starter. De kommer jo til Oslo neste år :)



Anonymous poster hash: f4da8...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på det og det var overhode ikke noe jeg ville. Jeg ble nærmest tvungen av venninnegjengen min, så hadde ikke så mye valg :fnise: Så fikk vi så klart plass nesten helt foran!!

Jeg synes det var veldig kleint og pinlig. Takk gud for at jeg ikke måtte opp på den scenen. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :flau: Jeg måtte så klart ta bilde med de og det var hvert fall flaut. Uff og uff.



Anonymous poster hash: 806f9...215
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på showet i vegas og det er innmari gøy:) men fikk høre av en av de at ca halvparten av de er gift og har barn og ca halvparten er homofile.

Men flere må jo være single siden de tar med seg jenter på hotell rommet og sånn?

Anonymous poster hash: 67a26...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på det i Las Vegas, det var utrolig klient ja! Noen burde virkelig advare om at man må være god i gassen før man går inn! Det er også noe merkelig 90tallsboyband over halvnakne menn som danser synkrondans, vet ikke helt hva jeg hadde forestilt meg men det var skikkelig usjarmerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Men flere må jo være single siden de tar med seg jenter på hotell rommet og sånn?

Anonymous poster hash: 67a26...dc9

De kan jo dra med seg jenter på hotellromma selv om de er gift ;) Kona er jo i USA, så de finner ikke ut av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg har vært på det i Las Vegas, det var utrolig klient ja! Noen burde virkelig advare om at man må være god i gassen før man går inn! Det er også noe merkelig 90tallsboyband over halvnakne menn som danser synkrondans, vet ikke helt hva jeg hadde forestilt meg men det var skikkelig usjarmerende...

Huff ja jeg var jo klin edru på showet. Flere i salen drakk og slapp seg skikkelig løs. Jeg synes det hele bare ble kleint!

Skal jeg på det igjen skal jeg hvert fall drikke meg full før jeg går inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har vært på showet deres under turneen de har her i Norge? Dro og tenkte at dette vil bli utrolig kleint, stripping liksom. Men der tok jeg feil, god underholdningsverdi med halvnakne menn altså! :fnise: Lurer litt på å dra en gang til!

Anonymous poster hash: f4da8...f70

O du gode skaper!

Jeg trodde de ikke hadde show lenger! De lever! Its alive!

Jeg var på show for ca 15 år siden, glemmer det aldri! mmmmmmmmm

Jeg unner ALLE damer en kveld med de gutta!

Anonymous poster hash: 12d13...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj.. Er ikke så desperat at jeg må betale for å se halvnakne mannfolk! Høye på pæra er de vel også! Også har jeg jo en nydelig kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æsj.. Er ikke så desperat at jeg må betale for å se halvnakne mannfolk! Høye på pæra er de vel også! Også har jeg jo en nydelig kjæreste :)

Jeg var samboer da jeg var på show. Det har ingenting med saken å gjøre ;)

Anonymous poster hash: 12d13...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, æsj.. Er ikke så desperat at jeg må betale for å se halvnakne mannfolk! Høye på pæra er de vel også! Også har jeg jo en nydelig kjæreste :)

Vil ikke si man er desperat fordi man går på strippeshow. jeg har type og dette va en perfekt kveld for jeg og mine venninner :)

Anonymous poster hash: 806f9...215

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si man er desperat fordi man går på strippeshow. jeg har type og dette va en perfekt kveld for jeg og mine venninner :)Anonymous poster hash: 806f9...215

Men er jo ikke noe vits å se på halvnakne mannfolk når man har mannfolk hjemme? Som man ikke trenger å betale for å se på. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare høres ekkelt ut. Og kvinner på "jentekveld" skyr jeg som pesten.



Anonymous poster hash: 4edf1...d13
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo ikke noe vits å se på halvnakne mannfolk når man har mannfolk hjemme? Som man ikke trenger å betale for å se på. :fnise:

Man betaler ikke for å se halvnakne mannfolk. Det er helheten. Det er et show, pinlige stunder, underholdning, dans, synging, ikke menn som kun går ut på scenen og står der halvnaken i 2 timer... Og høye på pæra er de heller ikke, tvert om.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...