Gå til innhold

Chippendales


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på showet deres under turneen de har her i Norge? Dro og tenkte at dette vil bli utrolig kleint, stripping liksom. Men der tok jeg feil, god underholdningsverdi med halvnakne menn altså! :fnise: Lurer litt på å dra en gang til!



Anonymous poster hash: f4da8...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan visstnok også stå i kø på dass etterpå, og ha seg med utvalgte stripper.

Ooh glede:/

Haha! De er vel ikke akkurat så ille vel?

Synes det var et morsomt show, mye fokus på annet enn stripping også.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! De er vel ikke akkurat så ille vel?

Synes det var et morsomt show, mye fokus på annet enn stripping også.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Sikkert moro når man er igang og vet å more seg der man er. Skal jo bare være show:-)

Joda, ei venninne jeg har viste meg noe fra det stoooreee internett engang, der sto damene i kø på do gitt. Og ikke vanskelig å kjenne igjen gutta i Chippendales:-)

Megaharry haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er mye shabby etterlikninger av Chippendales også der mannfolka er noen slibrige griser, men heldigvis ikke noe sextjenester på det showet jeg var på. Hva som skjer etterpå på afterparties og slikt er nok noe helt annet ;) Men da er de heller ikke på jobb.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går og det var kjempe gøy :) Men var glad jeg ikke ble dratt opp på scenen da. Var 3 jenter som kom opp. Hun ene måtte gi han en lapdance, hun andre måtte vise han hvilken sex stilling hun likte best og hun siste måtte stønne som hun fikk orgasme. Kleint!! Hun som skulle gi lapdance tryna jo rett på rumpa. Huff.

Vi fikk lov til å snakke og ta bilde med de etter showet. Han ene prøvde seg skikkelig og ville dra på byen med meg, men sorry am taken ;)

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan visstnok også stå i kø på dass etterpå, og ha seg med utvalgte stripper.

Ooh glede:/

Å? Det var ikke noe sånt her i alle fall. Ikke som jeg fikk med meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går og det var kjempe gøy :) Men var glad jeg ikke ble dratt opp på scenen da. Var 3 jenter som kom opp. Hun ene måtte gi han en lapdance, hun andre måtte vise han hvilken sex stilling hun likte best og hun siste måtte stønne som hun fikk orgasme. Kleint!!f. Hun som skulle gi lapdance tryna jo rett på rumpa. Huff.

Vi fikk lov til å snakke og ta bilde med de etter showet. Han ene prøvde seg skikkelig og ville dra på byen med meg, men sorry am taken ;)

Her lo jeg godt:-)

Søren, blir vel nødt til å dra med jentene nå jeg også da. Høres ut som ren komedi:)

Tok du ikke med han?, men herregud, nå ble chippendalern lei seg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går og det var kjempe gøy :) Men var glad jeg ikke ble dratt opp på scenen da. Var 3 jenter som kom opp. Hun ene måtte gi han en lapdance, hun andre måtte vise han hvilken sex stilling hun likte best og hun siste måtte stønne som hun fikk orgasme. Kleint!!f. Hun som skulle gi lapdance tryna jo rett på rumpa. Huff.

Vi fikk lov til å snakke og ta bilde med de etter showet. Han ene prøvde seg skikkelig og ville dra på byen med meg, men sorry am taken ;)

Hahah! Tenkte det samme! Må være utrolig pinlig dersom man er litt ukomfortabel med det! Synes det å ta bilde sammen med en haug av lettkledde mannfolk nesten var pinlig nok, tør ikke tenke på hvordan det må være der oppe og fake en orgasme.

Opplevde det samme på etterfesten, husker du hvem som prøvde seg? Morsomt om det var han samme :fnise: De gjør nok det samme som de fleste menn ville ha gjort dersom de hang sammen med så mange kvinner hver kveld.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Tenkte det samme! Må være utrolig pinlig dersom man er litt ukomfortabel med det! Synes det å ta bilde sammen med en haug av lettkledde mannfolk nesten var pinlig nok, tør ikke tenke på hvordan det må være der oppe og fake en orgasme.

Opplevde det samme på etterfesten, husker du hvem som prøvde seg? Morsomt om det var han samme :fnise: De gjør nok det samme som de fleste menn ville ha gjort dersom de hang sammen med så mange kvinner hver kveld.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Han hadde mørkt hår i alle fall. Han var kjekk han, men blir litt feil nå som jeg er forlovet :fnise: Hadde jeg vært singel, så why not? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her lo jeg godt:-)

Søren, blir vel nødt til å dra med jentene nå jeg også da. Høres ut som ren komedi:)

Tok du ikke med han?, men herregud, nå ble chippendalern lei seg haha

Han prøvde seg etter jeg hadde tatt bilde med en annen en. Tror nok det var 100 andre jenter som ville ut med han hehe.

Showet er vært å få med seg, men utrolig kleint til tider :fnise:

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde seg etter jeg hadde tatt bilde med en annen en. Tror nok det var 100 andre jenter som ville ut med han hehe.

Showet er vært å få med seg, men utrolig kleint til tider :fnise:

Levende AIDSfabrikk fyren. Sånne åler er ikke noe for meg. Men showet høres så teit ut at det må jeg få med meg:-)

Kleint er ikke noe problem, det vi har Strawberry Daiquiri til :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde mørkt hår i alle fall. Han var kjekk han, men blir litt feil nå som jeg er forlovet :fnise: Hadde jeg vært singel, så why not? ;)

Har på følelsen av at det var han med pistolen tatovert på magen, hehe. Husker han sa til meg på byen: "Jeg pleier aldri å ta med meg jenter hjem, men har du lyst til å bli med på nachspiel?" Pfft! Var på fest neste gang der han gikk (snublet avgårde) med to jenter til hotellrommet sitt :icon_lol:

Likte best han med Jeff med tatoveringene som var "programleder" for den flaue quizen. Utrolig oppegående, sjarmerende og hyggelig mann.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det er nok ikke kun Chippendales som er litt 'on the wild side'. Jentene sloss jo nesten om dem :fnise:



Anonymous poster hash: f4da8...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av at det var han med pistolen tatovert på magen, hehe. Husker han sa til meg på byen: "Jeg pleier aldri å ta med meg jenter hjem, men har du lyst til å bli med på nachspiel?" Pfft! Var på fest neste gang der han gikk (snublet avgårde) med to jenter til hotellrommet sitt :icon_lol:

Likte best han med Jeff med tatoveringene som var "programleder" for den flaue quizen. Utrolig oppegående, sjarmerende og hyggelig mann.

Anonymous poster hash: f4da8...f70

Lol tror det kan ha vært samme fyr :fnise:

Likte han godt han mørkhuda som ofte sang, men han var homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levende AIDSfabrikk fyren. Sånne åler er ikke noe for meg. Men showet høres så teit ut at det må jeg få med meg:-)

Kleint er ikke noe problem, det vi har Strawberry Daiquiri til :heiajente:

De solgte alkohol der, men 80kr skulle de ha for et halv fult glass med cider :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol tror det kan ha vært samme fyr :fnise:

Likte han godt han mørkhuda som ofte sang, men han var homofil.

BC? Er han homofil? Hvordan vet du det?

#oops...

Anonymous poster hash: 806d2...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...