Gå til innhold

Det ultimate kunstverket!


chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

monet er min personlig favoritt. disse

. men jeg liker også van gogh særlig og da er favoritten disse dette og dette jeg har disse bildene hjemme. ok de er kopier, men de er såååå fine.. mesterverk i toppklasse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Hm... Jeg elsker kunsten til Frida Kahlo og Georgia O'Keefe lidenskapelig, og jeg klarer ikke å velge. Må tenke på det... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Van Goghs Starry night.. var mitt favoritt bilde før. Liker det fortsatt utrolig godt, men syns det er overeksponert. Du ser det liksom overalt, på t-skjorter, plakater, etc. Blir litt lei det rett og slett :(

Vet ikke hva som er mitt favorittbilde for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg syns også Van goghs "kråker over kornåker" (har ikke link, men alle har garantert sett det. Også temmelig overeksponert..) er veldig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmmaK-ikke pålogget

Munchs Madonna er helt fantastisk, men englene i bunnen av Rafaels sixtinske madonna er bare helt skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er temmelig begeistret for Rosina Wachtmeister (skrives sånn tror jeg).

Dette for eksempel

Og dette

Liker spesielt godt bildene som har innslag av sølv eller gull.

De likte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt sansen for hverken van Gogh eller Monet. Men jeg liker - som Lea - de litt naive bildene til R. Wachtmeister, særlig det første bildet du linket til. Liker også veldig godt Gustav Klimt. Og var i Roma i sommer og så på de flotte maleriene av Rafael, Michelangelo m.m. Er mektig imponert!!!! Også har jeg sansen for en del av Munchs bilder.....

Men min favoritt???? Kanskje denne?

eller

denne?

Denne er også flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...