Gå til innhold

Hva handler Maskeblomstfamilien om?


Agnete

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den handler om en fyr som pga farens dødsfall blir ganske føkka opp i hue sitt. hans opplevelser blir beskrevet fra hans ståsted som er ganske mørkt og merkelig.

Det er kortversjonen. Men det ER noe jeg har gått glipp av i den boken, ellers så skjønner jeg meg bare ikke på det. For boken har jo fått strålende kritikker, jeg syntes den var litt rar, jeg.

Jeg har forresten ikke lest noe annet av forfatteren, så jeg kan ikke sammenligne med hans andre bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppfattet ikke jeg i hvert fall, men jeg sitter igjen med følelsen av at det var noe jeg ikke skjønte...

Likte boken godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

"Jeg" personen er tvekjønnet, eller han har kvinnelige genitialer, han er en "she-man".. Dette er ganske vesentlig for historien, det preger ham og hans familie. Tror ikke det er noen seksuelle overgrep med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg" personen er tvekjønnet' date=' eller han har kvinnelige genitialer, han er en "she-man".. Dette er ganske vesentlig for historien, det preger ham og hans familie. Tror ikke det er noen seksuelle overgrep med.[/quote']

Det skjønte jeg også, men det tok lang tid, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Fyr løs.

Tuji, i dag er jeg for det meste temmelig snill, i tillegg til at jeg i et helt innlegg har vært politisk korrekt! :o

Det får heller bli en annen dag.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...