Gå til innhold

Tonight med Timothy Dahle


Brudulja

Anbefalte innlegg

Synes at det var superbra, jeg!

Lo hele tiden.

Sier kanskje litt om min sans for humor? :-?

:Nikke: Jeg og mannen min synes også at dette var utrolig morsomt! Vi lo og lo gjennom nesten hele programmet. Spesielt da han klarte å si "Skriver du det Pure så får du finne deg i at folk uttaler det Pure(Puré)." Da knakk jeg virkelig sammen. :ler:

Gleder meg allerede til neste torsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Nikke: Jeg og mannen min synes også at dette var utrolig morsomt! Vi lo og lo gjennom nesten hele programmet. Spesielt da han klarte å si "Skriver du det Pure så får du finne deg i at folk uttaler det Pure(Puré)." Da knakk jeg virkelig sammen. :ler:

Gleder meg allerede til neste torsdag! :D

Ja, den var kjempe bra!!

Vi likte programmet begge to, akkurat vår humor.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde virkelig forberedt meg på en kjempekveld...

Trodde dette programmet skulle bli virkelig bra! Er egentlig humor midt i blinken for meg...

Hadde kanskjelitt høye forventninger, satt og gliste hele tiden, men det var heller av sitrende forventing, enn av morsomhetene...

En smule skuffet, men jeg gir ikke opp så lett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg syns det var kjempemorsomt! Syns Thimothy Dale er en snedig figur, og jeg syns parodiene var morsomme!!

(Også syns jeg "Utivår hage" er kjempefestlig)

Er nok en enkel sjel med enkel humor jeg og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, det stod nok i manus... Hele greia er jo skuespill. :)

Himmel, er det noen som ikke skjønte at ALT var tull?

Synes Eckbo er fullstendig suveren!!! :ler: Timothy Dale er også morsom, men jeg synes han er morsommere i en litt større sammenheng, som på "Nissene..." (HÅPER den blir sendt i reprise i år!!!!!!!!!!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Himmel, er det noen som ikke skjønte at ALT var tull?

Synes Eckbo er fullstendig suveren!!! :ler: Timothy Dale er også morsom, men jeg synes han er morsommere i en litt større sammenheng, som på "Nissene..." (HÅPER den blir sendt i reprise i år!!!!!!!!!!!!!!)

eh :o TULL??? :o :o :o Hva mener du nå, Pjusk? Hvafornoe tull? Tull som i tullball og fanteri? Mener du at det var juks og avtalt spill? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh :o TULL??? :o :o :o Hva mener du nå, Pjusk? Hvafornoe tull? Tull som i tullball og fanteri? Mener du at det var juks og avtalt spill? :o

Nei, jeg mener tull som i Tullinløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timothy Dale er også morsom' date=' men jeg synes han er morsommere i en litt større sammenheng, som på "Nissene..." (HÅPER den blir sendt i reprise i år!!!!!!!!!!!!!!)[/quote']

Da kan jeg glede deg med at den skal sendes i reprise i desember! Gleder med masse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Det der, traff meg :ler:

Han som var med fordi han alltid var i godt humør :ler:

For ikke å snakke om "pappa" som gikk fremst og sa at det ikke var langt igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff, det stod nok i manus... Hele greia er jo skuespill. :)

ja men det virka som det var en som skrev her som ikke skjønte det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til det...

For at alle skal være med:

Timothy Dale eksisterer ikke!

Tonight er ikke direktesendt (sjokk)

Alt er bare tøys og tull!

Tenker det var en del som fikk seg en støkk nå, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(må bare si til de som så Ut i vår hage: Denne poleksepdisjonen: Var ikke det ufattelig morsomt?!  :ler: )

Den var genial! Lo godt da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Labello

Jeg sa til meg selv: "Ikke gled deg for mye, husk hva som skjedde med Valen-tv og God kveld, Dagfinn"

Men jeg gledet jeg meg så mye at jeg nesten ble litt skuffet.

Jeg trur det tar seg opp etterhvert som man blir kjent med figurene (som veldig mye annet). Se bare på Asbjørn, -vår gode venn fra nissene. -Han er bestandig morsom.

Jeg lo ganske masse, men nivået vår ikke helt på topp. Jeg forventet meg mye ettersom både "Get ready to be Boyzvoized(?)" og "Nissene på låven" var grusomt morsomt. :ler: -særlig nissene. (gleder meg til reprisen)

Forresten så er jeg begynnt å le litt av værmannen på valen-tv. :ler: Jeg syns han var helt på trynet første sendinga. :roll:

Uti vår hage liker jeg også veldig godt. -De har så mye merkelige ting som er blandet i hop. :ler:

Fremover skal jeg forsette å følge med på alle disse seriene.

-Som sagt, det meste tar seg opp når man blir bedre kjent med figurene og særhetene deres.

God tv-titting alle sammen

:kul::kul::kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...