Gå til innhold

forstuet eller brukker tommel?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe skjedde med tommelen min i går.. kort fortalt klarte jeg å legge all vekt på fingeren min og det så ut som den hoppet ut av ledd og tilbake igjen, etterfulgt av et smell... det var så vondt at jeg ble dårlig. Nå verker den litt, er vond å bevege,og har en liten hoven kul neders på tommelen, der hvor det går over til resten av hånda på en måte.. den er ikke blå eller noe sånn. Mistenker at den er forstuet, vil dette gro av seg selv eller er det nødvendig med lege? Syns likevel d var rart med det smellet som kom, og er fortsatt litt bekymret for at noe er brukket inni der.. men da hadde jeg vel ikke klart å bevege den i det hele tatt,eller?

Anonymous poster hash: 74c52...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å si uten klinisk undersøkelse, og evt røntgen. Du kan ha tatt et leddbånd. Oppsøk legen i morgen



Anonymous poster hash: 91cf2...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen i morgen. Uansett om den er brukket eller forstuet bør du sørge for at den støttes riktig, ellers kan den bli seendes rar ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ok... tenkte at hvis den ikke blir noe verre så skulle jeg bare la den være.. eventuelt teipe den... men får vel kanskje ringe legen da :)

Anonymous poster hash: 74c52...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...