Gå til innhold

Tror jeg har fått en betennelse i brystvegg, så lite om det på nettet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette noe jeg burde ringe legen om?

Begynte å få vondt på torsdag, og da kjentes det ut som jeg hadde sånn "luft i muskelen", sånn smerte man får ved innpust (og mye utpust) som forsvinner etterhvert da. 

Men dette har ikke forsvunnet enda, og smertene er mer omfattende når de er der. 

 

Kjenner ingenting når jeg ligger, men med en gang jeg setter meg opp kommer de. Og når jeg har høy puls blir det tusen ganger verre, kjennes ut som jeg har blitt skutt, jeg mener det :P  

 

 

Bare tenkte på hvor lenge jeg skal vente med å kontakte lege, eller om dette bruker å gå over av segselv? Kjennes ut som brystveggen iallefall, på venstre side. Er rett "bak" puppen de verste smertene er. 

Noen som har opplevd lignende? 

Bare så lite lyst å bruke 200kr på legetime akkurat nå bare for å høre at "det går over, bare vær rolig i 1-2 uker" ... Det har jeg ikke råd til :/



Anonymous poster hash: 98d78...f4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, du aner jo ikke hva det er. Og når du har hatt plager som er vonde i flere dager så bør du dra til legen. Å google sympomer er sjelden lurt.

 

Godt mulig det ikke er noe som kan gjøres noe med og det må gå over av seg selv og om du vil gå til legen eller ikke er helt opp til deg selv.



Anonymous poster hash: d27f4...f46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, jeg dro til lege og fant ut at jeg har bristet et ribben og i tillegg fått betennelse rundt der, så fikk voltaren-kur og treningsforbud :)

Anonymous poster hash: 98d78...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...