Gå til innhold

Har du noen "tidstyver"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg var TV en tidstyv (selv om jeg ikke så mye på TV). Jeg sluttet å se på TV og ga den deretter bort

 

Har du noen "tidstyver"?

Hvilke er evt dine tidstyver?

Hvis du har tidstyver, vil du gjøre noe aktivt for å endre på dette?

Hva vil du evt gjøre med det?

 

.



Anonymous poster hash: b35ef...4b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke oppvaskmaskin, så oppvask er min tidstyv. Og Netflix/Popcorn time. Kommer til å pusse opp kjøkkenet. Kommer ikke til å slutte å se filmer ;) 



Anonymous poster hash: 73255...015
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, alt for mange. KG, dumme mobilspill, Netflix, og internett og alt det rare som finnes der. Skulle gjerne blitt en mer effektiv person, men plager meg ikke så mye at jeg gjør noe med det (enda).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG, FB og diverse nettaviser (hvor jeg skjelden leser noe av verdi)

Må og vil gjøre noe med dette. I dag leste i jeg en bok i stedet for å henge over iPhonen. Føltes godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG, Facebook, Candy Crush, TV



Anonymous poster hash: 3653e...180
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG, FB og diverse nettaviser (hvor jeg skjelden leser noe av verdi)

Må og vil gjøre noe med dette. I dag leste i jeg en bok i stedet for å henge over iPhonen. Føltes godt.

Så fint! :)

Anonymous poster hash: 40b43...04b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben min stjeler mye av min tid, føler jeg!!!  :fnise:

 

Men da jeg var student kunne jeg av og til la meg distrahere, særlig om jeg leste hjemme. Da kunne til og med et plutselig "behov" for å vaske klær bli en tidstyv. Ellers kaster jeg bort en god del tid på nettspill og kg når jeg har tid til overs. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc'n! Har innført pc fri dager rett og slett fordi jeg sitter limt! Tusen faner oppe og tusen prosjekt. "Skal bare.." men blir aldri ferdig!



Anonymous poster hash: 7f30f...4bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

- Mennesker! Tok et nakketak på min overdrevne sosiale omgang i begynnelsen av 2014, og pleier nå regelmessig kontakt med 3-4 mennesker. Holder i massevis. Ble kvitt en hel haug energitjuver.

- KG låner litt mer tid enn den burde ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC og internett. Gaming. Men det er ting jeg føler givende så ser egentlig ikke på det som negativt selvom jeg bruker litt mer timer online enn folk flest.



Anonymous poster hash: 09938...db8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja KG hihihi :)

Er du virkelig en mann på 40? Du skriver jo hihi i hvert bidige innlegg!

Anonymous poster hash: cfe41...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lipgloss

Er du virkelig en mann på 40? Du skriver jo hihi i hvert bidige innlegg!Anonymous poster hash: cfe41...14f

ja er det :) er det noe gale i det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten min! Tiden flyr så farlig fort når jeg spiser frokost. Vips så har jeg brukt tre kvarter på å spise og drikke kaffe... Ikke har jeg avis i hverdagene heller, så forstår ikke hvordan jeg klarer å bruke så lang tid. 

 

Ellers er jo KG noe som tar litt tid innimellom, men det er sjeldent jeg tenker: ops, nå har jeg lest på KG i over en time, jøyemeg som tiden føy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

For meg var TV en tidstyv (selv om jeg ikke så mye på TV). Jeg sluttet å se på TV og ga den deretter bort

Har du noen "tidstyver"?

Hvilke er evt dine tidstyver?

Hvis du har tidstyver, vil du gjøre noe aktivt for å endre på dette?

Hva vil du evt gjøre med det?

.

Anonymous poster hash: b35ef...4b7

Vel,Kg er min tidstyv i perioder.Men det er ok,da jeg blir både kritisert og hudflettet her:-D Vanligvis blir jeg godt likt,jeg er en positiv og sosial person som ler mer enn normalt.Tror jeg trenger Kg,for litt balanse: -D Jeg driver med prosjekter innen kunst,og da kan jeg ikke engasjere meg dypt i så mye annet,og jeg får virkelig inspirasjon av å være her!Samtidig så kan jeg bli dritt lei,og vet jeg får nok etter en stund.Men det er min måte å ha litt sosial kontakt på,og her har ikke folk sånt slitsomt filter(her kommer godt og ondt fram).

Ingen tidstyver utenom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Last ned noen gøye mobilspill.

 

Fallout Shelter

Hil Climb Racing

Angry Birds 2

 

 

Eller kom deg ut! Løp en tur, jogg en tur eller rett og slett gå en plass du aldri har vært før-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...