Gå til innhold

Skaffe oss hund eller katt


Cathie

Anbefalte innlegg

Huff Furstina, det hørtes ikke noe bra ut!

Vi har heldigvis testet sønnen min for allergi for både katt og hund sammen med masse matallergier siden han reagerer på melk. Så jeg vet at han ikke er allergisk, enn så lenge hvertfall!

Vet hvor mye styr det er ift allergier :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hele livet hatt kjempelyst på katt eller hund.

Nå er muligheten her, vi har et 3etg hus med god plass og etablerte. Men jeg har ikke lyst til å skaffe meg et dyr uten å vite hva jeg går til og så risikere at det ikke trives/har det bra hos meg!

Tror kanskje det heller mest mot en hund, siden katter ikke er så populært i området her.

Er klar over at jeg må gå tur flere ganger om dagen uansett vær, og at det kan komme vetrinærutgifter. Men hvor stor er sannsynligheten at det blir store og mange vetrinærutgifter? Ikke fordi vi ikke har mulighet til det, men fordi jeg må vite hvor mye jeg må regne med til det.

Er det noen som har noen andre elementer jeg bør tenke på?

Og er det noen som kjenner noe til mini pincher (er det sånn det skrives?)

Synes det er flott at du er såpass ansvarsfull at du sjekker alle facts først :tommelopp:

Har massevis av erfaring fra katt!

Fine dyr, veldig inteligente! Trenger masse stimuli og frihet og muligheten til å komme og gå som de selv vil!

Husk at de lever veldig lenge opptil 20 år!

Trenger du råd eller har spm så bare spør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkelig eid av katt

Har et fortreffelig med min katt, han er kjælen, selskapelig og selvstendig. Samtidig uvanlig kontaktsøkende, og dermed en fornøyelse å bo sammen med!

Han er inne på dagtid mens jeg er på jobb, som regel ute om nettene. Selv om han er "voksen" og gjør fra seg ute har jeg valgt å beholde dokassa, han bruker denne kun når han "må". Fordelen er at han kan være alene hjemme uten at jeg slipper å stresse med å slippe ham ut - anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...