Gå til innhold

"Jeg gjør hva fanden jeg vil! "


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært en lang dag, og etter middag idag måtte både jeg og guttungen haste avgårde til en barnebursdag,

Sambo ble hjemme, men sa at han ikke orket rydde mens vi var borte. Jeg tenkte at det var null problem, for han var vel sliten etter lang dag.

Kommer hjem til leggetid, jeg steller og gjør klar til senga. Så spør jeg da sambo om ikke han kan rydde nå da? Får ikke svar, så legger til "kam du legge vekk den det?" (Mobilen)

Får da til svar at "jeg gjør hva fanden jeg vil!"

Ble så oppgitt at jeg bare gikk å startet leggingen.

Hva i alle dager?

Anonymous poster hash: e476d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han synes sikkert du maser fælt.

Anonymous poster hash: 39bfa...10a

Ja, jøss , det var et enkelt spørsmål.

Anonymous poster hash: d36e9...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser, klart han blir irritert. Minne han heller paa a rydde neste dag, er vel ikke saa stor krise om det er litt rotete~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser, klart han blir irritert. Minne han heller paa a rydde neste dag, er vel ikke saa stor krise om det er litt rotete~

Nei, det er jo selvfølgelig ikke det, men måten å svare på var da ikke akkurat fin.

Anonymous poster hash: d36e9...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jøss , det var et enkelt spørsmål.

Anonymous poster hash: d36e9...931

Ja, akkurat det spørsmålet ja. Men han synes sikkert du maser om noe hele tiden, og da ble det spørsmålet bare et i rekken over masing om rydding og legge bort telefoner og legging osv.

Anonymous poster hash: 39bfa...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jo selvfølgelig ikke det, men måten å svare på var da ikke akkurat fin.

Anonymous poster hash: d36e9...931

Nei det var ikke en koslig maate a svare paa, men jeg syns du la litt opp til det selv, han var vel innstilt paa a slappe av og sove, men saa kommer du med det derre rydde maset ditt:P Ikke gjor en stor greie ut av det, det er mitt tips. ,,,,og da gaar jeg ut i fra at han rydder neste dag eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...