Gå til innhold

Mammadalt som har snudd tvert om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minsta mi på 1,5 år har alltid vært en mammadalt med unntak av enkelte ganger hun får det for seg at hun vil til pappa. Men de siste dagene nå har hun plutselig blitt ekstremt pappadalt, såpass at hun hylskriker når hun er hos meg og rekker armene mot han. Hun kan finne på å skrike bare jeg tar i henne. Senest forrige uke var hun derimot ekstremt mammadalt. Hun var syk hele uka og "bodde" på fanget mitt. I helgen var jeg på jobb så da var pappaen hjemme, men hun var fortsatt mammadalt når jeg ikke var på jobb.

Noen som vet hva så kan være årsaken til at det kan snu så voldsomt? Er det normalt?

Anonymous poster hash: 88087...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu, barnet ditt liker noen andre enn "den hellige mor" :O



Anonymous poster hash: aca40...0bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må noen være nebbete. Intet unntak.

Min er også sånn. Alltid vært mammadalt, men så er plutselig pappa bedre. Begynte ved 18 mnd alder her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, for det jeg sa var at det var krise at hun ikke foretrekker meg... Det er litt forskjell på det og at ungen faktisk begynte å hyle hysterisk når jeg tok henne fra faren.

Jeg har konkludert med at dette må være en form for separasjonsangst, for nå bytter hun på å klamre seg til mamma og pappa, og skal da IKKE til den andre.

Ts

Anonymous poster hash: 88087...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...