Gå til innhold

Lei meg fordi jeg ikke har syklus++


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå går jeg på p-pillen da, men. Legene har alltid trodd at jeg har endometriose, men finner ingen bevis for det utenom at det skjer merkelige og uforklarlige ting med kroppen min. F.eks at jeg fikk store lymfeknuter i høyre side (de trodde jeg hadde blindtarmbetennelse fordi jeg hadde nedsatt tarmlyd på høyre side av magen) og var innlagt på sykehus i en uke uten at de fant noe svar på de store lymfeknutene. En annen gang ble jeg innlagt fordi jeg igjen hadde vondt i høyre side og hadde betydelig ømhet når legen trykte der. Ikke blindtarmbetennelse denne gangen heller, men de fant blod nederst i bukhulen ved ultralydundersøkelse som de ikke visste hvorfor var der og som aldri kom ut, men forsvant.

Lapraskopi viste heller ingenting.

Skulle ringt legen min for mange uker siden ang videre behandling, men er veldig sliten av alt styret og veldig sliten av alle smertene de ikke finner noen grunn til. (det er ikke kreft, for dette har de også sjekket selvsagt)

Og så er jeg veldig lei meg fordi jeg aldri har hatt en syklus og sannsynligvis aldri vil få det. Når jeg ikke er på pillen blør jeg i hytt og pine, og har eggløsning i hytt og pine. Jeg er visst ganske fruktbar, men jeg kan aldri ta eggløsningtester eller noe slikt når jeg og samboer skal begynne å prøve. Jeg har jo ikke peiling på når jeg får eggløsning.

Jeg bare føler meg så lite kvinnelig med alt dette styret...



Anonymous poster hash: b9ce2...c5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...