Gå til innhold

Daten skriver "kjempe flott"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det feil at man nærmest mister interessen litt når det står sånt i meldingene man får?

Anonymous poster hash: fc4eb...62f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok utdype mer enn det. Kjempeflott for hva?



Anonymous poster hash: 9bb30...119
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok utdype mer enn det. Kjempeflott for hva?

Anonymous poster hash: 9bb30...119

Samme det vel. Det er orddelingsfeil jeg sikter til. Og nå må jeg selvsagt også nevne at jeg vet at den type feil egentlig heter noe som begynner med s og slutter med ærskriving, for ellers kommer vel tråden til å handle om det.

Anonymous poster hash: 9799f...e9e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det vel. Det er orddelingsfeil jeg sikter til. Og nå må jeg selvsagt også nevne at jeg vet at den type feil egentlig heter noe som begynner med s og slutter med ærskriving, for ellers kommer vel tråden til å handle om det.

Anonymous poster hash: 9799f...e9e

Gidd å heng deg opp i et ord. Ærlig talt. Da får han finne seg ei annen dame som bryr seg om han, og ikke skrive måten hans.

Anonymous poster hash: 9bb30...119

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med TS?, hva er du utdannet som?



Anonymous poster hash: 26ea7...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg ville nok gjort meg en tanke, men hadde ikke vektlagt det nevneverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at han sikkert har stavekontroll på mobilen slik at han enten må dele opp i to ord eller stave ut hele ordet bokstav for bokstav.

Du vil forbli singel lenge hvis du tenker på slike bagateller

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært turn off for meg også.

Sånne feil henger jeg meg alltid opp i, syns det er helt merkelig at folk ikke kan skrive ordentlig.

 

Hadde tenkt at han var mindre intelligent (dessverre). 

 

Når det er sagt, så hadde jeg en kjæreste som skrev litt feil innimellom. F.eks sjokkolade.

Jeg sa fra på en spøkefull måte. Aldri hørt om sjokkolade jeg :P

 

Han var ikke så selvhøytidelig, kunne si hva jeg ville uten at han ble sur. Han bare lo og spøkte tilbake. Deilig!



Anonymous poster hash: 5674b...71f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Ikke for å være pirkete, men du skriver ikke perfekt selv. Det er det ekstremt få som gjør. Ville ikke hengt meg opp i noe så ubetydelig hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst ment av alle dere som mener at det er dealbreaker? Hjelp! Håper ikke dere er de samme som syter over at dere aldri finner noen og at dere kommer til å være single for alltid?! 

 

Jeg dater en fyr som har dysleksi. Det er mildt sagt mange artige måter å skrive et ord på sånn sett fra min side når jeg leser meldingene hans, men det bryr jeg meg fint lite om. 



Anonymous poster hash: 75dac...45f
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være plagsomt med ord delings feil.

For eksempel vet man aldri når ananas ringer, eller om sukker biter.



Anonymous poster hash: 5674b...71f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister den mentale ereksjonen av sånt.

 

Der sa du det.

Anonymous poster hash: 5674b...71f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil at man nærmest mister interessen litt når det står sånt i meldingene man får?Anonymous poster hash: fc4eb...62f

Har alltid slitt med språket, og spesielt skillet mellom bokmål/nynorsk.

Men til gjengjeld er eg veldig flink i matematikk, og dæven så smart eg føler meg sammen med andre som er flinke i norsk, men som kan ta seg en bolle når det kommer til matematikk

Eg ser allerede no at eg kommer langt lengre enn de språkdyktige så eg takker høyere makter for at eg heller er flink i matte enn norsk.

Tipper du er veldig flink i norsk, men dårlig/normal i matte, og dermed hever deg over andre når det kommer til språk. Men heller matte foran språk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er turn off og nedtur når de skriver "kjempe flott" osv. Men jeg hadde virkelig ikke latt det være avgjørende for om jeg dumpet en mann eller ikke. 



Anonymous poster hash: 18b2d...978
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, husker jeg pratet litt med en fyr som skrev "inn fra struktur"! Droppet han ganske kjapt kan man si ;)

Anonymous poster hash: a2346...81d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla sa det perfekt.

 

Uff, husker jeg pratet litt med en fyr som skrev "inn fra struktur"! Droppet han ganske kjapt kan man si ;)

Anonymous poster hash: a2346...81d

 

:skratte:



Anonymous poster hash: 7c36c...9bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...