Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som Faber Castel Polychromos!

 

 

Jeg liker å se andre fargelegge Animorphia, men den har ikke greid å friste meg. Jeg må enten ha veldig stilisert eller veldig naturlig, blir rart for meg å skulle ha begge deler i ett bilde. Synd, for jeg liker virkelig kvaliteten på illustrasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det ser ut som Albrecht Dürer fra Faber Castell, polychromos har runde skaft.

Jeg liker også Animorphia, men siden alle bildene går over to sider tar det så langt tid å fargelegge, og da mister jeg motet litt ...

Her er en fra Doodle Invasion

2015-08-28%2021.49.58_zps08cjf6uf.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke blyanter investerte du i da? (Klarer ikke lese merket på bildet..)

Det er Faber-Castell Albrecht Dürer.   :)  Hadde tenkt å kjøpe Polychromos, men fikk prøve begge i butikken og valgte Albrecht Dürer. 

Kan forøvrig anbefale denne butikken i Drammen, utrolig stort utvalg og hjelpsomme ansatte. De har også nettbutikk! http://www.kreaktiv.no

Endret av MissGrey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som får vondt i nakken av å fargelegge? :/
Jeg kan ikke holde på i mer enn 15-20 minutter før nakken føles helt ødelagt, og jeg faktisk må legge meg litt nedpå. Håper ikke dette er helt unormalt? 



Anonymous poster hash: 9873a...894
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere her som får vondt i nakken av å fargelegge? :/

Jeg kan ikke holde på i mer enn 15-20 minutter før nakken føles helt ødelagt, og jeg faktisk må legge meg litt nedpå. Håper ikke dette er helt unormalt? 

Anonymous poster hash: 9873a...894

 

 

Jeg har det noen ganger på samme måte men jeg har litt problemer med nakken fra før. Kanskje det hjelper å ha litt vinkel på underlaget når du fargelegger så du ikke må sitte og se rett ned i bordet foran deg? Jeg tenker at det blir samme prinsippet som når man sitter og leser på mobilen, den bør løftes ut foran ansiktet så man ser fremover heller enn nedover.

Anonymous poster hash: fc83e...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kastet meg på trenden og dette er boka jeg har skaffet meg:

 

51AXkFqEixL._SX383_BO1,204,203,200_.jpg

 

Kjøpt her: http://www.amazon.com/Cunt-Coloring-Book-Tee-Corinne/dp/0867193719

 

 

Men jeg mangler ennå fargeblyanter! Tenkte på et sett med rødt, rosa, fersken osv. Noen som har et godt forslag til sett jeg kan skaffe meg?



Anonymous poster hash: 30353...d09
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg kastet meg på trenden og dette er boka jeg har skaffet meg:

51AXkFqEixL._SX383_BO1,204,203,200_.jpg

Kjøpt her: http://www.amazon.com/Cunt-Coloring-Book-Tee-Corinne/dp/0867193719

Men jeg mangler ennå fargeblyanter! Tenkte på et sett med rødt, rosa, fersken osv. Noen som har et godt forslag til sett jeg kan skaffe meg?

Anonymous poster hash: 30353...d09

Ja det var jo å ta fargelegging for voksne til et helt nytt nivå. :hoho:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør aldri sitte ved et flatt bord og tegne/fargelegge, det er fælt for nakken! Man bør ha en skrå overflate :) I sofaen kan man f.eks. bruke et laptopbrett, men om du foretrekker å sitte ved et bord kan du lage deg en ordentlig liten tegneplate. Ta en bit finér, fest noen plankebiter bak slik at den blir stående skrått, og klips fast boka di med klesklyper eller lignende. Mye bedre for kroppen :) Er en grunn til at proff-tegnere har skråstilte tegnebord!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør aldri sitte ved et flatt bord og tegne/fargelegge, det er fælt for nakken! Man bør ha en skrå overflate :) I sofaen kan man f.eks. bruke et laptopbrett, men om du foretrekker å sitte ved et bord kan du lage deg en ordentlig liten tegneplate. Ta en bit finér, fest noen plankebiter bak slik at den blir stående skrått, og klips fast boka di med klesklyper eller lignende. Mye bedre for kroppen :) Er en grunn til at proff-tegnere har skråstilte tegnebord!

Pleier å sitte i sofaen jeg :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens, farget med Faber-Castell Polychromos (som er fantastiske!)

2015-08-29%2018.24.11_zpschaupeeh.jpg

 

Kva for ei bok er dette? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin Safira!

Hjertelig!

Kva for ei bok er dette? :D

Doodle invasion!

Endret av Safira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker de bildene dine fra doodle invasion, Safira!! Fikk den hemmelige hagen, samt tusjer og fargeblyanter til bursdagen min i sommer. Fantastisk herlig avkobling, men jeg får virkelig ikke lov av meg selv til å kjøpe flere bøker før jeg er minst halvveis i den jeg har. *streng* I mellomtiden koser jeg meg med å se på alt det fine dere legger ut her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kastet meg på trenden og dette er boka jeg har skaffet meg:

51AXkFqEixL._SX383_BO1,204,203,200_.jpg

Kjøpt her: http://www.amazon.com/Cunt-Coloring-Book-Tee-Corinne/dp/0867193719

Men jeg mangler ennå fargeblyanter! Tenkte på et sett med rødt, rosa, fersken osv. Noen som har et godt forslag til sett jeg kan skaffe meg?

Anonymous poster hash: 30353...d09

Kanskje jeg skal kjøpe denne og "Color my boobs" til gubben i huset. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

 

Da har jeg kastet meg på trenden og dette er boka jeg har skaffet meg:

 

51AXkFqEixL._SX383_BO1,204,203,200_.jpg

 

Kjøpt her: http://www.amazon.com/Cunt-Coloring-Book-Tee-Corinne/dp/0867193719

 

 

Men jeg mangler ennå fargeblyanter! Tenkte på et sett med rødt, rosa, fersken osv. Noen som har et godt forslag til sett jeg kan skaffe meg?

Anonymous poster hash: 30353...d09

 

 

Vet at Koh-i-Noor har et eget sett med bruntoner - kanskje det ville vært noe. Ellers har Faber Castell Polychromos et ganske rikholdig utvalg av blyanter i rødtoner. Kanskje du finner et sted som selger de stykkvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet at Koh-i-Noor har et eget sett med bruntoner - kanskje det ville vært noe. Ellers har Faber Castell Polychromos et ganske rikholdig utvalg av blyanter i rødtoner. Kanskje du finner et sted som selger de stykkvis.

Er ganske sikker på at perosnen bare tuller, og gjør narr av hobbyen...

Anonymous poster hash: 72cd3...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Er ganske sikker på at perosnen bare tuller, og gjør narr av hobbyen...

Anonymous poster hash: 72cd3...1c0

 

Etter et par år på KG, har jeg lært at man strengt tatt aldri skal  si aldri. 

 

Men hvis det er noen som gjør narr av hobbyen, så er det trist. Det skader meg bekjent ingen hvis man setter seg ned og fargelegger i ei bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor har du kjøpt den? Fekk og lyst på ei! xD

De har den i alle nettbutikker som selger fargebøker ihvertfall :-) og vil du kjøpe den i butikk vet jeg ikke hvilken som har den. Men Ark har ihvertfall slik at du bestiller på nettet og kan betale/hente i butikk :-)

Anonymous poster hash: 02874...41e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...