Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine tusjer går igjennom! Jeg kjøpte tusjer fra Giotto. Nå har jg lagt ekstra ark i mellom, men det redder ikke andre siden av den jeg fargela.



Anonymous poster hash: 24a1f...a5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen engelske bøker i dag, og et sett med fargeblyanter som heter Inktense hos Torso. Veldig kjekt, for de har et kjempeutvalg av tegnesaker. Så at de har de to norske også, men den ene var utsolgt.

Link til siden jeg kjøpte fra: http://www.torso.no/Tegning-og-illustrasjon/fargelegging-for-voksne.aspx

Jeg gleder meg til å kose meg i kjellerstua med god musikk og det nye utstyret! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fargelagt :)

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ikke legge ved bilde på mobilversjonen av forumet?

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da, nydelig fargelagt hvertfall :)

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

post-37809-0-75483400-1430322426_thumb.j

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da, nydelig fargelagt hvertfall :)

Anonymous poster hash: 2abfe...30e

Wow, det er er en del hakk over hva jeg kan drømme om!

Plukket med meg Den hemmelige hagen i går, tror den første siden kommer til å holde i dagevis! Greit avbrekk til oppgaveskriving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett litt på disse bøkene. Vet dere om noen av dem fins med "ringperm" i stedet for typisk bokrygg? Jeg syns det er så ekkelt å fargelegge i "bretten" på boka... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg faktisk lurt på lenge (om det finnes noe sånt for voksne). Tusen takk! Nå skal jeg løpe og kjøpe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker tusjer og de farger gjennom... har andre også den erfaringen?



Anonymous poster hash: 24a1f...a5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Miss O'Hara

Jeg har nettopp begynt med dette, og WOW, så fantastisk å ha noe man kan forsvinne helt opp i!

Mine Staedtler-tusjer går ikke gjennom sidene, sidene er ganske tykke i boken som heter "Kreativ fargelegging" i hvert fall - mulig andre bøker har tynnere papir?

Jeg bruker også Milan hexagonal fargeblyanter, men jeg savner flere nyanser både blant tusjer og fargeblyanter.

Er dermed på leting etter store pakker med tusjer, eller først og fremst fargeblyanter, som har mange nyanser av hver farge. Hvis noen har tips til nettsteder eller butikker som selger dette, blir jeg kjempeglad :) De tynne tusjene brukes jeg helst til presisjonstegning, som bittesmå prikker eller linjer, mens fargeblyanter er mye mykere å tegne med, i tillegg til at man kan variere mye mer i uttrykket - tegne bløtt og dust, eller tett og skarpt med hver farge.

Investerer gjerne noen kroner i blyanter!

Endret av Miss O'Hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkelsen på papiret og oppsugingsevnene har mye og si på gjennomblødning. Både tusjkvalitet og papirkvalitet. Men kan og skje hvis man trykker litt for hardt eller "tusjer" for mye over forrige lag. .

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nettopp begynt med dette, og WOW, så fantastisk å ha noe man kan forsvinne helt opp i!

Mine Staedtler-tusjer går ikke gjennom sidene, sidene er ganske tykke i boken som heter "Kreativ fargelegging" i hvert fall - mulig andre bøker har tynnere papir?

Jeg bruker også Milan hexagonal fargeblyanter, men jeg savner flere nyanser både blant tusjer og fargeblyanter.

Er dermed på leting etter store pakker med tusjer, eller først og fremst fargeblyanter, som har mange nyanser av hver farge. Hvis noen har tips til nettsteder eller butikker som selger dette, blir jeg kjempeglad :) De tynne tusjene brukes jeg helst til presisjonsregning, som bittesmå prikker eller linjer, mens fargeblyanter er mye mykere å tegne med, i tillegg til at man kan variere mye mer i uttrykket - tegne bløtt og dust, eller tet og skarpt med hver farge.

Investerer gjerne noen kroner i blyanter!

Har du sett på ebay? Jeg har funnet mange der som er mye billigere enn dem er her.

Evt så har hobbybutikker på nett.

Anonymous poster hash: 02874...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke plukket jeg opp noen metalliske fargeblyanter på Panduro. Som damen i butikken påpekte, selve den metalliske effekten synes best på sort papir. Men det ga meg noen flere nyanser i fargeblyanter, og de har en fin, svak shimmer-effekt som er gøy å bruke til detaljer og spesialeffekter. Kosta en hundrings tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke plukket jeg opp noen metalliske fargeblyanter på Panduro. Som damen i butikken påpekte, selve den metalliske effekten synes best på sort papir. Men det ga meg noen flere nyanser i fargeblyanter, og de har en fin, svak shimmer-effekt som er gøy å bruke til detaljer og spesialeffekter. Kosta en hundrings tror jeg.

Det var en god idè! :blomst:

Jeg har skaffet meg gull- og sølvtusjer (gel), de gir også en nydelig bling-bling-effekt til sånne smådetaljer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å se kanskje, men har brukt gull og sølv her.

(Burde ha lagt inn som link, men vet ikke hvordan jeg gjør det.) :unsure:

znlwsFw.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...