Gå til innhold

Hører barnegråt og skrik hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir sinnsyk, om jeg ikke er det allerede siden jeg hører denne gråten.

Om kvelden når barnet er lagt, kan man plutselig høre skikkelig hylgråt, nesten panikk gråt fra en baby. Både jeg og mannen har hørt den utallige ganger, og utallige ganger har vi hoppet opp av sofaen for å løpe til barnet vårt. Men det er aldri henne. Hun sover alltid i dyp søvn, babycallen har heller ikke slått ut.

Av og til hører det også ut som om noen er i ferd med å bli voldtatt eller noe utenfor, med høye kvinne skrik. Men hvergang man går å sjekker så er det jo ingen ting der.

Venner på besøk har også hørt gråten, og så på oss forferdet over at vi ikke reagerte med det samme siden babycallen ikke reagerte.

Nå sitter jeg alene hjemme og har allerede måtte sjekke en gang til henne. Det har eskalert skikkelig i det siste, blir aldri ro i huset..

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, hva i all verden skal man gjøre?? Nå begynte det igjen, hva i all verden er dette for noe??

Jeg har aldri trodd på spøkelser, bare så det er sagt, men hva i all verden kan lage slike lyder av det man har i huset?

Anonymous poster hash: dba26...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert et hjemmekinoanlegg som står på lavt nivå. Den babycallen hadde jeg også gått litt nærmere i sømmene på. Napp ut strømmen eller batteriene, så du vet det ikke er den.



Anonymous poster hash: 70e14...876
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg var gjenferd/ånder eller lignende, seriøst ble litt redd av å lese dette!

Kanskje du kan høre med naboene deres?



Anonymous poster hash: 95e3a...a81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det første som slo meg var gjenferd/ånder eller lignende, seriøst ble litt redd av å lese dette!

Kanskje du kan høre med naboene deres?

Anonymous poster hash: 95e3a...a81

 

 

Det første som bør slå deg er at det er naturlige forklaringer til dette her. Hvorfor tror du automatisk at overnaturlige forklaringer er det mest åpenbare?

Anonymous poster hash: 70e14...876

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et hjemmekinoanlegg som står på lavt nivå. Den babycallen hadde jeg også gått litt nærmere i sømmene på. Napp ut strømmen eller batteriene, så du vet det ikke er den.

Anonymous poster hash: 70e14...876

Barnegråten er ganske gjenkjennelig, og har vedvart noen måneder nå. Tviler på at noen ser den samme filmen og setter den på replay hver eneste kveld. Men forsåvidt et godt forslag.

Babycallen er det ikke, har hørt den når jeg har vært mutters alene også(og ingen babycall i huset) Den vibrerer og lager disko når den gir beskjed også. Det er nok ikke jenta vår som lager lyd heller, for hun ligger altså helt i ro og sover i samme posisjon som sist sett i.

Har nappet ut kjøleskapet og fryseren for å prøve en times tid, så får vi se.. De "durer" jo, kanskje det plutselig kommer hyl fra de?

Anonymous poster hash: dba26...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funket ikke å dra ut kjøleskap og fryser..

Skrudd av all sikringene i huset, for 30 min siden, så vi får se. 
 



Anonymous poster hash: dba26...c62
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, får frysninger av å høre sånt! Har opplevd så mye rart selv. Men det kan jo være naboene? Har de barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Funket ikke å dra ut kjøleskap og fryser..

Skrudd av all sikringene i huset, for 30 min siden, så vi får se. 

 

Anonymous poster hash: dba26...c62

 

 

Imponert over at du kommer deg på nett uten strøm. Mobilt internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle naboene våre er eldre folk, dvs ingen barn i umiddelbar nærhet. Det er et typisk nabolag hvor folk flyttet inn når husene ble bygget (60-70 tallet ish), og få har flyttet ut igjen. Vi leier dette huset av min gammel tante siden hun ville flytte til en lettere stelt leilighet og hjelpe oss med billig leie slik at vi fikk oppspart en solid egenkapital.

Katt, ja, for skrikene ute så kan det jo være det. Rart at jeg ikke har tenkt dit hen selv. Godt forslag!

Men barnegråten er sentrert inne i huset, det er det ikke tvil om. Av og til er det bare lav klynkende fortvilet gråt, som man får helt vondt i hjertet av. Når man begynner å lete stilner den. Av og til (som idag) skjærte det igjennom huset i et langdrygd panikk hulk. Litt sånn som når babyer/barn blir så skremt/får så vondt at de "henter fart" i lungene før de hyler. 

Virker litt som det er sentrert midt i huset. 

Nå startet det igjen... Herregud, jeg vet ikke hvor lenge jeg takler dette. Om det er noe som helst som har levd men ikke gjør det nå, får jeg helt vondt av meg av den piningen det høres ut som den er under nå.

På med sikringene hvertfall, før maten blir ødelagt. 

Vet ikke hva vi skal gjøre, gå hele gjengen til psykolog? Er jo både min mann, venner og bla min bestevenninne som ofte sitter på besøk her med meg om kvelden når mannen er på lange reiser.
 



Anonymous poster hash: dba26...c62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å ta opp lyden med mobilen f.eks? Da vet du ihvertfall at den er "fysisk".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert over at du kommer deg på nett uten strøm. Mobilt internett?

Ja. Bruker det mye ellers også egentlig.. Er det så dumt da?

Anonymous poster hash: dba26...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bruker det mye ellers også egentlig.. Er det så dumt da?

Anonymous poster hash: dba26...c62

 

No. Bare dyrt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å ta opp lyden med mobilen f.eks? Da vet du ihvertfall at den er "fysisk".

Prøvde litt i sta, men er så vanskelig når man ikke helt vet når det kommer.. Men er litt interessert i å få det til, for min egen del også.

Må undersøke om jeg kan få tak i noe som kan stå på kontinuerlig å fange lyd eller noe sånt..

Anonymous poster hash: dba26...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg hadde noe lignende. Ofte hørtes det ut som noen kastet opp på do. Alltid etter de hadde lagt seg kom disse lydene fra badet. Ofte spurte de hverandre "var du dårlig i natt?" Osv, ingen hadde vært der. De bodde i enebolig, og ingen hus i nærheten. De flyttet etterhvert, men det var fordi faren arvet et annet hus..

Anonymous poster hash: ba2de...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Neste gang du hører det, så prøv å enten filme det eller ta lydopptak. Er mest sannsynlig av naturlige årsaker, og det vil bli mye lettere for oss å hjelpe deg hvis vi kan høre hva det er.

 

Hvor lenge har dere bodd i huset deres? Når startet gråtingen? Det høres jo utrolig skummelt ut å oppleve dette her. Kanskje du bør snakke med tanten din, og sjekke om hun også har opplevd dette? Høres egentlig kjempe ekkelt ut og jeg håper at du finner ut årsaken slik at du slipper å oppleve dette her hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte en sånn tråd for noen år siden. Ble sittende oppe hele natten for å "følge utviklingen". Mange folk fulgte, ble en laaaang tråd. Så kom det, det var troll....

 

 

 

Bare sier det.



Anonymous poster hash: 3b857...997
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde litt i sta, men er så vanskelig når man ikke helt vet når det kommer.. Men er litt interessert i å få det til, for min egen del også.

Må undersøke om jeg kan få tak i noe som kan stå på kontinuerlig å fange lyd eller noe sånt..

Anonymous poster hash: dba26...c62

 

Få tak i en følsom mikrofon og installer audacity, da kan du se når det har vært lyd (du ser det på "grafen" om du zoomer inn). Tror ikke det skal være noen begrensning på lengden av opptaket, så lenge du har plass på harddisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...