Gå til innhold

Jeg har knekkt koden ! Nydelig oppsatt hår


Wonders

Hva synes du?  

183 stemmer

  1. 1. Er dette en tråd du kommer til å stikke innom?

    • JA, flere ganger, takk!
      157
    • Bryr meg ikke om hår.
      8
    • Nei, det holder med en gang.
      21


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen hår-personer her som vet om det går ann å ha på extensions når man skal igjennom sånn metalldetektor på flyplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg for å spare ut håret til lang-bob. Har kjempekort bob nå, så jeg får det ikke i strikk en gang, men nå skal jeg prøve å få den ned til midt på halsen. Sparte dit tidligere i år, men det er så tynt at det ikke ble fint, men skal høre med frisøren om vi kan klippe det til i en fasong så jeg kan ha extentions til å gjøre det litt tykkere. Da kan jeg gjøre litt mer med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen hår-personer her som vet om det går ann å ha på extensions når man skal igjennom sånn metalldetektor på flyplassen?

hehe, ja, det er null stress :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine oppsett. Har prøvd en del av dem, men jeg har så tykt og så mye hår at det blir rett og slett for digert. Sånn som den tvinneflettesaken, der måtte jeg dele håret i mange flere deler, og da ble den ikke like fin. Sukk! Ønsker meg mykt, glatt hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, med rettetang får jeg jo rett hår. Problemet er at det fortsatt er altfor mye av det. Dessuten tar det en drøy time å glatte håret mitt, når en frisør gjør det. To og en halv time om jeg prøver selv...

Og jada, har prøvd å tynne det ut, men da blir det så mange korte hår at jeg ser bustete ut uansett hva jeg prøver. Alle sier de ønsker seg skikkelig tykt hår, men det de mener at de ønsker seg litt tykkere, men fortsatt mykt og medgjørlig hår. Tykke hårstrå er jo ganske stive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilithedarkmoon, hun blonde dama på disse videoene, har selv både sagt og viset i flere videoer hvor tynt hår hun egentlig har. Jeg klarer heller ikke å gjenskape mange av hennes tutorials, fordi håret mitt er så annerledes fra hennes. Men allikevel er jeg en subscriber, ser hennes videoer jevnlig og synes hun er kjempeflink, og pen. :)

Men det er en annen youtubekanal som er min favoritt når det gjelder håret, Lets Make it Up, hun har hår som er mer lik min i lengde og mengde, og hennes tutorials er mye enklere for meg å følge. :) Der er det mange fletter og buns. Kvist, kanskje du kunne se på de. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh lala RedFox81, Thanx.

Det var mye mer rotete oppett... Og forferdelig stygg utseende på siden asså ...grøsser...

Får se litt til. Mitt hår er også mer tilnærmet Lets make it up.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M0ntriark

*dytt*

Er og interessert i hvordan style og gjøre ting ut av langt hår uten nødvendigvis å sette det opp... Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Fantastisk tråd, Wonders!

Jeg har veldig langt hår, osm er ganske tykt, så jeg håper på å kunne lage flere av Lilith Moons frisyrer! Denne tråden må jeg bokmerke ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får følge med jeg og :jepp: Jeg har veldig lang tykt hår, men jeg har aldri vært flink på å fikse frisyrer. Så vidt jeg klarer å få det fint i en hestehale :P Så jeg måå øve meg litt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...