Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Vegedag, og minus 400 gram. Ikkje sånn kjempemasse å skryte av, men betre enn ingenting! ;) Mannen min har vore kjempeflink og gått skogstur kvar dag i ein time, stått opp kl 5.30! Han tok av seg 1,6 kg - vel fortjent! :jepp:

Det blir 6 km gåtur i dag, håper sola tek vekk frosten, for i dag tidleg var det såpeglatt! Tok nokre elegante dansetrinn på veg heim :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

400 g er jo en del det da! :jepp: Selv om det ikke er 1,6 kg. ;)

Åh, har solen kommet til dere allerede? :) Her venter vi enda. Tror det er i neste uke den "skal" dukke opp. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 g er jo en del det da! :jepp: Selv om det ikke er 1,6 kg. ;)

Åh, har solen kommet til dere allerede? :) Her venter vi enda. Tror det er i neste uke den "skal" dukke opp. :) Gleder meg!

Ja, eg er godt fornøgd, men endå meir glad på mannen min sine vegne ;) Men trur ikkje han skal forvente samme tall kvar veke :P

Her forsvinn aldri sola, heldigvis! :) Vi har den heile vinteren, og i dag er sånn nydeleg vinterdag med blikkstille fjord, sol på snødekte toppar og frost på marka :) Mannen min jobbar i ein "dal", og der er sola vekke om vinteren pga fjella. Trur den skin på kontoret hans 1. mars :P Eg trur eg hadde blitt deprimert av mørketid :P Har du merka noko til det, om det påvirker humøret? Tenker det blir deilig når den kjem! :jepp: Og så har de vel midnattssol om sommaren?? Det må jo vere knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg er godt fornøgd, men endå meir glad på mannen min sine vegne ;) Men trur ikkje han skal forvente samme tall kvar veke :P

Her forsvinn aldri sola, heldigvis! :) Vi har den heile vinteren, og i dag er sånn nydeleg vinterdag med blikkstille fjord, sol på snødekte toppar og frost på marka :) Mannen min jobbar i ein "dal", og der er sola vekke om vinteren pga fjella. Trur den skin på kontoret hans 1. mars :P Eg trur eg hadde blitt deprimert av mørketid :P Har du merka noko til det, om det påvirker humøret? Tenker det blir deilig når den kjem! :jepp: Og så har de vel midnattssol om sommaren?? Det må jo vere knall!

Åh, så deilig da!

Ja det merkes godt. Blir fortere sliten, mer tiltaksløs og til tider mer nedstemt når det er på det verste. Hjelper veldig med jula da, for det gir litt koselig steming og positiv energi. Det er utrolig deilig når solen kommer tilbake i første halvdel av januar. Elsker å gå ute da! :) Ofte har vi mye overskyet vær i januar da, men i fjor så hadde vi klar himmel hele januar, og følte derfor solen kom så tidlig. Håper det blir skyfri himmel neste uke også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med skyfri himmel ja! Er så deilig å kjenne sola i ansiktet! Av og til må eg berre stoppe og kjenne litt på det :) Her har vore nydeleg ver i dag, er rart å tenke på at det visstnok skal bli orkan i helga :P

Trur nok energinivået blir høgare av litt sol ja :jepp: Blir kjekt for deg å få trilleturar i sola da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med skyfri himmel ja! Er så deilig å kjenne sola i ansiktet! Av og til må eg berre stoppe og kjenne litt på det :) Her har vore nydeleg ver i dag, er rart å tenke på at det visstnok skal bli orkan i helga :P

Trur nok energinivået blir høgare av litt sol ja :jepp: Blir kjekt for deg å få trilleturar i sola da! :)

Ja det blir godt. Er jo rene påskeværet når babyen kommer. Mars og april er alltid så deilig sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, har fått stygg hoste :( Mannen min og guten har også hosta ei stund, og no har eg også fått det. Sånn med slim i halsen, så ein må hoste og harke for å få opp. Då blir det inga tredemølle denne veka. Og eg som skal på jobbtur og hadde tenkt å tilbringe helga på hotellet sitt treningssenter ;) Jaja, om ikkje cardio, så skal eg vel få trena styrke og svømt litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag og minus 1,3 kg - godt fornøgd med det, spesielt sidan eg ikkje har trena noko særleg :) Har hatt litt dårleg matlyst, har nok samanheng med hosta, så eg har forhåpentlegvis spart nokre kcal der ;)

Så no er julekiloa vekk, hurra for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tur med jobbfolka i helga, på hotell :) Hadde det veldig kjekt, men eg må altså seie at eg blir litt sjokkert over alkoholinntaket til folk! Der var så masse alkohol, og det var drikking heeeeile laurdagen! Ganske praktisk å vere avholds, eg fekk benytta meg av treningsrommet og symjebassenget på laurdag, då vart det 20 minutt tredemølle (berre gåing, mtp hosting), 20 minutt styrketrening og 1 time symjing. Eg er treig til å symje også, så det vart ikkje meir enn 1000 meter.

Og på søndag stod eg opp kl 8 og trena før frukost. Då låg framleis ho eg sov på rom saman med og var nærmast døddrukken framleis.. Så då følte eg meg ekstra sunn :P Tok 10 minutt tredemølle, 20 minutt styrke og 25 minutt symjing (500 m) før eg gjekk opp og åt frukost.

Hadde både treningsrommet og bassenget for meg sjølv begge dagane - veldig deilig! Å symje er altså så herleg! Er veldig glad eg fekk utnytta fasilitetane deira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok eg meg ein fjelltur i sola :) Leverte M i bhg og gjekk rett på fjellet etterpå. Det er ein fin tur, ca 330 moh (meir enn høgt nok for meg :P ), og når eg går åleine kan eg bruke den tida eg treng utan å stresse :) Sola kom fram då eg kom på toppen, og det var kaldt og friskt :) Kasta opp litt på toppen, pga ei hostekule, hehe :)

Stilte appen på "hiking" og medium aktivitet, og den talte 1080 kcal på 1,5 time. Anar ikkje om det stemmer, men tommel opp uansett! :)

Til helga kjem regnet visstnok, så det var godt å få nyte sola litt :)

Edit: Ja, og så blir det 3 km gåtur etterpå, til bhg :)

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss 500 gram denne veka..ikkje overraskande, for det var sein middag i går, pluss at kostholdet har vore ræva denne veka. Har ikkje heilt gjenvunne kontrollen etter jul, så eg har ete både potetgull, sjokolade og godteri, og drukke mykje Pepsi Max. Er litt for slækk med viljestyrka, så det må eg jobbe med. Og eg veit det er gale, for eg går såpass langt at eg gøymer godteripapiret, slik at mannen min ikkje skal sjå det.. Han er mykje flinkare enn meg, og eg er redd han blir skuffa når eg er så teit.

Aktivitetsmessig så er eg nokså fornøgd. Appen viser 3000 kcal forbrent, men det hjelp så lite når eg tydlegvis har ete meir enn det :P Håper hosta gir seg snart, slik at eg kan ta litt hardare økter på tredemølla. Er også veldig fornøgd med fjellturen i går, og glad eg gjorde det, for i dag snør det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vekta står stort sett på samme stillet, og greit nok det. Framleis ræva kosthold og lite trening. I tillegg til at hosta sit godt i enda, så har eg blitt tett i nasen også. Får berre prøve å bli litt betre før eg satsar på trening. Men kostholdet har jo ikkje noko med sjukdom å gjere, så det kan eg jobbe meir med. Ned 500 gram førre veke, men det hadde nok mest med at eg fasta på sjukehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 400 gram denne veka, sjokolade-og potetgulldietten funkar skikkeleg bra! :ler:

Har jobba ein del meir enn vanleg denne veka, fordi eg har fått vikarvakter i bhg til M :tommelsmil: Så både onsdag og torsdag jobba eg først i bhg og så seinvakt på butikken. Kanskje det hjelper på litt, mtp bevegelse. Men i dag er eg sliten, med vondt i hovudet, tett i nasen og hoste. Så i dag har vore skikkeleg avslapningsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sjokolade-og potetgulldietten funker sjelden over lengre tid :P Opp 400 gram denne veka..

På søndagskvelden skal vi kaste ut all drittmat vi har! (Derfor er det veldig viktig å feite seg opp før dette skjer!) Skal i bryllaup og til syden i sommar, og eg har ikkje tenkt å bli offer for "Save the whales"-folk, som skal rulle meg utatt i sjøen fordi dei trur eg har stranda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, så gjort..søndagskvelden kasta vi alt godteri, sjokolade og potetgull vi hadde liggande. For min del funkar ikkje det der med "kose seg med ei rute sjokolade på kvelden"...rute?? PLATE, tenker eg at vi seier! :P

Og så er det den evige kampen mot Pepsi Max :fnise: I dag er det tirsdag, så då er hovudpinen på det verste. Klarer eg meg i dag (noko eg såklart gjer), så går det mykje betre :) Og så godt det blir på fredagskvelden, da! :tommelsmil:

Ellers så venter eg framleis på å komme meg heilt frå forkjølelsen. Hosta har mykje godt gitt seg no heldigvis, men er framleis litt tett i nasen. Men satser på at eg er bra att i løpet av veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1,1 kg denne veka :tommelsmil: Har gått greit å halde seg vekke frå både brus og snacks, heldigvis :) Og det var innmari godt med Pepsi Max til lasagnen i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tida går så fort, har visst ikkje vore her på nokre veker!

Det går greit med snopestoppen vår, og brus berre i helger :) Har ikkje vist så mykje på vekta enda, men det har gått bittelitt nedover.

Den siste veka har eg også fått bevegd meg litt :) Er ikkje plaga med nasen eller halsen lenger, så eg har nytta fineveret til å gå nokre turar rundt eit vatn, ca 5 km. Og ein dag sykla eg og henta i bhg også - deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand denne veka. Har vore nokså flink med aktivitet, men nokså dårleg med kostholdet. Desse skuleelevane som kjem på døra og selg Mormors doble sjokoladeflarn, altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så var påska heldigvis over, sånn kostholdsmessig :P Er tilbake i ein litt meir rutineprega kvardag, så det er litt lettare å planlegge måltida :) Har fått meg ny jobb, hurra for det! Har endeleg kome meg vekk frå den heksa av ein sjef eg hadde. Dei eg jobbar saman med no, verkar veldig hyggelege! :) Eg jobbar også kvar dag, ikkje seinare enn til 16.45, så endeleg får vi ete middag saman kvar dag, alle saman :)

I tillegg så er mannen min no veldig gira på å få trena og sånn, så no har vi planlagt å få trena 2-3 gongar i veka :) Det er jo ein grei start :) Eg er heldigvis heilt frisk frå alt av hals og nase-tetthet, som plaga meg i mange mnd!

Denne veka tok eg av 1 kg, og det er jo ein fin start :) Eg må jobbe veldig med kostholdet, og begynne å ta betre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...