Gå til innhold

Ble kalt "din megge" av faren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...Uakseptabelt? Hvordan hadde du reagert? Jeg ble selvsagt provosert og sint. Forbinder megge med en tjukk slabbedask. Jeg er for ordens skyld ikke i nærheten av det, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 12547...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stygt ord, men hva var sammenhengen?

EDIT: Jeg ser du har opprettet tråden i Kropp og helse, men det er ikke sikkert det var kroppen din faren din tenkte på da han sa det.

Endret av Pawn Hearts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

...Uakseptabelt? Hvordan hadde du reagert? Jeg ble selvsagt provosert og sint. Forbinder megge med en tjukk slabbedask. Jeg er for ordens skyld ikke i nærheten av det, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 12547...c5c

er ikke megge en sånn jålete hore bitch da? det er ihvertfall det jeg forbinder med megge

og for å svare på spørsmålet; så nei, det er IKKE greit. voksne folk burde skjønne bedre enn å kalle folk for det. jeg syns du burde ta det opp med han.

Endret av anobano
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ut av det blå da vi var ute og øvelseskjørte i fjor. Jeg gjorde ingenting galt.

Anonymous poster hash: e2336...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faren din gikk over streken, selv om du kanskje provoserte han. Det er personangrep og det bør man (forsøke etter beste evne å) holde seg for god til selv om man er sint, og det gjelder spesielt for din far som bør gå foran med et godt eksempel. Synes du burde forklare til han på en rolig og ordentlig måte at du ikke synes det er ok med slik ordbruk, men husk at alle kan gjøre en feil en gang i blant



Anonymous poster hash: d6024...6b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

...Uakseptabelt? Hvordan hadde du reagert? Jeg ble selvsagt provosert og sint. Forbinder megge med en tjukk slabbedask. Jeg er for ordens skyld ikke i nærheten av det, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 12547...c5c

Det kom ut av det blå da vi var ute og øvelseskjørte i fjor. Jeg gjorde ingenting galt.

Anonymous poster hash: e2336...57b

Du har gått og tenkt på dette i et år, og først nå poster du spørsmålet på kvinneguiden?

WOW..

Kanskje du er litt meggete i oppførselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ut av det blå da vi var ute og øvelseskjørte i fjor. Jeg gjorde ingenting galt.

Anonymous poster hash: e2336...57b

Da foreslår jeg at du begynner med å spørre hvor det kom fra og ta det derfra.

AB #5

Anonymous poster hash: d6024...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjord ?!?. Leste automatisk "i går". Om det var i fjord, la det fare.

AB #5 6 og 8



Anonymous poster hash: d6024...6b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Uakseptabelt? Hvordan hadde du reagert? Jeg ble selvsagt provosert og sint. Forbinder megge med en tjukk slabbedask. Jeg er for ordens skyld ikke i nærheten av det, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 12547...c5c

Tipper det var vel fortjent, gå i deg selv, og be faren din om unnskyldning.

Anonymous poster hash: 538d2...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ut av det blå? :fnise: Kanskje han rett og slett sa det fordi du var meggete mot han...? Foreldre er faktisk mennesker med følelser de også.



Anonymous poster hash: 0e48c...0bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du går og ruger på det at du fikk en slik kommentar ET HELT ÅR så er jeg nesten fristet til å si at han hadde rett. Legg det bak deg!

Anonymous poster hash: 2f049...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjord ?!?. Leste automatisk "i går". Om det var i fjord, la det fare.

AB #5 6 og 8

Anonymous poster hash: d6024...6b4

Spørs hvilken fjord kanskje? Hardangerfjorden, Sognefjorden...?

Anonymous poster hash: c5dbe...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øvelsekjøre med far er et mareritt om han ikke kan beherske seg. Husker det selv, han hylte "NEI NEI NEI NÅ MÅ DU FAEN MEG FÅ DET TIL HER" :fnise: Mamma sine rop om hjelp var som salve for øre i forhold.

Ta det opp med faren din, han sier garantert unnskyld, så kan dere gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...