Gå til innhold

Anbefale flink psykolog i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, jeg trenger rett og slett hjelp til å finne en dyktig psykolog i Oslo. Sliter i hverdagen i forhold til soial angst (tror jeg det må være) - og det har nå ballet på seg slik at det går ut over både jobb og sosialt liv, så jeg må ta grep. Jeg vet det har vært flere tråder på dette her før, men prøver igjen da jeg ikke har funnet frem til noe enda.

Problemet er å finne den "rette" psykologen. Helst med avtale, men så lenge han/hun er flink spiller det egentlig ingen rolle.

Tar i mot alle gode tips med stor takk! :)



Anonymous poster hash: 24dac...a8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha psykolog med avtale må legen din kontakte h*n for å høre om de har ledig plass.

Anonymous poster hash: aa208...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha psykolog med avtale må legen din kontakte h*n for å høre om de har ledig plass.Anonymous poster hash: aa208...e45

Nei, man kan få en liste over psykoliger med refusjonsrett som man kan kontakte. Mange setter pris på at man skriver et brev med en presentasjon av seg selv og hva man sliter med. Listen ligger her:

http://helfo.no/helsepersonell/psykolog/Sider/psykologer-og-legespesialister-med-avtale.aspx#.U_bqCGIaySM

Anonymous poster hash: bc84e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...