Gå til innhold

Spørsmål om voldtekt av barn - ikke les om du ikke tåler det...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge holdt han på, da?

Anonymous poster hash: 8c7db...d8b

4 år. Fra jeg var 8 til 11 år.

Anonymous poster hash: 35e72...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/helse-og-medisin/voldtar-smaabarn-for-aa-bli-kvitt-hiv/a/4475096/

Vet ikke om jenta på 5 måneder overlevde...

Anonymous poster hash: fd6ce...c2b

Det jeg ikke forstår er at den ene babyen på 9 mnd ble voldtatt på det groveste av 6 menn - da ble vel bare den første mannen kurert av HIV/AIDS?

Så de andre bare gjorde det på pur F?

Anonymous poster hash: 8c7db...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år. Fra jeg var 8 til 11 år.

Anonymous poster hash: 35e72...55b

Beklager, til jeg var 12 år.

Anonymous poster hash: 35e72...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg har aldri likt menn. Hatet menn fra jeg var barn og trodde de ikke hadde følelser. Husker jeg selv brøt sammen som 21-åring og kom etterhvert i kontakt med psykolog.

Det er en grunn til at jeg aldri kommer til å stole på en mann om jeg får barn, men jeg kommer aldri til å involvere meg med en mann.

Jeg kommer nok til å adoptere barn. Ikke misforstå, jeg forstår idag at menn har følelser, men jeg stoler ikke på dem...



Anonymous poster hash: 8c7db...d8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, så fælt å lese om... Tøffe dere, som har fortalt om opplevelsene deres, det står det respekt av. :hug:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Jeg har aldri likt menn. Hatet menn fra jeg var barn og trodde de ikke hadde følelser. Husker jeg selv brøt sammen som 21-åring og kom etterhvert i kontakt med psykolog.

Det er en grunn til at jeg aldri kommer til å stole på en mann om jeg får barn, men jeg kommer aldri til å involvere meg med en mann.

Jeg kommer nok til å adoptere barn. Ikke misforstå, jeg forstår idag at menn har følelser, men jeg stoler ikke på dem...

Anonymous poster hash: 8c7db...d8b

Høyst forståelig men veldig trist da. Det finnes jo så mange snille gode menn der ute. Men bare en som har vært i dine sko kan forstå din reaksjon...

-alt godt!

Anonymous poster hash: b0222...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.bokkilden.no/SamboWeb/mobil/produkt.do?produktId=2997618

Les boka se hvor grusomt og galt dette kan være og kan gå. Boka er sterk og grusom. Boka gjør inntrykk mange år etter at den ble lest.

Forøvrig synes jeg ikke noe om denne tråden fordi den kan gi personer ideer...

Anonymous poster hash: 170e9...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg har aldri likt menn. Hatet menn fra jeg var barn og trodde de ikke hadde følelser. Husker jeg selv brøt sammen som 21-åring og kom etterhvert i kontakt med psykolog.Det er en grunn til at jeg aldri kommer til å stole på en mann om jeg får barn, men jeg kommer aldri til å involvere meg med en mann.Jeg kommer nok til å adoptere barn. Ikke misforstå, jeg forstår idag at menn har følelser, men jeg stoler ikke på dem... Anonymous poster hash: 8c7db...d8b

Forstår deg veldig godt... Jeg er selv redd for å få barn fordi jeg mistenker at hvilken som helst mann kan være hemmelig pedofil. Jeg er er likevel sammen med en mann jeg elsker, men akkurat på det området kan jeg aldri stole på han. Kun fordi han er mann.

Anonymous poster hash: 2a098...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

http://m.bokkilden.no/SamboWeb/mobil/produkt.do?produktId=2997618

Les boka se hvor grusomt og galt dette kan være og kan gå. Boka er sterk og grusom. Boka gjør inntrykk mange år etter at den ble lest.

Forøvrig synes jeg ikke noe om denne tråden fordi den kan gi personer ideer...

Anonymous poster hash: 170e9...45e

Hva mener du med å gi folk ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var trist lesing. Bokstavligtalt. Det er slikte handlinger som dette som får en til å tvile på menneskeheten.

Til dere som har vært igjennom overgrep når dere var små: Håper dere har fått hjelp og at dere har det så godt som mulig i dag.

Jeg håper og/eller tror ikke at barneovergripere vil hente inspirasjon fra denne tråden, men jeg vet lite om hva de inspireres av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mødre hjelper vel barna sine å vaske de nedentil til de blir store nok til å gjøre det selv, og da må de vel se at det er skader på underlivet/rompa?

Anonymous poster hash: 8c7db...d8b

Jeg vet om en som oppdaget store blåmerker i underlivet til det lille barnet sitt etter at h*n hadde vært hos noen andre i familien.

Hun ble så sjokkert at hun brast i gråt, og barnet misforstod hvorfor hun gråt og trodde hun var skuffet over at h*n ikke hadde vært "flink".

Prøvde å forklare at de hadde prøvd så godt de kunne å "få den inn, men det gikk ikke".

Moren anmeldte saken med en gang, men pga diverse omstendigheter ble de ikke trodd.

Barnet ble skremt til å ikke si noe, og sa i alle avhør at h*n ikke husket noenting (noe h*n avkreftet som voksen).

Anonymous poster hash: cd547...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble voldtatt som barn av min far. Startet da jeg var 6 år, og varte i 2-3 år. Jeg ble truet med diger kniv og mange forskjellige trusler. Min mor var i denne perioden mye inn og ut av sykehus. Og min far kjørte lastebil, og jeg var jevnlig med. Vet at jeg lærte meg å på en måte forsvinne ut av meg selv da det skjedde, for smertene er så grusomme at man må bort for å klare det. Jeg fortrengte det og i mange år, var klar over at noe hadde skjedd, men husket bare litt tafsing. Så kom mer og mer gradvis tilbake.

Min mor oppdaget noen ganger at underlivet mitt var helt ødelagt, men skyldte på meg, jeg fikk kjeft fordi hun påsto at jeg puttet leker oppi der.



Anonymous poster hash: 67b7c...7cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Jeg ble voldtatt som barn av min far. Startet da jeg var 6 år, og varte i 2-3 år. Jeg ble truet med diger kniv og mange forskjellige trusler. Min mor var i denne perioden mye inn og ut av sykehus. Og min far kjørte lastebil, og jeg var jevnlig med. Vet at jeg lærte meg å på en måte forsvinne ut av meg selv da det skjedde, for smertene er så grusomme at man må bort for å klare det. Jeg fortrengte det og i mange år, var klar over at noe hadde skjedd, men husket bare litt tafsing. Så kom mer og mer gradvis tilbake.

Min mor oppdaget noen ganger at underlivet mitt var helt ødelagt, men skyldte på meg, jeg fikk kjeft fordi hun påsto at jeg puttet leker oppi der.

Anonymous poster hash: 67b7c...7cb

Dette !Når kroppen blir utsatte for helt grusomme ting kan den gå inn i en modus hvor hodet og kropp splittes.Såkalt dissosiering.Kroppen er til stedet i situasjon,men hodet,følelser osv er koblet fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor ble voldtatt av sin farfar og har vært åpen om dette i ettertid. Hun vet det startet fra hun var kun et par måneder til hun ble for gammel og pedofile farfaren mistet interessen. hun sier at hun ofte besvimte og andre ganger lå hun bare med lukkede øyne og håpet at det skulle gå over. både moren og faren visste det vel egentlig men dette var på 70tallet og ikke lett å prate om. moren nektet i alle år mens faren trodde på henne da hun ble eldre.

hun sliter mye med psyken i dag også.



Anonymous poster hash: f6ec8...cbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var jævlig lesning, helt horribelt at noen kan finne på å gjøre slikt mot barn.

Skulle vært pint i hel, de som er i stand til å ødelegge små barn på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menneskeheten er så onde, at de klarer å være så onde mot andre. Må være en meget hjerneskadet befolkning i denne verden. Forbannet satans verk hele greia!!



Anonymous poster hash: 74d9e...837
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menneskeheten er så onde, at de klarer å være så onde mot andre. Må være en meget hjerneskadet befolkning i denne verden. Forbannet satans verk hele greia!!

Anonymous poster hash: 74d9e...837

Nå er ikke alle mennesker slik da... heldigvis. Man kan ikke dra hele menneskeheten over en kam, fordi noen mennesker gjør onde ting. Slike handlinger er ikke noe vanlige folk gjør, akkurat. De som begår overgrep mot barn, er onde, forskrudde "mennesker" med svekkede sjelsevner.

Anonymous poster hash: fbe15...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler heller ikke på menn. Problemet er at det vises ikke utenpå hvem som er slik. Det kan være menn som er samfunnstopper som nesten alltid blir trodd (heldigvis ble ikke Øygard det), eller andre man ikke skulle tro kunne gjøre noe sånt. Ikke at utdanning egentlig utgjør noen forskjell. Akkurat der er det ingen menn jeg stoler på, i hele den vide verden.



Anonymous poster hash: 2505d...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...