Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

hei!jeg bare kikket innom her!ser vi er flere nye prøvere her inne!

ville bare si lykke til videre, kommer til og følge med deg her inne! :)

ha en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hyggelig me! Kjekt at nye folk er innom og hilser på :)

Ikke mye spennende på denne fronten. TR er på besøk. Er som vanlig ikke noe kjekt. Skal bli godt når den er over. Føler meg stort sett uvel. Men planen er jo en langvarig pause fra den slags :)

Har fått meg en valp da, han er 10 uker. Kjempekjekt. Masse som skjer. Mange sier at det er som å ha et barn, og de har vel rett i det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som valpemamma! :) Da har du mye glede og kaos i vente. ;) Hvilken rase er det?

Jeg har selv en valp på 7 mnd og ja oppdragelse av valp er ikke så ulik barneoppdragelse. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med valpen!

Har selv en hund (boxer) på 2,5 år nå - og kan skrive under at det er på lik linje med barneoppdragelse å ha valp i hus.

En ting er iallfall sikkert - det blir aldri kjedelig med hund i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har en border collie. to og en halv mnd. Høyt og lavt. Masse energi innabords. Men så gøy det er da :)

Ellers er det rolig i leiren her. Merker det er tidligere mørkt om kvelden og jeg er så trøtt! Håper det er forbigående. Godt med helg hvertfall! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det så lite at jeg er helt flau! Hehe! Sånn er det med valp i hus. Er jo som en liten unge som må sove på soverommet. Hihi! Men har sagt til sambo nå at den må begynne å sove i buret om natten. Så håper jeg det blir litt liv i leiren snart. :fnise: nærmer seg EL!! :sengekos: hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BC valp ja, de er rimelig all over the place! ;)

Kanskje best å ha den i bur når dere bedriver diverse aktiviteter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er valpen flink til å sove i bur om natten. Heldigvis.

Nærmer seg EL for meg nå. Tror jeg. Hehe. Er ikke helt overbevist om at syklusen min er på 35 dager. Så vi får holde på litt jevnt over :yvonne: og samboeren min er så søt. Det han ønsket seg aller aller mest til jul er at vi skal få det til å klaffe nå. Hihi! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

en liten oppdatering her ifra selv om det ikke er så masse å rapportere om.. er på dag 29 i syklus, og varer syklusen like lenge som sist er det fortsatt 6 dager til TR kommer. Har vært lite aktiv denne prøveperioden så forventer ingenting. Venter egentlig bare på å komme igang med neste prøveperiode så skal vi gjøre en bedre innsats :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og snoker litt :goodbye:

Jeg har IKM neste helg (PP1), så du er bare rett foran meg i løypa. Det har klaffet for så mange denne måneden, så håper denne oktoberbølgen fortsetter en stund til :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du stikker innom Ripsy. Ser oktoberbølgen har herjet ja. Her har TR meldt sin ankomst så nå satser jeg på november. Noen fler som henger seg på? :)

Et nyyydelig vær ute med snø som ligger så fint og knall blå himmel. Jeg er full av julesteming og det er bare 2 mnd igjen til julaften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh jeg har hatt så mensensmerter idag at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Men har greid å holde meg på jobb hele dagen. Så nå som jeg har kommet meg hjem og kan slenge meg på sofaen har det dabbet av. Typisk.

Savnet et øyeblikk p-pillene mine. Hadde ikke slike smerter da. Måtte jeg få et langt opphold snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh jeg har hatt så mensensmerter idag at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Men har greid å holde meg på jobb hele dagen. Så nå som jeg har kommet meg hjem og kan slenge meg på sofaen har det dabbet av. Typisk.

Savnet et øyeblikk p-pillene mine. Hadde ikke slike smerter da. Måtte jeg få et langt opphold snart..

Jeg fikk også helt syke menssmerter når jeg slutta på pillene... Uten ibux kom jeg meg ikke gjennom dagen. Håper du også slipper mensen og smertene veldig snart :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibux er godt å ha for tiden ja! De første dagene er verst så nå har det heldigvis roet seg litt. :)

Men jeg vet jo ikke om jeg har eggeløsning. Har ikke tester heller. Men hva skal jeg egentlig gjøre for å få EL? Er legen den eneste løsningen? *legeskrekk* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd EL-tester? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av slike tester, en grei måte å finne ut om man har EL eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...