Gå til innhold

Serien The affair


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på denne? Forstår liksom ikke helt handlingen i serien... Det er et forhold de har og det har åpenbart skjedd noe kriminelt. Men er det forholdet som er det serien virkelig handler om eller er det ulykken/drapet?

 

 



Anonymous poster hash: 277a2...d41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er litt forvirrende det der, men jeg antar at vi får ane at "noe" har skjedd, samtidig med

at de forteller oss historien slik den var fra starten og fremover til der de blir intervjuet

av denne mannspersonen som skal samle tråder. Muligens. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler vel om begge deler. Føler at sesong 1 handlet mye om affæren. Ser for meg at sesong 2 (er visst bekreftet) vil handle mer om det kriminelle som skjedde.

 

Syntes det var en god serie. Interessant å se hele historien fra to vinkler, og hvor forskjellig de to vinklene er.



Anonymous poster hash: 50c8c...f9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg tilfeldigvis til å se den siste episoden før den forrige...men jeg fikk ikke med meg

at han innrømte det til sin kone og at de hadde sitt oppgjør om det. Det var et lite glimt

i innledningen på siste episoden i går, men...har jeg sovet og ikke fått akkurat det med meg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg tilfeldigvis til å se den siste episoden før den forrige...men jeg fikk ikke med meg

at han innrømte det til sin kone og at de hadde sitt oppgjør om det. Det var et lite glimt

i innledningen på siste episoden i går, men...har jeg sovet og ikke fått akkurat det med meg? :klo:

 

Ja det ble avslørt for kona i en tidligere episode enn den som gikk denne uka. 

Anonymous poster hash: 277a2...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager da! Jeg har satt den til automatisk innspilling....og den har bare hoppet over den episoden.  :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

...og serien fortsetter senere...  Enda jeg er litt forvirret og irritert, kommer jeg jo til å fortsette å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...