Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha jeg bor på Voss, der Kjartan er fra.  :laugh:



Anonymous poster hash: 12e5e...488
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Å fy faen, du er så jævlig stygg!", Ruben Kengaran til Katarina Flatland. Jøss, jeg ville aldri datet noen som sier sånt, også på tv da..



Anonymous poster hash: d2e6f...02c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er han stive fyren med masse brev som ikke finner "gnist" med noen. Rart at han er singel gitt..

Tenkte det samme! For en stiv og kresen fyr, veldig usjarmerende å være så selvhøytidlig og kritisk. 

Anonymous poster hash: d6ebf...497

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der tok jeg feil, gitt. Nåvel, det var nok like greit.

Anonymous poster hash: 44fee...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye eldre de damene som skrev til han var da, siden han sa han likte yngre jenter. 



Anonymous poster hash: 12e5e...488
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, litt flaut å se på også da  :fnise:



Anonymous poster hash: 00902...9ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke de jentene Ruben valgte var sånn superpene (utenom et par av de blonde). Bildene vi fikk se var sånn wow-pene, men filmsnuttene på slutten av de 10 var bare ok. Kanskje de var veldig heldige med bildene:p

For all del, ikke stygge jenter! Men av 250 stk nekter jeg å tro at de 10 var topp 5%...

 

Og stakkars Else. Der var det mye rart!! Og hun valgte bare 5-6? Ikke 10? Samme med han ene andre.

 

Jeg syns det er rart det ikke er større respons. Greit at Norge er et lite land, men jeg får jo flere og bedre brev på Sukker enn det der liksom... Og jeg blir ikke vist for hele landet på TV som "reklame for meg selv".



Anonymous poster hash: d6ebf...497
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fortsettelsen jeg!
Må innrømme at jeg syns Kjartan var bittelitt kjekk, jeg faller litt lett for slike "type" bønder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fortsettelsen jeg!

Må innrømme at jeg syns Kjartan var bittelitt kjekk, jeg faller litt lett for slike "type" bønder :sjenert:

Jeg kjenner han. :laugh:  Kan introdusere han for deg jeg, om det går dårlig med jakten.  :fnise:

Anonymous poster hash: 12e5e...488

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på hvor mye eldre de damene som skrev til han var da, siden han sa han likte yngre jenter. 

Anonymous poster hash: 12e5e...488

 

 

Sikkert i 40 årene. Han sa vell at i presentasjons programmet at han ville ha en stor familie og da er vell ikkke kvinner i 40 årene noe og satse på for en barnløs bonde.

 

 

Syns ikke de jentene Ruben valgte var sånn superpene (utenom et par av de blonde). Bildene vi fikk se var sånn wow-pene, men filmsnuttene på slutten av de 10 var bare ok. Kanskje de var veldig heldige med bildene:p

 

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

 

Hvorfor skal han velge de fineste??????????? Han bør da velge de som han tror passer han og det å bo på landet.

 

 

Synd at Hans Petter ikke gikk videre, men flott at han har funnet kjærligheten. 

http://www.tv2.no/2015/08/24/underholdning/jakten/jakten-pa-kjaerligheten/jakten-pa-kjaerligheten/7244826

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

 

Og stakkars Else. Der var det mye rart!! Og hun valgte bare 5-6? Ikke 10? Samme med han ene andre.

 

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

Det er selvfølgelig lettere å velge 10 toppkandidater blant 200 brev, enn blant 14-15.  (Har man fått 200+ brev, er det sikkert flere titalls som like gjerne kunne blitt valgt ut, da).  Hvis man ser helt klart at dette ikke vil gå, er det jo ingen vits i å ta med brevskrivere bare som listefyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner han. :laugh:  Kan introdusere han for deg jeg, om det går dårlig med jakten.  :fnise:

Anonymous poster hash: 12e5e...488

 

Ja gjerne :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvfølgelig lettere å velge 10 toppkandidater blant 200 brev, enn blant 14-15.  (Har man fått 200+ brev, er det sikkert flere titalls som like gjerne kunne blitt valgt ut, da).  Hvis man ser helt klart at dette ikke vil gå, er det jo ingen vits i å ta med brevskrivere bare som listefyll.

Det skjønner jeg godt, jeg trodde bare de "måtte" ta 10:) 

Men når hun får fra 19- og 70-åringer skjønner jeg at det blir vanskelig:p

Anonymous poster hash: d6ebf...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å fy faen, du er så jævlig stygg!", Ruben Kengaran til Katarina Flatland. Jøss, jeg ville aldri datet noen som sier sånt, også på tv da.. Anonymous poster hash: d2e6f...02c

Han mener jo ikkje stygg som I utseende...men som i slem når hun lurte han...l

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han mener jo ikkje stygg som I utseende...men som i slem når hun lurte han...l

Ja, det vet jeg. Det sømmer seg likevel ikke for en 28 år gammel mann å skrike ut sånt. Det vitner om umodenhet. 

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det vet jeg. Det sømmer seg likevel ikke for en 28 år gammel mann å skrike ut sånt. Det vitner om umodenhet. 

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

 

 

Hvem er du???? Mora hans?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du???? Mora hans?

Oi, hvorfor så hissig? Jeg poengterte bare at det var barnslig, noe det absolutt var. Når var sist du hørte noen si "faen, så stygg du er" på norsk tv? Det er greit at han ikke mente det i ordets rette forstand, men det er også lov å beherske seg. 

Så hvem er du som forsvarer sånn? Søsteren hans?

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke på at Ruben kalte henne "stygg". Men er veldig vant til det uttrykket i sånne sammenhenger

Anonymous poster hash: 61abf...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...