Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Reprise nå om 1 time. Gunilla og Britt, to personligheter så høye på seg selv at det ikke er så rart det blir konflikter.



Anonymous poster hash: 92ab6...e4c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begriper ikke hvorfor hun må styre sånn for å lage "en pilot". Det er jo viktig å ha en hobby og sånn,

men ellers tror jeg ikke at hun finner en mann som orker henne og samtidig er rik nok for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, finnes vel kanskje en dement riking et sted.

 

Hun er vel for gammel og lite attraktiv til å ta en Anna-Nicole Smith :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begriper ikke hvorfor hun må styre sånn for å lage "en pilot". Det er jo viktig å ha en hobby og sånn,

men ellers tror jeg ikke at hun finner en mann som orker henne og samtidig er rik nok for henne.

Så mange milliardærer fins vel ikke og for hver milliardærer henger vel rundt 1 million babes i 20-årene. Da står hun nok bakerst i køen :P

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel for gammel og lite attraktiv til å ta en Anna-Nicole Smith

Det er egentlig ikke noe galt med hennes utseende, men hun er veldig lite attraktiv mentalt. Hun ser det ikke selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg tid til å se svenske Hollywoodfruer, men det går ikke på tv3 lenger  :frown:

Ligger på TV3 Play. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger serien, og ser på med skrekkblandet fascinasjon når Gunilla er på gang! Tror jeg har fått med meg alle episodene. Maken til manglende selvinnsikt som Gunilla.... det finnes ikke. Jeg har mang en gang synes synd på den stakkars datteren hennes, som må leve med en mor som er sånn.

 

Virker som Gunilla mener alle andre hun møter på sin livsvei, skal bukke og skrape og være underdanige for henne. Minste lille selvtillit og selvhevdelse fra andre, eller de våger å si i mot henne det minste, og de blir hennes fiender med det samme, iflg. Gunilla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla lever av inntektene hun får ved å delta i serien, så jeg tror hun overdriver litt med vilje. Og det er jo sant det hun sier om at det er hun og Maria som bærer serien. Det er vel bare de to som har vært med i alle sesongene. Og jeg ser positive ting ved henne også, f.eks kommer løvinnen frem i henne når det gjelder alle som står henne nær, Tilogmed katten.

 

Britt Ekland er en nevrotisk kjeftesmelle og er vel minst like høy på seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen til Gunilla :sjokkert:  Noe så kleint og dårlig. Synes hun virkelig dette var bra?!

 

Var det ikke Agnes Nicole som ble så sur på Gunilla (for noen sesonger tilbake) fordi hun kalte henne Agnes og ikke Nicole? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De filmene var det grusomt kleint å se på.Både Agnes Nicole og Gunilla er jo helt elendige skuespillere.Har aldri hørt om noen av dem før de ble med i Svenske Hollywoodfruer,og det er det vel en grunn til.

 

Når det gjelder Gunilla,så har jo hun klaget over at hun blir fremstilt som mye verre enn hun egentlig er,og at klippingen av serien vinkler alt på trynet.Kan godt være hun har et poeng,for jeg ser jo at hun har venner og folk som tydeligvis liker henne,utenom serien?

Maria blir alltid fremstilt som den snille og søte,mens Gunilla er den gale og uberegnelige.Hun andre som jeg ikke husker navnet på (som tok hunden sin med til akupunktør) fremstilles som ganske dum og veldig storforlangende.Det er forhåpentligvis ikke slik virkeligheten er,men god underholdning er det absolutt :fnise:

 

Noen som vet om Gunilla fikk beholde leiligheten i New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De filmene var det grusomt kleint å se på.Både Agnes Nicole og Gunilla er jo helt elendige skuespillere.Har aldri hørt om noen av dem før de ble med i Svenske Hollywoodfruer,og det er det vel en grunn til.

Når det gjelder Gunilla,så har jo hun klaget over at hun blir fremstilt som mye verre enn hun egentlig er,og at klippingen av serien vinkler alt på trynet.Kan godt være hun har et poeng,for jeg ser jo at hun har venner og folk som tydeligvis liker henne,utenom serien?

Maria blir alltid fremstilt som den snille og søte,mens Gunilla er den gale og uberegnelige.Hun andre som jeg ikke husker navnet på (som tok hunden sin med til akupunktør) fremstilles som ganske dum og veldig storforlangende.Det er forhåpentligvis ikke slik virkeligheten er,men god underholdning er det absolutt :fnise:

Noen som vet om Gunilla fikk beholde leiligheten i New York?

Det er nok både klippet og satt på spissen.. men når det er sagt, så syns jeg ikke Gunilla er så rent ulik den hun er i serien når jeg ser henne i diverse intervjuer. Også i virkeligheten lever hun i en merkelig boble hvor datteren er neste Whitney Houston og hun selv er supermodell og verdens beste skuespiller.

Med mindre hun faktisk drar det så langt at hun spiller "Gunilla fra Svenske Hollywoodfruer" utenom serien også da. I så fall ER hun en god skuespiller :P

Uansett, Agnes Nicole er jo egentlig ikke særlig bedre. I hennes filmer spiller hun jo ofte en kvinne i 20-årene, haha. Snakk om å mangle bakkekontakt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Ser noe reprise av hollywoodfruene nå....jeg dør på meg av Gunilla rett og slett. Syntes opprinnelig synd på datteren hennes. Nå er de på audition for en tv serie og datteren er syk...hun går på do for å spy og Gunilla sier at det er Gud som gjør sånn at hun spyr for at hun skal få opp slimet i halsen før opptredenen...

Hjelpes meg....

Anonymous poster hash: e52fb...7fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noe reprise av hollywoodfruene nå....jeg dør på meg av Gunilla rett og slett. Syntes opprinnelig synd på datteren hennes. Nå er de på audition for en tv serie og datteren er syk...hun går på do for å spy og Gunilla sier at det er Gud som gjør sånn at hun spyr for at hun skal få opp slimet i halsen før opptredenen...

Hjelpes meg....

Anonymous poster hash: e52fb...7fa

 

Og galskapen fortsetter:

http://www.expressen.se/noje/gunilla-perssons-ilska-under-frulunchen-i-tv3/

 

 

Men på meg virker det som de andre fruene liker å trekke henne opp.Greit nok at Gunilla sikkert ikke tåler mye kritikk,men ganske dårlig gjort av voksne kvinner å oppføre seg slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunillabarnet er vel i tenårene nå og jeg undres på når opprøret mot en overbeskyttende

og totalt kontrollerende mor kommer. Jeg så reprisen i dag og syns så inderlig synd på jenta. 

Det å blande Gud, Jesus og engler inn som forklaring på alt, er for drøyt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...