Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Det er samtidig med reprisen. Men tror det var første gang det var. Mistenker at de ble pålagt å ha det av TVNorge, da, for de drev og spilte inn noe greier samtidig og var mye fram og tilbake. Vegard var ikke der så mye.

Jeg har så lyst til å møte dem og ta bilde med dem! Også blir jeg helt flau over at jeg har lyst til det, for jeg er jo på deres alder, og jeg har lyst til det samme som alle 12-13-14-åringene vil! Jeg hadde sikkert klart å si noe superintelligent, som "Heh...ehe...fnis..." Herregud, altså.

Når jeg har møtt folk jeg er fan av før har jeg hvertfall hatt vett til å være en del yngre enn dem, så det ikke virker så...eh...barnslig? Men kanskje de syns det er litt ålreit også, at det ikke bare er folk som er noen få år eldre enn dattera til Bård!

Jeg spurte om hva som var kulest i Kirigisistan. Han sa noe om at alt var fabelaktig, folk var veldig kule der og maten smaker ræv. :fnise:

Det var en stressete chat, for ting forsvant etter to minutter, så om de ikke leste fort nok ble alt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh moro. Skal sitte å følge med der i dag, kanskje det dukker opp noe gøy! Men synd de ikke siler ut noen av barna, vi trenger ikke så alt for mange "jeg elsker dere"-meldinger får vi tar hintet om at 14-åringene elsker dem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Det blir jo slitsomt både for dem og for de andre som prøver å faktisk stille andre spørsmål enn "hva syns dere om Justin Bieber", "Kan dere si gratulerer med dagen til Kine" og "jeg skal gifte meg me deg når jeg blir voksen". *sigh*

Sånn live-chat har jo ikke sensur, så da blir det litt mye. Men de tar litt igjen også, da. Var en gutt som skrev sånn "si hei til meg pliiiiiis" hundre ganger, og da det var ferdig sa Bård "Takk for alle spørsmål og kommentarer, unntatt til xxx som spammer". :gjeiper:

Men tror ikke det er chat samtidig som programmene sendes for første gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe så bra av ham. Digger at de ikke lar seg overkjøre :duskedame:

Men jeg mener det stod "Live chat med Ylvis onsdag og søndag kl. 2130". Og det er jo da programmet går? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det har jeg ikke sett! Da er det noe nytt jeg ikke har fått med meg! Men ja, det er jo dumt, for man vil jo få med seg programmet ordentlig. Sist var det samtidig som reprisen, hvertfall!

Jeg liker også at de ikke lar seg overkjøre, hvis de ikke liker noe eller syns folk maser eller noe så sier de faktisk det. Ikke vits i å alltid være høflig og politisk korrekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppnår jo mer ved å si fra og, for nå tenker sikkert alle de andre drittungene som så det at de skal oppføre seg, så de slipper å få kjeft av Bård :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjihi, ja, nemlig! Når man har fått barn så tidlig og har en hel bunch lærer man seg kanskje å være litt streng, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bare digger David altså.

Men er det bare meg, eller skifter bandet navn hver gang? :fnise: I dag het de The Morgan Freemans :ler:

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg har da youtube! Så har sett mye, ring på spring og sånn! :ler:

Det jeg derimot ikke finner, er to ting jeg gjerne vil se:

1. Ylvis på Beat for Beat

2. Da Ylvis var med på Hvem kan slå Aamodt og Kjus!

Men det var jo Ylvis som hadde "Hvem kan slå Ylvis" i en sesong først. Og da var Kjetil Aamodt programleder sammen med en eller annen dame.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo Ylvis som hadde "Hvem kan slå Ylvis" i en sesong først. Og da var Kjetil Aamodt programleder sammen med en eller annen dame.

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Det vet jeg, men Ylvis var gjester en gang på Aamodt og Kjus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men Ylvis var gjester en gang på Aamodt og Kjus.

Ååå oki :)

Anonym poster: 9e52c2af476490fd14bab27c090780d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bandet bytter navn hver gang ;)

Anonym poster: a073346e4e5a1f23afa93bb3bdb280b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB her sier, jepp, bandet bytter navn hver gang! Men det er bare de 3-4 siste gangene det har stått på skjermen hva Bård roper, så nå er det lettere å få med seg!

I dag syns jeg gjestene var innmari tamme - eller de ble ikke underholdende. Men hobbyrommet og Kirgisistan-greiene veide bra opp for det, altså! Herregud så vondt de må få av å ramle rundt på harde møbler i fart!

Og søte Vegard som ble så rørt!! Awww!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dagens episode var så morsom, men er enig i alt regnbuen sier: Kirgisistan, hobbyrommet og rørte Vegard var høydepunkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke dagens episode var så morsom, men er enig i alt regnbuen sier: Kirgisistan, hobbyrommet og rørte Vegard var høydepunkter :)

Vi kunne hatt en lattermild tv-kveld sammen, føler jeg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett bildet de har delt fra hun som fikk tatoveringen? Den ble jo faktisk ganske fin! Utrolig! Haha!

Så Kirigisitan-videoen igjen i dag, Vegard er så søt som blir rørt, og Bård er skjønn når de finner ut at de skal spille på en pizza-restaurant! :rodmer:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noe på en blogg, bare sånn apropos diskusjonen om folk får vite at de har blitt filmet eller ikke. Dette er fra en jente som ble sparket i rumpa i Drøbak:

Det er meg i blå jakke på 1:15 ! Hahaha, tror jeg har sett klippet sånn tusen ganger, ler like mye hver gang. Jeg skvatt helt sykt, og skjønte ingenting da en mann plutselig sparka meg i rompa. Jeg så ikke at det var Bård Ylvis, og jeg kjente han ikke igjen før han kom tilbake og sa at det hele var filmet med skjult kamera. Morsomste mannen, hahaha. Digger Ylvis-brødrene!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...