Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hater den reklamen som går på kino for tiden med de to jentene som forteller om sitt raske mobilabonnement. Så kommer det en mann joggende bak som sier "Nå synes jeg det går litt treigt her" før han jogger videre :murvegg:

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hrmf! Jeg ser aldri reklame annet enn i sekundene før jeg rekker å skru av eller bytte kanal. Og det er mer enn nok. Kjenner jeg blir irritert bare av å lese i denne tråden. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei disse telefonoperatørreklamene gjør jo ikke at jeg får lyst å bytte... Det har helt motsatt effekt på meg. Spesielt One Call; de kan ha så gode tilbud de bare vil, men på grunn av de masete og teite reklamene så vil jeg tviholde på den jeg har :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den ginatricot reklamen hvor de synger den jævla sangen! "Blue on blue, heartache on heartache"............  :sur:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordland i skål reklamen...

Blir så sur av den at kg bare må bytte kanal! Virker som om den aldri blir ferdig når den først står på.

Trine eller trene

Ford eller datsun 😱😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Huff, absolutt ALLE mobilreklamer suger. Rask 3g, rask ditt og rask datt, billig blabla. Bare tåpelig da. Alle de mobilreklamene sier og lover jo det samme,. Nei huff!



Anonymous poster hash: b3af7...2c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at den reklamen for nøtter med den frekke sjefen er hysterisk. "Pass på så det ikke spruter over av energi da. Du kan jo risikere å bli ferdig"

Ler så jeg griner hver gang. Genial dame hun der. Måtte bare si det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes absolut den nye millom brunost reklamen er en av di teiteste reklamene eg har sett på lenge.starten var heilt grei ,men slutten når di forteller at di endeli er en familie når alle liker brunost.

hvilken reklame iriterer deg mest? :)

må sei den morsomeste reklamen er jo det paret som sitter i sofaen og ser på hu flotte dama som vasker bil.Da han begynner å klusse det til for seg selv med for mye snakk :)

*beklager skrivefeil:)

Huff, den her mobilselskap-reklamen der "man kan prøve å trekke like raskt som sin eggen skygge"

Er det One-call?

Anonymous poster hash: b3938...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers så syntes jeg den der Klutenallergi er helt fantastisk idiotisk. Jeg blir faktisk irritert av den.

Også voltarol (voltaren)? reklamene suger balle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr, den klutenallergien ja! Herregud... I stedet for å velge bruk og kast produkter fra Jordan så er det faktisk bare til å vaske den jævla filla en gang i blant! Så slipper den å bli sur! 

 

Og ang. One Call: 
Bli en av oss da vel! 
Eeeeh... nei takk. Jeg vil aldri under noen omstendigheter bli som en av dere :bond: 

 

Akkurat nå er det en radioreklame som irriterer vettet av meg. En som går på NRJ. 
GARDEROOOOBEMAAAANNNNNEEEEEEN! 
Åhr, forbanna gauling på det kvinnemennesket.... 

 

Og jeg vet at den var off topic, men den irriterer meg likevel ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye med Jon Arne og Tone. Jeg forstår den ikke...? Der de sitter i kinosalen. Jeg klarer ikke høre hva dem sier heller.

 

 



Anonymous poster hash: d0d8d...d0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der nøttereklamen med hun slemme sjefen får jeg vondt inni meg av... har hatt en sånn slem sjef som hakket på meg hele tiden for alt mulig rart :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...