Gå til innhold

Hårete penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere jenter om menn som har en (til dels) hårete penis? Jeg har et inntrykk av at mange her inne ønsker at mennene skal være helt glatt, noe som får dem til å bli småbarn igjen.

Mannen min barberer vekk alt som er rundt penisen sin, i tillegg til ballene sine, men "sparer" og lar det gro vilt på et lite område rett over staken hans. Synes dette er ganske deilig, maskulint og jeg blir ofte svært kåt av tanken på å bli dominert, hvor han da trykker hodet mitt hele veien inn, slik at ansiktet mitt er presset inntil hårene...

Hva tenker dere om menn, som vedlikeholder hårveksten sin, men samtidig opprettholder ryktet som "mann"?



Anonymous poster hash: e232b...e38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Altså de trenger ikke være helt urskog der nede, da synes jeg det blir ekkelt. Glattbarbert er heller ikke like digg.

Men synes de skal ha litt hår ja, menn skal jo være menn☺️

Endret av Hakkepeiling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg fint lite om samboer har hår eller ikke.



Anonymous poster hash: a8e3a...02c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan mannen gjerne trimme hårveksten noe, men helt glatt er ikke nødvendig. Når jeg tenker meg om, så var eksen helt glattbarbert, og det var fint i forhold til oralsex. Tenkte i grunnen ikke så mye over hvordan det så ut, etter som jeg var så vant til det.



Anonymous poster hash: ee245...30c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ex som var totalt igjenngrodd. Han hadde i tillegg ganske liten penis så den var jo nesten usynlig bak alt håret😂 huff

Anonymous poster hash: 09280...85e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker mannen glattbarbert. Penisen hans er for stor til at det minner meg om småbarn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann takler jeg ikke å ha det helt glatt, da blir penis liggende å skrape mot hårene feks over penis når det blir 2-3 dagers skjegg så jeg må ta hele greia hver eneste dag men selv det er ikke godt nok.

Trimmet hår og sånn ca glatte baller er det jeg går for. Det får være godt nok.



Anonymous poster hash: 09b51...31e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker når mannen har minst mulig hår der, da jeg hater hår i munnen som fort kan skje under oralsex.

Men han er ikke like glad i å måtte vedlikeholde klippen. Han gjør det hver sommerferie da, så her i gården omtales det bare som "ferieklippen".

Anonymous poster hash: efc73...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe over kjønnshår på menn, men det blir lite oppmerksomhet viet til ballene når de har hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet er ok. Ballene må være glatte hvis han ønsker oral der ;)



Anonymous poster hash: 3a163...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett en hårete penis.



Anonymous poster hash: 6d6be...845
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en hårete penis.

Anonymous poster hash: 6d6be...845

Er vel stort sett området rundt penis som er hårete ja...iallefall er det sånn hos meg. Full busk forøvrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker hår! Føles mer som en mann og ikke en ung gutt.

Riktig :) Jeg liker faktisk den store busken min der nede hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler,egentlig, men de må gjerne trimme det lm det er tettvokst. Og om han foretrekker å barbere det glatt, så er det helt greit, men er hverken pluss eller minus i min bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...