Gå til innhold

Hva har #MennOpplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi snakker mye om uønskede seksuell oppmerksomhet som kvinner har opplevd fra mannegriser. Men hvorfor snakker vi ikke om menn som har opplevd oppmerksomhet fra kvinner de ikke er interessert i? Er det fordi det forventes at menn alltid er desperate og har lyst på et ligg?



Anonymous poster hash: 238cc...835
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor starter du ikke hashtaggen på Twitter?



Anonymous poster hash: a6c03...5c0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på narchspiel å ble noe bedugget, gikk å la meg på rommet til min kamerat. Våknet av at ei av jentene på festen runket meg... Snudde meg unna å ville sove, hun ble dritsur og spurte om jeg var "en jævla homo" ..

Anonymous poster hash: 4bb60...d88

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor starter du ikke hashtaggen på Twitter?

Anonymous poster hash: a6c03...5c0

Jeg har ikke Twitter, men hvis noen andre er der kan de gjerne gjøre det.

Anonymous poster hash: 238cc...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på narchspiel å ble noe bedugget, gikk å la meg på rommet til min kamerat. Våknet av at ei av jentene på festen runket meg... Snudde meg unna å ville sove, hun ble dritsur og spurte om jeg var "en jævla homo" ..

Anonymous poster hash: 4bb60...d88

Herregud, fy faen, er det sant? Hadde det vært en mann som gjorde noe sånt så hadde han blitt anklaget for voldtekt.

Anonymous poster hash: 238cc...835

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd klåing på byen på rumpe, mage, pikken, har blitt voldtatt av to kvinner som tok for seg når jeg nesten var bevisstløs i syden, har opplevd seksuell trakkasering verbalt mange ganger, kvinnelig sjef har sagt masse upassende ting til meg om hvor kjekk jeg er og skulle ønske hennes mann var sånn osv. Mange episoder..

Anonymous poster hash: 9fc18...8c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt ufrivillig klådd på.

Virker som mange tror damer er engler og menn er onde.



Anonymous poster hash: 8072d...fe3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som bryr seg om menn som har opplevd trakasering.



Anonymous poster hash: 97ac9...fef
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som bryr seg om menn som har opplevd trakasering.

Anonymous poster hash: 97ac9...fef

I hvert fall ikke menn selv.

Anonymous poster hash: da6f3...25f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske dere menn som har opplevd slikt også ville dele under #jegharopplevd.

De som opprinnelig startet det oppfordret både kvinner og menn. De fleste feminister er like opptatt av at det ikke skal være et tabu å snakke om overgrep/trakkasering for menn også.



Anonymous poster hash: 0e994...a93
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye å snakke om her. Eneste jeg kommer på er at jeg ble småtafset litt på av ei bedugget jente en gang mens jeg jobbet frivillig i en studentbar. Jeg lot det ikke gå særlig inn på meg. Såvidt jeg kan huske så tror jeg hun var pen, og hun gjorde ikke særlig mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dere har opplevd er jo selvfølgelig overgrep på lik linje med hva kvinner opplever. Skjønner ikke at folk tror de kan ta seg til rette på den måten. Vi må få vekk den gjennomtrengende tanken hos både menn og kvinner om at menn ikke kan bli voldtatt og utsatt for overgrep, som igjen er en konsekvens av patriarkatet vi har hatt i tusenvis av år. Menn skal liksom ikke være svake, og det er en farlig tanke som skader både menn og kvinner og som vi må jobbe sammen for å bli kvitt. Økt fokus på begge saker er eneste måten tror jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegHarOpplevd kampanjen har fått meg til å tenke at jeg aldri mer skal utføre wake-up-blowjobs igjen.

Har aldri tenkt på det som et mulig overgrep

Anonymous poster hash: c5b4d...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegHarOpplevd kampanjen har fått meg til å tenke at jeg aldri mer skal utføre wake-up-blowjobs igjen.

Har aldri tenkt på det som et mulig overgrep

Anonymous poster hash: c5b4d...1e9

Det er ikke noe jeg ville gjort uten å ha snakket med partneren om først.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske dere menn som har opplevd slikt også ville dele under #jegharopplevd.

De som opprinnelig startet det oppfordret både kvinner og menn. De fleste feminister er like opptatt av at det ikke skal være et tabu å snakke om overgrep/trakkasering for menn også.

Anonymous poster hash: 0e994...a93

De fleste feminister skjønner ikke at menns problem ikke er uønsket oppmerksomhet men heller mangelen på oppmerksomhet i det hele tatt. Kvinner som kjønn er langt mer likestilte enn hva menn er, for kvinner har du 20% som får svært mye oppmerksomhet, 60% som får mye og 20% som får nesten ingenting. For menn har du 10% som får svært mye, 30% som får noe og 60% som får nesten ingenting. Eller hvordan kvinner setter seg lent bakover og forventer av menn skal være først ute med kontakten for så og skyte dem ned umiddelbart med stygge kommentarer om de skulle våge å prøve seg.

Anonymous poster hash: e3742...bf3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

De fleste feminister skjønner ikke at menns problem ikke er uønsket oppmerksomhet men heller mangelen på oppmerksomhet i det hele tatt. Kvinner som kjønn er langt mer likestilte enn hva menn er, for kvinner har du 20% som får svært mye oppmerksomhet, 60% som får mye og 20% som får nesten ingenting. For menn har du 10% som får svært mye, 30% som får noe og 60% som får nesten ingenting. Eller hvordan kvinner setter seg lent bakover og forventer av menn skal være først ute med kontakten for så og skyte dem ned umiddelbart med stygge kommentarer om de skulle våge å prøve seg.

Anonymous poster hash: e3742...bf3

Dette er et typisk syte innlegg.

Hva med å sette deg selv i førersetet?

Ta kontroll over ditt eget liv og kom deg ut i verden å se deg litt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det er ingen som bryr seg om menn som har opplevd trakasering.

Anonymous poster hash: 97ac9...fef

Menn som ikke bryr seg er vel hovedproblemet her, da de ikke er ser alvoret i dette.

Alt skal bli omgjort til bagateller og skyldfordeling over på de som opplever å bli trakassert.

Det handler om manglende respekt for andre mennesker, uansett kjønn!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegHarOpplevd kampanjen har fått meg til å tenke at jeg aldri mer skal utføre wake-up-blowjobs igjen.

Har aldri tenkt på det som et mulig overgrep

Anonymous poster hash: c5b4d...1e9

Nå er det vel snakk om uønsket oppmerksomhet fra folk man ikke kjenner, er det derimot snakk om typen din eller en mann du har relasjon til tviler jeg på at wake-up blowjob blir spesielt upopulært.

Men kan selvsagt være ok å spørre først.

Anonymous poster hash: 9dc35...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...