Gå til innhold

Slikking av rompehull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hørte en podcast hr om dagen hvor rompehullsslikking ble diskutert. Det skulle visstnok være utrolig nytelsesrikt ifølge programlederne, og jeg må innrømme tanken tenner meg. Har noen her slikket rompehull/fått rompehullet sitt slikket? Hvor godt var det, og er det trygt hygienemessig?



Anonymous poster hash: d42bd...88c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fotballen

Dritdeilig begge deler. Trygt og trygt, man dør ikke av det. Kommer også an på hvor renslig personen er. Ikke slikk hvem som helst der!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedigg! Om der er tarmbakterier eller noen få bæsjrester er ikke det verre enn at man smører nugatti rundt anus. Så smaker det godt!



Anonymous poster hash: 0cb31...60c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe man gjør etter en hektisk dag på jobb, eller etter besøk på mexicansk resturant!



Anonymous poster hash: ba85f...f0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exen gjorde det en gang på meg. Var faktisk utrolig deilig:)

Var skikkelig ren da, kom rett fra dusjen. Tror han hadde en spesiell fetisj eller noe, han maste på meg i evigheter om jeg ikke kunne slikke rævva hans. Gjorde det en gang. Ikke fullt så deilig som å bli slikket selv;P så det ble med den ene gangen..

Anonymous poster hash: 9b694...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva dere vil entusiaster, uansett hvor mye dere vasker dere er det fremdeles tarmbakterier der... Veldig udelikat, men to each their own

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg hørte en podcast hr om dagen hvor rompehullsslikking ble diskutert. Det skulle visstnok være utrolig nytelsesrikt ifølge programlederne, og jeg må innrømme tanken tenner meg. Har noen her slikket rompehull/fått rompehullet sitt slikket? Hvor godt var det, og er det trygt hygienemessig?

Anonymous poster hash: d42bd...88c

Hvilke type podcast hører du på ? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slikket bak der en gang, var helt greit, men jeg fikk ikke kjempemye ut av det. Tror ikke jeg hadde klart å gjøre det på noen.......



Anonymous poster hash: 7e895...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyR

Deilig det, ikke et must i sexlivet mitt, men aldri i verden om jeg hadde gjort det på en mann. Glad mannen min ikke vil ha noe der bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det, mannen min også. Han tenner enormt på rumpehullet mitt, og om jeg vasker godt puler han meg gjerne med tunga der også.. ahh det er så deilig!!



Anonymous poster hash: 819a7...8f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...