Gå til innhold

Sletter dere gamle sexklipp av ekser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må tro jeg ble litt satt ut da jeg traff på en gammel kjæreste.

Typ ca 6 år siden. Så sier han at han enda bruker det klippet der jeg sugde han :sjokkert:

Han sa jo at han skulle slette det da det ble slutt.

Så tar dere vare på klipp fra gamle kjærester langt tilbake i tid?



Anonymous poster hash: bc860...950
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri filmet meg, så heldigvis er ikke det et problem. Jeg vet dog om flere som har sexfilmer av eksene sine på pcen, så jeg tror de færreste sletter de egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tro jeg ble litt satt ut da jeg traff på en gammel kjæreste.

Typ ca 6 år siden. Så sier han at han enda bruker det klippet der jeg sugde han :sjokkert:

Han sa jo at han skulle slette det da det ble slutt.

Så tar dere vare på klipp fra gamle kjærester langt tilbake i tid?

Anonymous poster hash: bc860...950

Er folk fortsatt så naive at de lar seg avbilde seksuelt i 2015? Ekser er generelt ikke til å stole på, og bilder/videoer kan uansett komme på avveie. Før du vet ordet av det er du på internett, og da kan du bare glemme alt som heter fremtidig jobb og karriere.

Anonymous poster hash: 291b8...803

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du vet ordet av det er du på internett, og da kan du bare glemme alt som heter fremtidig jobb og karriere.

Anonymous poster hash: 291b8...803

Egentlig så burde jo folket gjøre opprør mot at bedrifter kan bruke nettbaserte gjøremål mot deres ansatte. Det er på tide at også bedriftene blir en del av det 21-århundre, liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mangfoldige timer med sexfilm som jeg har tatt opp med ymse ons og ekser. Kjekt å ha:)

Anonymous poster hash: 4c50c...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mangfoldige timer med sexfilm som jeg har tatt opp med ymse ons og ekser. Kjekt å ha:)

Anonymous poster hash: 4c50c...b1f

Tviler sterkt, men gøy med ønsketenkning ;)

Anonymous poster hash: 291b8...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så burde jo folket gjøre opprør mot at bedrifter kan bruke nettbaserte gjøremål mot deres ansatte. Det er på tide at også bedriftene blir en del av det 21-århundre, liksom.

Hva mener du? Er det ikke en del av det 21-århundre å gjøre en bakgrunnssjekk før man ansetter?

Anonymous poster hash: 291b8...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Er det ikke en del av det 21-århundre å gjøre en bakgrunnssjekk før man ansetter?

Anonymous poster hash: 291b8...803

Jeg mener at det er å avskrive det 21-århundre når man bruker det 21-århundres aktiviteter for å sile sine ansatte. I alle tilfeller er ikke det en makt de ansatte bør tillatte sine arbeidsgivere å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan jo gjøre et Google-søk. Hvordan skal du nekte dem det? Umulig.



Anonymous poster hash: 291b8...803
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletta det fra pc'en, men har noen bilder som ble med når jeg tok backup av pc'en før vi slo opp. De ligger i ei mappe i ei mappe gjemt inne blandt mange andre mapper på en ekstern harddisk jeg ikke finner.



Anonymous poster hash: 6debb...bd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan jo gjøre et Google-søk. Hvordan skal du nekte dem det? Umulig.

Anonymous poster hash: 291b8...803

Jeg har ikke tenkt å gjøre det ulovlig å gjøre et Google-søk, jeg har tenkt å gjøre det ulovlig å diskriminere gjennom Google-søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk fortsatt så naive at de lar seg avbilde seksuelt i 2015? Ekser er generelt ikke til å stole på, og bilder/videoer kan uansett komme på avveie. Før du vet ordet av det er du på internett, og da kan du bare glemme alt som heter fremtidig jobb og karriere.

Anonymous poster hash: 291b8...803

Nei, det må jo ha vært i 2009 eller tidligere.

Anonymous poster hash: dda30...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt å gjøre det ulovlig å gjøre et Google-søk, jeg har tenkt å gjøre det ulovlig å diskriminere gjennom Google-søk.

Problemet er at den loven ville blitt ignorert. Akkurat som at man skal ikke diskriminere gravide når man ansetter, men de færreste er villig til å ansette en de vet de mister ut i permisjon etter kort tid. Uten at de sier at det er derfor.

Hadde folk vært ærlige, hadde det jo vært noe i det, men det er de jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk fortsatt så naive at de lar seg avbilde seksuelt i 2015? Ekser er generelt ikke til å stole på, og bilder/videoer kan uansett komme på avveie. Før du vet ordet av det er du på internett, og da kan du bare glemme alt som heter fremtidig jobb og karriere.

Anonymous poster hash: 291b8...803

Glemme jobb på Mc`ern da eller? Har hørt de krever facebook-tilgang og da søker de sikkert etter sexopptak også :fnise: Det kan vel ikke være noen som er seriøse som gjør dette? Altså hadde jeg eid en bedrift, hadde kun utdanning, jobberfaring og fravær telt.

Kanskje litt kjipt om man skal være lærer også da.

Jeg har ikke sånne bilder eller videoer og ingen har det av meg heller.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den loven ville blitt ignorert. Akkurat som at man skal ikke diskriminere gravide når man ansetter, men de færreste er villig til å ansette en de vet de mister ut i permisjon etter kort tid. Uten at de sier at det er derfor.

Hadde folk vært ærlige, hadde det jo vært noe i det, men det er de jo ikke.

Samtidig vet vi at feminister har gjort mye for kvinner, og på samme måte vet vi også at arbeideraktivisme vil gjøre mye for arbeidere. Så si nei til arbeidsgivermakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

OH NO regnskapsføreren har hatt sex :sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert: HVA :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Hahahaha støtter denne! :fnise: Fysjameg da! Tenk å ansette en person som har sex da gitt!!! :danse: Gud forby!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men svar da på spørsmålet? Er det vanlig å bevare sexklipp fra gamle ekser?



Anonymous poster hash: bc860...950
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva som er vanlig, det kommer vel an på?



Anonymous poster hash: 3296b...be5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...