Gå til innhold

Tilbudt møte med popstjerne mot sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kaluza-om-sine-jegharopplevd-opplevelser-tilbudt-moete-med-popstjerner-mot-sex/a/23435825/

Ja, kvinner har det fælt :fnise:

Hvor mange hadde egentlig syntes synd på en mann som fikk tilbud om å møte en rockestjerne i bytte mot at han hadde sex med en kvinne? Han hadde vel snarere blitt sett på som en dobbelt heldiggris, og ikke som et offer for trakassering.



Anonymous poster hash: 098a0...61b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At en voksen mann (eller kvinne) kommer med et slikt tilbud til en 16-åring, er uansett helt idiotisk.



Anonymous poster hash: 0f49a...88a
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en voksen mann (eller kvinne) kommer med et slikt tilbud til en 16-åring, er uansett helt idiotisk.

Anonymous poster hash: 0f49a...88a

Var ikke klar over alderen her, men en voksen kvinne blir også sett på som et stakkars trakasseringsoffer om noen prøver seg på henne.

Anonymous poster hash: 098a0...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over alderen her, men en voksen kvinne blir også sett på som et stakkars trakasseringsoffer om noen prøver seg på henne.

Anonymous poster hash: 098a0...61b

Lurt å lese mer enn overskriften da, før du svarer.

Anonymous poster hash: 01388...e04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt tilbudt "status greier" mot sex. Møte kjendiser, få vip pass til oslo klubber, få silikonpupper. Har aldri tatt det som trakassering men derimot trekt meg unna de mennene som har sagt sånne ting fordi de har åpenbart helt forskjellig syn på hva som er viktig her i livet og hvordan man bruker sex enn meg. En kjendis jeg var på dealern med sa at jeg kunne få bli med på rød løper om jeg lot meg knulle av kameraten hans mens han så på. Nei takk move along, not my interest, dont want to be associated with you anymore. :)



Anonymous poster hash: 87f6c...fd0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjendis jeg var på dealern med sa at jeg kunne få bli med på rød løper om jeg lot meg knulle av kameraten hans mens han så på.

Hvem var det?

Anonymous poster hash: 098a0...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det ubehagelig da jeg i en alder av 15 var på konsert og fikk nr til kjendisen stukket i hånda av ene vakta hans med beskjed om å ta kontakt.....jeg droppet det.

Vedkommende er fortsatt veldig populær idag, men jeg synes han er småkvalm. Å legge an på smårips når man er en voksen mann er ikke noe særlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kaluza-om-sine-jegharopplevd-opplevelser-tilbudt-moete-med-popstjerner-mot-sex/a/23435825/

Ja, kvinner har det fælt :fnise:

Hvor mange hadde egentlig syntes synd på en mann som fikk tilbud om å møte en rockestjerne i bytte mot at han hadde sex med en kvinne? Han hadde vel snarere blitt sett på som en dobbelt heldiggris, og ikke som et offer for trakassering.

Anonymous poster hash: 098a0...61b

Selv jeg syntes denne kampanjen her var en aldri så liten smule overdreven, får noen ganger litt følelsen av at kvinnebevegelsen for tiden bare driver og sparker opp vidåpne dører og pisker døde hester, og media hiver seg på fordi de liker alt med en hashtag.

Men det innlegget ditt beviser jo at det faktisk er behov for det fremdeles, det finnes utrolig nok folk som ikke skjønner at en jente kan føle seg trakassert av et forslag om å knulle noen for å få møte en kjendis!

Du kan ikke sammenligne det med hvordan det hadde vært for menn, her er det store forskjeller. Om en lydmann hadde forslått for deg å ta den svette kuken hans i kjeften for en sjanse til å møte Nickelback backstage så hadde ikke du følt deg like liten og objektivisert som en 16 år gammel jente hadde gjort. Og om en kvinnelig lydtekniker hadde foreslått det så hadde du jo bare ropt hurra.. så du forstår jo ingenting og har null evne til å sette deg i andres/kvinners sko.

Så jeg anbefaler deg faktisk å lese gjennom alle #jegharopplevd, den er laget nettopp for deg. Du er nok en av dem som fremdeles ikke har forstått at det ikke føles bra for kvinner å bli kløpet i rumpa av fremmede, fordi du som mann liksom hadde hvint av glede om en kvinne hadde tatt et godt tak rundt pungen din og slikket seg rundt munnen

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en voksen mann (eller kvinne) kommer med et slikt tilbud til en 16-åring, er uansett helt idiotisk.

Anonymous poster hash: 0f49a...88a

På hvilket kjønns premisser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket kjønns premisser?

Begges - om det er uønsket oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 01388...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begges - om det er uønsket oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 01388...e04

Svaret ditt viser tvert i mot at det er på ditt eget kjønns premisser.

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ditt viser tvert i mot at det er på ditt eget kjønns premisser.

?

Anonymous poster hash: 01388...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant?

Nå skjønner jeg ingenting. Det var ikke meg du spurte, jeg bare svarte.

Anonymous poster hash: 01388...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting.

Anonymous poster hash: 01388...e04

Det sier seg jo selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sier seg jo selv!

Dette blir virkelig for dumt. Jeg stopper her. God natt.

Anonymous poster hash: 01388...e04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kaluza-om-sine-jegharopplevd-opplevelser-tilbudt-moete-med-popstjerner-mot-sex/a/23435825/

Ja, kvinner har det fælt :fnise:

Hvor mange hadde egentlig syntes synd på en mann som fikk tilbud om å møte en rockestjerne i bytte mot at han hadde sex med en kvinne? Han hadde vel snarere blitt sett på som en dobbelt heldiggris, og ikke som et offer for trakassering.

Anonymous poster hash: 098a0...61b

Hvor mange kvinner synes ikke synd på henne? Om man ikke synes synd på noen, pleier man ikke å skrive det, for folk vet at man ikke skal sparke når noen forteller sånne ting.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disgusting oppførsel. Folk som denne lydteknikeren er en skam for andre menn. Han skulle hatt en midt på trynet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...