Gå til innhold

Hvor forskjellige bryster har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine har masse synlige store blå blodårer på og rundt hele puppen/brystet!!! Mere på den puppen som er litt større. Syntes det er så stygt og flaut er det noen andre som har sånn også for jeg har aldri sett det før på noen andre :(



Anonymous poster hash: f408b...096
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ingen forskjeller på mine. Jeg er veldig fornøyd med mine naturlige bryst!

Har vært heldig fra naturens side, så takk for at jeg ble skapt som jeg ble.



Anonymous poster hash: 9fc58...f38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den venstre er kanskje litt større enn den høyre. Det er ikke lett å se da, oppdaget det egentlig selv før for noen uker siden, og er ikke helt sikker heller. Ser bare sånn ut når jeg "måler" de



Anonymous poster hash: 277a4...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som en ex sa:
"Du...Vet du at det ene brystet ditt er fastere og det andre er mykere?"
:fnise:
Ellers er det ingen forskjell på de x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forskjell i størrelse, men den ene er litt høyere enn den andre. Kanskje så mye som to cm, men det plager meg ikke, BH retter stort sett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Tror mine er ganske jevne. Mulig den ene er bittebittelitt større, men det er det isåfall bare jeg som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 1 cup forskjell. B og C.

Anonymous poster hash: 97667...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo 4201 tråder om store/små/usymmetriske kjønnslepper , så da var det på tide med en puppetråd!Ingenting på kroppen er jo helt symmetrisk, noen har større forskjeller mens andre har mindre. Hvor stor forskjell har DU på puppene? Anonymous poster hash: f408b...096

Dette er en påstand uten hold i virkeligheten.

Kirurgskapte pupper er så symetriske som de kan få bli!

Anonymous poster hash: 1e7ad...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en påstand uten hold i virkeligheten.

Kirurgskapte pupper er så symetriske som de kan få bli!

Anonymous poster hash: 1e7ad...10c

Helt symmetrisk blir de jo ikke selv om man har tatt kirurgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Jeg tror ikke det er sunt å nistirre på seg selv i speilet for å finne ujevnheter og "feil".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 2 cuper forskjell. Vanskelig å finne bher og klær som passer, og det ser ikke bra ut. Har ødelagt alt jeg hadde av selvtillit. Det værste er ikke forskjell i størrelse, men forskjell i fasong. De er ikke like i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 44f47...f3a

jeg fikk en, men ikke to. Aldri vært fornøyd med kroppen min, har veldig store plager rundt det :(

Anonymous poster hash: c9d7c...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 1 cup, tror faktisk det kommer av at jeg ligger mye delvis på magen så den ene puppen alltid kommer i klem når jeg sover! Gjør dere noe for å skjule forskjellene i bikini eller med partner? Noen ganger bruker jeg en ekstra pad på den andre puppen :rolleyes::rodme:Anonymous poster hash: f408b...096

Jeg ligger slik å sover jeg også. Men det er nesten ikke synlig forskjell på mine, så det stemmer nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en påstand uten hold i virkeligheten.

Kirurgskapte pupper er så symetriske som de kan få bli!

Anonymous poster hash: 1e7ad...10c

Nå er dette åpenbart en tråd om naturlige pupper, ikke opererte.

Bra med å fronte hvor vanlig alle variasjoner i naturlige forskjeller er, på samme måte som trådene om

uoppererte kjønnslepper - nettopp av den grunn for at alle skal bli trygge på seg selv og IKKE operere seg fordi de tror de er unormale!

Anonymous poster hash: f408b...096

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke størrelsen er så forskjellig men areola området på hver pupp har forskjellig størrelse



Anonymous poster hash: f408b...096
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En halv cupforskjell.

Areolaene er også ulike i form og størrelse(den ene er litt puffy, den andre ikke) - og, brystene har litt forskjellig form. Den ene er svakt tuberøs uten å være i kategorien "tuberøs" - den mangler på en måte fylde under mens den andre har det.

Begge er relativt fyldige på topp, så de ser pene ut i bh og var ganske faste inntil jeg gikk gravid, etetr det er de mer myke og litt slappere.

Har aldri hatt heng/tyngde nedover.



Anonymous poster hash: 1d22d...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke har på meg BH så kan jeg se en bitteliten forskjellig som er synlig i "kløften". Den ene starter bittelitt lengre ned enn den andre. Ok vanskelig å forklare, så jeg prøvde å ta et bilde.
Ikke så enkelt det heller, men detter er da et bilde av kløften fra min vinkel.
Bildet er helt bent, ikke på skrått eller noe, toppen er litt skjev bare.

Prøvde å klippe bort det meste, men da ser man jo ikke feilen, så det får bare bli slik. Jeg føler det er uskyldig og ikke noe nakenbilde, så.. ehm, punktum.



Anonymous poster hash: b774c...c5c

post-37809-0-49299200-1429378523_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at bildet ikke viste det så godt. Den røde streken er hvor den ene "starter", og den grønne viser forskjellen som er ganske tydelig for meg selv, som ser rett ned i kløften hele tiden :fnise:



Anonymous poster hash: b774c...c5c

post-37809-0-63640100-1429378943_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har masse synlige store blå blodårer på og rundt hele puppen/brystet!!! Mere på den puppen som er litt større. Syntes det er så stygt og flaut er det noen andre som har sånn også for jeg har aldri sett det før på noen andre :(

Anonymous poster hash: f408b...096

Du, det er helt normalt. Særlig synes det hvis huden din er veldig lys.

Anonymous poster hash: aa388...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...