Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort/vært med på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Kanskje ikke så sykt men jeg synes det var litt morsomt og deilig.

Jeg og min daværende kjæreste var på ferie i Sverige med mine svigerforeldre. De hadde leid et hus nede ved sjøen. Jeg og x-en padlet noen hundre meter til en litt avsidesliggende strand. Der følte vi oss såpass alene at x-en tok av seg bikinitoppen og solte seg toppløs. Naturlig nok tente jo det meg ganske heftig. Så jeg begynte å tafse litt på puppene mens jeg sakte men sikkert gikk ned i underetasjen for litt deilig oralsex. Brått så ser vi at det kjører båter forbi stranden. Ikke nærme nok til å se i detalj hva vi driver med, men godt nok til å skjønne det. Da sier hun at vi kanskje skal trekke oss tilbake bak noen busker ved stranden. Men jeg overtaler henne til at vi kan bli liggende der hvor vi var. Etter litt nedetid på henne så var det min tur til å få litt. Det hele eskalerer seg til at vi begge ligger nakne på stranden. Hun setter seg oppå meg og rir meg helt fantastisk. Alt dette mens jeg ser at båtene som kjører forbi peker mot oss. Dette tente meg faktisk ganske mye. Første gang jeg har gjort det så offentlig, og også foreløpig den siste gangen. Men har lyst til å gjøre noe sånt igjen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så sykt og sprøtt akkurat, men jeg har hatt sex med far og sønn. Ikke samtidig og jeg regner med de ikke vet om hverandre. Jeg er omtrent midt mellom dem i alder. De var herlige begge to, på hver sin måte. :)



Anonymous poster hash: fc8d0...753
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svelget tisset hans... ANBEFALES IKKE!!!!!



Anonymous poster hash: 792e5...d7e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svelget tisset hans... ANBEFALES IKKE!!!!!

Anonymous poster hash: 792e5...d7e

Hva med bare å bli piss på da? Jeg digger å pisse en dame I ansiktet men jeg slår og spytter henne der samtidig.

Anonymous poster hash: 72736...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dratt til hjembyen til en tinder, bodde med familien...



Anonymous poster hash: 73338...3f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dritings da vi så på film. Vi lo som tullinger. Alt var bare morsomt, mens folk prøvde å leve seg inn i filmen.



Anonymous poster hash: 73338...3f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med bare å bli piss på da? Jeg digger å pisse en dame I ansiktet men jeg slår og spytter henne der samtidig.

Anonymous poster hash: 72736...39b

så nedgraderende...

bryr meg lite om kjæresten tisser på meg hvis vi er i dusjen. hadde han spyttet og slått meg, så hadde jeg følt meg liten rett og slett.

Anonymous poster hash: 792e5...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så sykt og sprøtt akkurat, men jeg har hatt sex med far og sønn. Ikke samtidig og jeg regner med de ikke vet om hverandre. Jeg er omtrent midt mellom dem i alder. De var herlige begge to, på hver sin måte. :)

Anonymous poster hash: fc8d0...753

Som far som sønn?;) Hvem hadde størst kuk da, hehe?:P

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så nedgraderende...

bryr meg lite om kjæresten tisser på meg hvis vi er i dusjen. hadde han spyttet og slått meg, så hadde jeg følt meg liten rett og slett.

Anonymous poster hash: 792e5...d7e

Prøv da vel☺

Anonymous poster hash: 72736...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å en kompis eksprimenterte litt med oral å anal sex i ungdommen, vi hadde ikke hatt sex før, men vi var unge og nysgjerrig på hvordan det var å bli sugd, å få komme inne et hull, er begge voksne menn og lever i heterofile forhold i dag, har ikke fortalt min bedre halvdel om dette da hun er den eneste kvinnen jeg har hatt sex med, vi var som sagt unge å nysgjerrige,

å tror flere både kvinner å menn eksprimenterte slik i ungdommen

Anonymous poster hash: d2efb...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenliknet med mye annet i denne tråden har jeg ikke gjort mye sykt, men:

- Fikk en BJ mens en venn av meg satt uvitende i samme rom og så på TV.

- Har gjort en del lettere bondage. Bundet fast dama i senga og gjort mye forskjellig, knullet hene, puttet isbiter inni fitta hennes og slike ting.

- Knullet munnen til ei dame hardt i ulike posisjoner. Både liggende på ryggen med hodet bak sengekanten, stående over henne med og med hun sittende på knær med hendene i jern bak ryggen og kommet ned i halsen hennes.

- Hatt sex på en veranda midt i en by.



Anonymous poster hash: 49528...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lot en kompis suge meg en gang, vi var litt småfulle en kveld, så sa han at han kanskje var bifil, så jeg buste ut med at han kunne jo bare suge meg for å finne ut av det. Han gjorde faktisk så, og flink var han, men han har vært gift med dame siden, så ikke sikkert det smakte så godt.....



Anonymous poster hash: 3ad00...1f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sugde en kar ved siden av innflygingen til Gardermoen for noen år siden, det var ganske mange som kunne se oss i det flyet de satt på landet...... Var ute og gikk tur i vårsola, husker det godt enda, hadde akurat kjøpt meg en joggedress fra puma samme dagen som jeg syntes var så fin at jeg måtte rett ut på tur med den på. Var skikkelig våryr den dagen, solen skinte, og jeg kom opp på en høyde ved rullebanene på Gardermoen, inne i skauen. Der så jeg en gutt i en bil. Vilt fremmed var han også, skikkelig råner, satt og runket i en adidas grilldress i en Volvo i det jeg gikk forbi og tok ham på fersken. Han var noen og tyve tenker jeg. Ingen andre var tilstede, så jeg spurte den rødmende gutten om jeg skulle hjelpe ham. Aner egentlig ikke hva som gikk av meg, men jeg satte meg ned på huk foran han og begynte å runke ham gjennom treningsbuksa, han ble hardere og hardere. Han kom ut av bilen og lente seg mot den, jeg begynte å suge og sleike ham gjennom buksa. Vippet ut staken hans og han kom rimelig fort. Jeg hadde lyst på mer, så jeg fortsatte til han kom i munnen min en gang til. Landet flere fly mens vi holdt på.....

Anonymous poster hash: 3ad00...1f8

Det er jo en fantasi come true - du hadde satt et smil hos meg for alltid.

Når går du neste gang? 😉😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med daværende kjæreste mens kompisen lå i samme seng og sov.

Hadde sex ute på en benk, så kom det folk forbi. Vet ikke om dem så oss da det var så mørkt ute.

Hadde hatt sex med FF, når jeg kom hjem så var visst eksen hjemme hos meg. Det endte med at han sleiket meg og når han var ferdig sa han at jeg smakte godt.. Så han har smakt sperm uten at han vet det ;)

Hadde en periode sex med 3 (Ikke samtidig). Ingen av de trodde jeg hadde sex med flere, men sannheten var jo at jeg lå med kompisene også..

Endret av Tonjem0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med daværende kjæreste mens kompisen lå i samme seng og sov.

Hadde sex ute på en benk, så kom det folk forbi. Vet ikke om dem så oss da det var så mørkt ute.

Hadde hatt sex med FF, når jeg kom hjem så var visst eksen hjemme hos meg. Det endte med at han sleiket meg og når han var ferdig sa han at jeg smakte godt.. Så han har smakt sperm uten at han vet det ;)

Hadde en periode sex med 3 (Ikke samtidig). Ingen av de trodde jeg hadde sex med flere, men sannheten var jo at jeg lå med kompisene også..

Hadde en ff som tente på at jeg slikket henne når hun hadde vært hos andre elskere.:P Hun likte visst å bøi slikket rein før vi skulle ha sex hehe

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Ikke noe veldig vulgært.

men gikk på tur på en strand i Italia, Ente med og bli fingret å slikket av en random.

blitt slikket og fingret i en maxitaxi.

Sex midt i skogen på en sti.

sex bak en parkert buss på bussholdeplassen.

 

 

 

Anonymkode: cd117...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugd på benkene på Oslo S ved spor 11 av ei 20 åring i hijab.

Anonymkode: e6b63...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i offentlig basseng på en campingplass, men andre kunne også bade der. Vi ble kasta ut av bassengområdet av bassengvakta. Var en smule flaut siden vi var på campingen i ett par dager til.

Anonymkode: 04024...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...