Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort/vært med på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stakkars han mannen som har fått disse restene som er du.

La meg gjette, du har fortalt ham at du har hatt 3 partnere før ham? LOL

Voks opp. Flaut.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var sammen med en gutt noen år som ikke kom i gang med sexen om han ikke fikk sleike sokkene og føttene mine først, aller helst svette sokker fra håndballtreninga/ kamp. Men det som tente han mest var å sleike av og spise sokkeloen fra mellom tærne mine. Da kunne det gå for han.....



Anonymous poster hash: 3ad00...1f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en gutt noen år som ikke kom i gang med sexen om han ikke fikk sleike sokkene og føttene mine først, aller helst svette sokker fra håndballtreninga/ kamp. Men det som tente han mest var å sleike av og spise sokkeloen fra mellom tærne mine. Da kunne det gå for han.....

Anonymous poster hash: 3ad00...1f8

Hvorfor føtter/tær er en såpass vanlig fetish finner du i dette bildet:

image295.jpg

Som du ser ligger hjernebiten som har med genitaliene å gjøre vegg i vegg med den som har med tær å gjøre. Litt nevrologisk krysskobling, og der var vi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føtter/tær er en såpass vanlig fetish finner du i dette bildet:

image295.jpg

Som du ser ligger hjernebiten som har med genitaliene å gjøre vegg i vegg med den som har med tær å gjøre. Litt nevrologisk krysskobling, og der var vi.

W. Penfield? Fingerspisser og tunge har noe av samme sensitivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en knullekompis som elsket å binde meg fast og bruke alle mulige slags leketøy på meg. Han tente på å pushe grensene mine og jeg har aldri hatt så intens og digg sex som jeg hadde med han. Hadde total tillit og kunne gi fra meg kontrollen til han uten å nøle et sekund. Høres sikkert ikke spesielt "sykt" ut, men det var iallefall sykt digg 😉

Anonymous poster hash: 0b257...7d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokker, føtter og sko er svært vanlige fetisher. Og interessant nok følger også disse fetishene trender. Eldre fetishister tenner gjerne på høyhelede sko og strømper mens de som vokste opp på 70-og 80-tallet oftere tenner på tubesokker/ USA-sokker og joggesko mens de som er yngre gjerne tenner på ankelsokker og tennissokker. Alt etter hva som var vanligst brukt den tid man vokste opp.

Tilbake til tråden, vet ikke om jeg har vært med på så mye sykt egentlig, men ble sugd av en vilt fremmed mann i garderoben på treningssenteret en gang.



Anonymous poster hash: 3ad00...1f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ble litt flau, så derav anonym for denne gang!

Ble betatt av en litt eldre dame (40+) som hadde helt fantastiske ben på Oslo S. Jeg stirret kanskje litt lenge og hun oppdaget det til min sjenanse, så jeg lot som jeg leste videre i boken min i påvente av toget. Litt etter satte hun seg ved siden av meg selvom det var to plasser ledig før neste person på samme rad. Jeg lot som ingenting, men jeg merket at hun forsøkte å få oppmerksomheten min ved å skumpe borti meg og tydelig forsøkte å vise seg frem.

Jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile og si "det går bra", men hun spurte meg om boken jeg leste og innledet en samtale. Det var veldig opphissende å la seg bli sjekket opp, og spesielt ettersom hun nøt at jeg betraktet bena hennes. Etter kanskje 5 minutter (vanskelig å si, føltes mye lenger) lente hun seg bort og spurte om jeg likte støvlettene hennes. Svaret var selvfølgelig ja, og jeg sa det mens jeg lente meg mot henne og tok henne på låret.

Hun visket at vi burde gå opp hvor vi kunne sitte i fred, og jeg fulgte etter. I stedet for å sette seg ned i etasjen over gikk hun gjennom kafeen og videre innover i bygget til vi var i en liten avlukke hvor hun snudde seg mot meg og regelrett kastet seg over meg. En helt fantastisk opphissende situasjon, der jeg følte jeg ble hard umiddelbart - noe hun kjente. Hun bøyde seg ned og lot munnen hennes suge til rett før jeg kjente jeg kunne komme, som jeg sa ifra. Hun sluttet, reiste seg opp og sa "jeg vil du skal komme på støvlettene mine". Hun hjalp meg med sin hånd og jeg kom som jeg aldri har gjort.

Deretter var det takk og farvel og jeg har aldri sett henne siden. For ei dame!



Anonymous poster hash: 907bc...145
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det hadde vært noe! :)



Anonymous poster hash: 907bc...145
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 32 her. Har ikke gjort så mye crazy egentlig, men har da gjort én stor synd.. Skulle bare kjapt innom leiligheten til min eksdame og hente et bilde som hadde stått i boden der i 1,5 år etter at det ble slutt. Eksdama spurte om jeg ikke ville sitte ned for en kopp kaffe siden jeg først var innom, og det endte med sex i sofaen, inkludert anal.

Etterpå reiste jeg hjem til min nye (og nåværende) kjæreste, som ante fred og ingen fare. Hun var ganske lysten og vi hadde sex før jeg rakk å dusje.. Måtte bare late som ingenting for å ikke vekke mistanke. Da følte jeg meg ganske slem egentlig. Men har aldri sagt noe, og det forblir en hemmelighet ;)



Anonymous poster hash: d63b8...311
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med 3 forskjellige menn i løpet av 24 timer :lur:

Kult! Liker det. Hvordan gikk det til og hva tenker du om det i etterkant?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Liker det. Hvordan gikk det til og hva tenker du om det i etterkant?

Det bare ble sånn egentlig :P I ettertid har jeg ledd av det. Moro å ha opplevd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått oralsex i en kinosal med halvfull sal. (Jeg er kvinne)

Anonymous poster hash: 13716...fdd

Tror faktigst det var jeg som utførte oralsexen hehe.:P

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktigst det var jeg som utførte oralsexen hehe. :P

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Det er nok mange som har gjort dette, så sjansen for at det tilfeldigvis er din sexpartner som skriver her er liten.

Anonymous poster hash: 95a18...186

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok mange som har gjort dette, så sjansen for at det tilfeldigvis er din sexpartner som skriver her er liten.

Anonymous poster hash: 95a18...186

Hehe tror ikke jeg.;)

Anonymous poster hash: 60d74...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre sexpartnere på fire døgn.



Anonymous poster hash: 29a35...877
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hadde fengang eller sekskant, eller Gud vet hvor mange menn som var med egentlig, i syden en gang. Hadde sex med tre menn på en dag som ikke visste om hverandre, uten beskyttelse.

Anonymous poster hash: e0b08...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en fuktig kveld på byen ble jeg med en mann hjem. Han var fra nord-Afrika, og han var en del år eldre enn meg, men dette tente meg bare enda mer. Vi kom hjem til leiligheten hans, som var vedig umøblert, med unntak av romaskinen som sto midt i stuen. Han dyttet meg opp mot veggen, og spurte om jeg ville bli tatt på romaskinen. Jeg ble selvfølgelig med på dette nye eventyret, jeg elsker å prøve nye ting. Han ba meg så kle av meg og legge meg ned på romaskinen, mens han hentet et fenalår fra kjøleskapet... Dette var visst hans fetish og han kunne ikke komme uten at jenten hadde et fenlår på brystet. Det ble mildt sagt veldig spesielt, men jeg trivdes veldig godt og syntes det var deilig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...