Gå til innhold

Hva er det "sykeste" du har gjort/vært med på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det sykeste du har gjort/vært med på seksuelt?

Hsr du noengang hart sex for penger/gjenstander?

Alt fra analsex til orgie er det jeg er ute etter å vite.

Jar bare fått høre fra svært mange at firkant osv er vanlig nå til dags sp vil bare spørre her for å se hvor "vanlig" det er :)

Anonymous poster hash: 66fb7...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gruppesex vil nok aldri bli vanlig, haha.

Edit: Jeg har hatt trekanter før, både med MMF og MFF. Jeg synes ikke det er så sykt, for man blir jo vant til det

Endret av lnx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen og fant meg en knull , dro hjem til mannen min og fikk han til og slikke meg og ta meg etterpå.

Anonymous poster hash: a88ed...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppesex vil nok aldri bli vanlig, haha.

Edit: Jeg har hatt trekanter før, både med MMF og MFF. Jeg synes ikke det er så sykt, for man blir jo vant til det

Men har du hørt om venner/bekjente også som har vært med på lignende?

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått til en psykolog som faktisk gjør meg syk. Er så opptatt av å gi meg det ene etter det andre problemet. Bare for å ha noe å fikse. Som å være i en galskapsverden hvor man bare vil skrike.



Anonymous poster hash: 05775...d93
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt fingret på fest foran andre, ingen la merke til det. analsex. hatt sex med en barndomskjæreste som lå på psykriatisk avdeling- var rusa begge to. har blitt slått mens jeg har hatt sex både på rumpa og i ansiktet og blitt kvelt (det liker jeg forsåvidt)



Anonymous poster hash: a6843...b18
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har du hørt om venner/bekjente også som har vært med på lignende?

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

Ja, men disse representerer ikke "mannen i gata"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pisse en dame i missen samtidig som jeg slår og spytter på henne.

Anonymous poster hash: 72736...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å pisse en dame i missen samtidig som jeg slår og spytter på henne.

Anonymous poster hash: 72736...39b

I munnen

Anonymous poster hash: 72736...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I munnen

Anonymous poster hash: 72736...39b

Synd, missen var et søtt ord på kvinnens underliv :fnise: the misses :laugh;

Anonymous poster hash: 72afd...750

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, missen var et søtt ord på kvinnens underliv :fnise: the misses :laugh;

Anonymous poster hash: 72afd...750

Herved tatt i bruk 😄, der også faktisk.

Anonymous poster hash: 72736...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt bundet fast så jeg ikke hadde noen muligheter til å bevege meg. Men det slår nok ikke den gangen jeg hadde trekant med to menn og fikk en hel hånd inn bak.



Anonymous poster hash: ef653...e6b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt bundet fast så jeg ikke hadde noen muligheter til å bevege meg. Men det slår nok ikke den gangen jeg hadde trekant med to menn og fikk en hel hånd inn bak.

Anonymous poster hash: ef653...e6b

Eeeeeh.. Au? 😮

Anonymous poster hash: cc0ef...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slår henne i ansiktet, riser henne og knuller henne i munnen. Det er drøyt for veldig mange, men hun elsker det og spør om det.



Anonymous poster hash: b9b8b...e64
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sykeste jeg har gjort er å ha sex med ei eldre Tysk dame som satte seg over ansiktet mitt og begynte å pisse, jeg gapte opp og svelget unna det jeg klarte. jeg kom momentant da hun begynte å pisse meg i munnen. Damen var i midten av 50 årene, hun var steine gal:-) For dem som måtte lure så smakte ikke pisset noe spesielt, men det svei å få det i øynene.



Anonymous poster hash: 42c6b...390
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått oralsex i en kinosal med halvfull sal. (Jeg er kvinne)

Anonymous poster hash: 13716...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina

Kjæresten tok meg bakifra, så leste jeg i en tråd på kg at han kunne se rumpehullet mitt da. Kjempesykt. Ble misjonær i mørket etter det.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten tok meg bakifra, så leste jeg i en tråd på kg at han kunne se rumpehullet mitt da. Kjempesykt. Ble misjonær i mørket etter det.

Haha x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex på noen paller på kaia mens folk satt rundt hjørnet og spiste is og burger.

Det var bare en som så oss (som vi vet om) som gikk forbi, og han spøkte bare med at vi må passe oss for purken.

Dette var andre møte med en tinderdate (superhot kjekkas).

_____

Hadde en affære med sjefen. Ingen på kontoret fikk vite om det, og naturligvis ikke hans misses. Vi hadde ofte sex på kontoret etter at de andre hadde dratt hjem :rolleyes:

_____

Hadde sex midt i sentrum på sommeren med en jeg hadde møtt tidligere på dagen. Også en råkjekk mann :) Vi hadde gått rundt og sett på båter og holdt i hender hele natten, så når klokken var sånn sju begynte vi å kline og "sexe" litt. Vi ble avslørt av en parkeringsvakt og av noen japanske turister som skulle på oppdagelsesferd grytidlig. De oppdaget noe i hvert fall ;)

_____

Hadde sex på badet på skolen da jeg var student mens det var folk på skolen og folk sto utenfor og skravlet. Kanskje ikke så "sykt" men jeg var litt "uskyldig" da, så det føltes som en spennende opplevelse. Også denne fyren hadde jeg møtt tidligere den dagen. Han var en superkjekk snowboardgutt :)

_____

Når jeg samler disse føler jeg meg nesten litt slutty :fnise: Oh, well. Ville ikke vært foruten.

Aaah, savner nesten singellivet litt og de spennende opplevelsene, men det er også litt godt å ha slått seg ned med kjærligheten :) Håper på å få han med på noen spennende opplevelser med han også! hehe



Anonymous poster hash: 080ce...d05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor sykt det er men slikket 3 damer til orgasme på en dag.

En av damene var på en strand/svalberg, aldri møtt hun før.

Kanskje ikke super sykt men i hvert fall ett av mine beste minner når det kommer til sex for meg :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...