Gå til innhold

Kuk komplekser


WubWub

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann som i alle år har slitt med store komplekser for penisen min.

I tilnærmet alle forhold jeg har vært i så har størrelsen på min penis bydd på store problemer for både meg og samlivet mitt.

Den er rett og slett for stor, den er både kjempe lang og kjempe tykk. Alle damene jeg har bolla har blødd etter samleie enda jeg brukte glidemiddel å tok det med ro! Har tilogmed prøvd å ta det helt piano men til ingen nytte.

Så trenger råd her, som et empatisk og varmt vesen så ønsker jeg ikke at mine seksuelle partnere skal bli bolle-sprengt, derfor tar jeg gjerne imot råd og innspill !

Takk på forhånd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff nei du får vel bare prøve å ikke pushe den helt inn da, stakkars fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff nei du får vel bare prøve å ikke pushe den helt inn da, stakkars fyr.

nei, det er derfor jeg liker anal. for i ræva så når man ikke bunnen før har penetrert minst 24-25cm.

så med min størrelse så når jeg akkurat inn til bunnen i rompa. dessverre er det ikke alle damer som digger bli tatt i rompa..

de syter og klager "buhuhuhuh jeg greide ikke sitte på 2 uker etter du bolla meg". så hva skal jeg gjøre?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er derfor jeg liker anal. for i ræva så når man ikke bunnen før har penetrert minst 24-25cm.

så med min størrelse så når jeg akkurat inn til bunnen i rompa. dessverre er det ikke alle damer som digger bli tatt i rompa..

de syter og klager "buhuhuhuh jeg greide ikke sitte på 2 uker etter du bolla meg". så hva skal jeg gjøre?

nei du får vel bare pule skikkelig høye damer, kanskje de har mer innvendig plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke ta en operasjon for å forminske penisen din? Få en lege til å rive ut litt(evt alt) av svampelegmet ditt og kutte ned på legden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyantspisser?

Mutilasjon er aldri veien å gå. Er du virkelig for omskjæring av kvinner og menn?

Blir kvalm..... Omskjæring av kvinner og menn er intet annet enn hårreisende. Jeg syntes du burde skamme deg om du støtter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjon/trolleanklager og svar.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må gå for å bolle damer i 40-50åra som har trøkt ut en haug med unger og dermed ødelagt all elastisitet i glufsa si? (I stedet for å bolle i stykker trange stramme 16-17 åringer?)



Anonymous poster hash: 99263...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må gå for å bolle damer i 40-50åra som har trøkt ut en haug med unger og dermed ødelagt all elastisitet i glufsa si? (I stedet for å bolle i stykker trange stramme 16-17 åringer?)

Anonymous poster hash: 99263...a79

Jeg har gjort det ved 2 anledninger tidligere. Men det gav ikke mersmak. Jeg liker damer i 20-25 årene med stramme og flotte former. Gamle kjerringer på 30+ tenner meg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, forminsk din penis ved hjelp av en operasjon!

Hei, jeg er en mann som i alle år har slitt med store komplekser for penisen min.

I tilnærmet alle forhold jeg har vært i så har størrelsen på min penis bydd på store problemer for både meg og samlivet mitt.

Den er rett og slett for stor, den er både kjempe lang og kjempe tykk. Alle damene jeg har bolla har blødd etter samleie enda jeg brukte glidemiddel å tok det med ro! Har tilogmed prøvd å ta det helt piano men til ingen nytte.

Så trenger råd her, som et empatisk og varmt vesen så ønsker jeg ikke at mine seksuelle partnere skal bli bolle-sprengt, derfor tar jeg gjerne imot råd og innspill !

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... Dette høres helt perfekt ut for meg, jeg elsker store, tykker kukker mer enn noe annet i hele verden! :wow: Du burde velge ei moden og sexy-lubben dame som meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og persondebatt, samt svar.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan noen ta det denne brukeren skriver seriøst?
:vetikke:



Anonymous poster hash: 89fff...2ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen ta det denne brukeren skriver seriøst?

:vetikke:

Anonymous poster hash: 89fff...2ae

Det er det ytterst få som gjør. Å titte innom TS tråder blir som et studie inn i et forstyrret sjel-sånn sett interessant-:)

Anonymous poster hash: bd8b7...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ytterst få som gjør. Å titte innom TS tråder blir som et studie inn i et forstyrret sjel-sånn sett interessant- :)

Anonymous poster hash: bd8b7...bc3

Hva i alle dager får deg til å si så grusomme ting om andre mennesker som aldri har gjort deg noe?

Du glemmer tydligvis at det er et menneske med følelser og tanker som er mottageren av kommentarene dine.

Jeg er neppe den eneste mannen i verden som har komplekser for utstyret, og nei det er ikke greit å hakke eller le av folk om de har et problematisk forhold til kroppen eller deler av den. Sånt gjør man bare ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager får deg til å si så grusomme ting om andre mennesker som aldri har gjort deg noe?

Du glemmer tydligvis at det er et menneske med følelser og tanker som er mottageren av kommentarene dine.

Jeg er neppe den eneste mannen i verden som har komplekser for utstyret, og nei det er ikke greit å hakke eller le av folk om de har et problematisk forhold til kroppen eller deler av den. Sånt gjør man bare ikke

Haha nice try.

Anonymous poster hash: bd8b7...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...